Minecraft... wat een ongelofelijk gaaf spel!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef LethalNinja het volgende:
Mensen die minecraft spelen. Wat zijn dat voor kneuzen? Allemaal kiddos die nog nooit met lego hebben gespeeld zoals ik vroeger? Met lego kon je ook bouwen wat je wilde, en doen alsof je kastelen werden aangevallen. Lego heeft echte schaduwen, echte lichteffecten (als lichtbronnen aanwezig zijn). Maar nee een groep moet het spelen op een pc of op een xbox.
Samenvatting klacht: minecraft? pak toch je echte lego onder je bed vandaan
Gebruik dan een texture pack.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder ben je gewoon terecht van de server gebanned. Als je expres gaat schelden waar kinderen bij zijn, omdat JIJ dat grappig vind, dan ben je gewoon een sneu ventje.
Ga je haat ergens anders ventileren, baggerventje
Op z'n piemmeltje nogwel ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand met veel kloontjes is duidelijk op zijn piemmeltje getrapt. Je laat alleen maar zien hoe erg ik hier een punt maak. Minecraft faalt gewoon.
.. stuk voor stuk uiterst bekende kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand met veel kloontjes is duidelijk op zijn piemmeltje getrapt. Je laat alleen maar zien hoe erg ik hier een punt maak. Minecraft faalt gewoon.
Zie deze man zijn badge.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
.. stuk voor stuk uiterst bekende kwaliteitsusers
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.quote:
Mond op mond reclame werkt alleen als iets ook goed is dus daar gaat je punt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.
GA TOCH MET LEGO SPELEN!
Minecraft heeft een ijzersterke marketing, je wordt echt overal doodgegooid met reclame en aanbiedingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.
GA TOCH MET LEGO SPELEN!
Jij mag met mijn lego staaf spelen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
blablablazeiksletblablabla
Ga met mijn legostaaf spelen
O god ik krijg het gevoel dat je een trol bentquote:
Jeetjemineetje, juffie toch! Ik begrijp niet dat je met zo'n ellende en teleurstellingen je eigen strot nog niet hebt doorgesneden. Het is toch allemaal bar heftig! Hoe kan een normaal mens dat nou allemaal aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit dus. Minecraft is echt het meest trieste spel, soms zie ik per ongeluk van die Minecraft-creaties (berg met bos enzo, gezichten, gebouwen) en die zijn op zich wel indrukwekkend, maar dan vooral omdat er wat levenloze zielen zijn die daar dan uren aan hebben gewerkt.
Ik snap niet hoe die mensen niet begrijpen dat wat ze doen té nutteloos is, dan kan je nog beter WoW spelen en je gold en account verkopen enzo.
Minecraft
tl;dr: minecraft is voor zielige nerds
Gamen is ook nutteloos.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit dus. Minecraft is echt het meest trieste spel, soms zie ik per ongeluk van die Minecraft-creaties (berg met bos enzo, gezichten, gebouwen) en die zijn op zich wel indrukwekkend, maar dan vooral omdat er wat levenloze zielen zijn die daar dan uren aan hebben gewerkt.
Ik snap niet hoe die mensen niet begrijpen dat wat ze doen té nutteloos is, dan kan je nog beter WoW spelen en je gold en account verkopen enzo.
Minecraft
tl;dr: minecraft is voor zielige nerds
Al je geld uitgeven aan nuttelozen dingen uit china.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gamen is ook nutteloos.
Net als sporten, op vakantie gaan, naar het cafe, film kijken, muziek luisteren, naar een concert gaan, meuk verzamelen etc. etc. etc.
In principe is je leven nutteloos. Voor ieder mens zijn er nog een paar miljard.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Al je geld uitgeven aan nuttelozen dingen uit china.
ja toch, btw nog gefeliciteerd dat jullie de tweede plek in de competitie hebben kunnen bemachtigen!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Minecraft is trouwens wel de aids van de hedendaagse games
Dankjewelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ja toch, btw nog gefeliciteerd dat jullie de tweede plek in de competitie hebben kunnen bemachtigen!
Tyft toch op met dit slappe gelul, jij en die andere die zo'n verhaal hadden neergezet. Ik weet genoeg van Faalcraft op basis van de trailers, verhalen van degene die het hebben gespeeld en gameplay filmpjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wilde net nog uit schaamte mijn vingers afknippen, maar had niet genoeg coal om iron bars voor de shears mee te maken.
Karma is ons minecrafters niet gunstig gezind.
~~~~~~~
Minecraft
spelen doet pijn
ik wilde stoppen
het mocht niet zo zijn
TS is een domme aars
~~~~~~~
hebben die mensen wel een leven?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Minecraft is voor nerds jah, daarom speel ik het ookEn zo ook een groot deel van FOK!
Maar als je een digitale versie van snakes and ladders kan maken IN een ander digitaal spel, dan own je gewoon
Voorde minecrafters, check even de redstone op het eind
Net zo weinig als de meeste FOK!ers denk ik.quote:
Oneens. Terwijl de meeste mensen niks nuttigs zitten te doen zijn minecrafters vaak erg creatief bezig. Zeker omdat je ingame met 'stroom' kan werken zoals je eigenlijk ook met natuurlijke leert op de middelbare school. M'n broertje van 11 snapt nu dus al een beetje hoe schakelborden en circuits werken enzo. Daarbij leert hij tussendoor ook nog even razendsnel engels omdat hij met andere mensen online speelt. Toen ik 11 was kon ik enkele woorden engels, hij poept al hele zinnen uit die nog kloppen ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef LifeonEarth het volgende:
Waarschijnlijk denken alle mensen die geen minecraft spelen en waarschijnlijk überhaupt niet weten wat het is, het volgende:
- Minecraft spelers zijn de zelfde mongooltjes als de second life, rune scape en world of warcraft spelers, die op hun pik zijn getrapt als iemand een kut opmerking maakt over hun goddelijke spelletje.
-TS is een zielige mongool die wat te klagen moet hebben, in zijn jeugd is blijven hangen en een vreselijk aandacht te kort heeft. Autist die niet met de tijd mee wil en geilt op mensen die fel reageren.
en wat je over mij denkt boeit me niet.
Ben je er trots op dat je zo gehersenspoeld bent door een wannaB lego game?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oneens. Terwijl de meeste mensen niks nuttigs zitten te doen zijn minecrafters vaak erg creatief bezig. Zeker omdat je ingame met 'stroom' kan werken zoals je eigenlijk ook met natuurlijke leert op de middelbare school. M'n broertje van 11 snapt nu dus al een beetje hoe schakelborden en circuits werken enzo. Daarbij leert hij tussendoor ook nog even razendsnel engels omdat hij met andere mensen online speelt. Toen ik 11 was kon ik enkele woorden engels, hij poept al hele zinnen uit die nog kloppen ook.
Minecraft gaat niet voor niets gebruikt worden in het lesprogramma op sommige scholen in de VS. Eigenlijk is Minecraft de ideale game voor jonge kinderen. Geen geweld, je steekt er wat van op en het bevorderd de creativiteit enorm. M'n broertje zit nu constant nieuwe ontwerpen te bedenken voor huizen en dergelijke. En het mooie is, ook als volwassene kan je er genoeg uitdaging in vinden.
Minecraft is een van de meest nuttige games van de afgelopen jaren.
ja wow man, want het doel van een spel is om van te leren tuurlijk, laten we de huidige game-industrie nog meer verkrachtenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oneens. Terwijl de meeste mensen niks nuttigs zitten te doen zijn minecrafters vaak erg creatief bezig. Zeker omdat je ingame met 'stroom' kan werken zoals je eigenlijk ook met natuurlijke leert op de middelbare school. M'n broertje van 11 snapt nu dus al een beetje hoe schakelborden en circuits werken enzo. Daarbij leert hij tussendoor ook nog even razendsnel engels omdat hij met andere mensen online speelt. Toen ik 11 was kon ik enkele woorden engels, hij poept al hele zinnen uit die nog kloppen ook.
Minecraft gaat niet voor niets gebruikt worden in het lesprogramma op sommige scholen in de VS. Eigenlijk is Minecraft de ideale game voor jonge kinderen. Geen geweld, je steekt er wat van op en het bevorderd de creativiteit enorm. M'n broertje zit nu constant nieuwe ontwerpen te bedenken voor huizen en dergelijke. En het mooie is, ook als volwassene kan je er genoeg uitdaging in vinden.
Minecraft is een van de meest nuttige games van de afgelopen jaren.
"Die andere" was ik ook, vriendje Stokvis.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tyft toch op met dit slappe gelul, jij en die andere die zo'n verhaal hadden neergezet. Ik weet genoeg van Faalcraft op basis van de trailers, verhalen van degene die het hebben gespeeld en gameplay filmpjes.
Heb je uberhaupt Lego gehad toen je klein was?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
GA TOCH MET LEGO SPELEN!
JaHaa TuC LiVev MaN xD ! ;43Xdquote:Op maandag 28 mei 2012 02:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je zo gehersenspoeld bent door een wannaB lego game?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Marieke1992 het volgende:
Nou en, als die kinderen dat mooi vinden, laat ze dan toch gewoon lekker.
Bovendien kun je precies dezelfde klacht uithalen over de Sims, want dan kun je net zo goed met poppen spelen, toch?
Ik speel 't niet, jij hoeft 't ook niet te spelen, dus waar erger je je nou precies aan?
Nou en of en veel plezier mee gehad. Lego, speelgoed autotjes. Een elektrische spoorbaan en dan allemaal combineren tot één groot kunstwerk. Ook nog even gespeeld met Mecchano (OID).quote:Op maandag 28 mei 2012 04:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt Lego gehad toen je klein was?
je kan ook een spoorbaan bouwen in minecraft.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou en of en veel plezier mee gehad. Lego, speelgoed autotjes. Een elektrische spoorbaan en dan allemaal combineren tot één groot kunstwerk. Ook nog even gespeeld met Mecchano (OID).
Mja, met lego een huisje maken vond ik wel vermakelijk
TS wordt door zijn topic van achteren genomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |