Minecraft... wat een ongelofelijk gaaf spel!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef LethalNinja het volgende:
Mensen die minecraft spelen. Wat zijn dat voor kneuzen? Allemaal kiddos die nog nooit met lego hebben gespeeld zoals ik vroeger? Met lego kon je ook bouwen wat je wilde, en doen alsof je kastelen werden aangevallen. Lego heeft echte schaduwen, echte lichteffecten (als lichtbronnen aanwezig zijn). Maar nee een groep moet het spelen op een pc of op een xbox.
Samenvatting klacht: minecraft? pak toch je echte lego onder je bed vandaan
Gebruik dan een texture pack.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder ben je gewoon terecht van de server gebanned. Als je expres gaat schelden waar kinderen bij zijn, omdat JIJ dat grappig vind, dan ben je gewoon een sneu ventje.
Ga je haat ergens anders ventileren, baggerventje
Op z'n piemmeltje nogwel ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand met veel kloontjes is duidelijk op zijn piemmeltje getrapt. Je laat alleen maar zien hoe erg ik hier een punt maak. Minecraft faalt gewoon.
.. stuk voor stuk uiterst bekende kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand met veel kloontjes is duidelijk op zijn piemmeltje getrapt. Je laat alleen maar zien hoe erg ik hier een punt maak. Minecraft faalt gewoon.
Zie deze man zijn badge.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
.. stuk voor stuk uiterst bekende kwaliteitsusers
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.quote:
Mond op mond reclame werkt alleen als iets ook goed is dus daar gaat je punt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.
GA TOCH MET LEGO SPELEN!
Minecraft heeft een ijzersterke marketing, je wordt echt overal doodgegooid met reclame en aanbiedingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat het goed verkoopt is het spel dus ook goed? Gewoon goede marketing en sterke mond tot mond reclame. MW3 doet het ook goed maar behoort niet tot de meest kwalitatieve shooters. Hoe feller de reacties hier, hoe meer ik weet dat ik een punt maak.
GA TOCH MET LEGO SPELEN!
Jij mag met mijn lego staaf spelen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
blablablazeiksletblablabla
Ga met mijn legostaaf spelen
O god ik krijg het gevoel dat je een trol bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |