2 is later uitgekomen en ongetwijfeld daardoor duurder om uit te zenden en zou meer kijkers trekken. Door ze tijdens 'prime time' uit te zenden vangen ze meer voor de reclame.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:16 schreef vogelkooi het volgende:
Snappen jullie dat? Vanavond eerst iron man twee daarna pas iron man een.
Was laatst met MIB en MIIB ook.
Ja alleen die van ariana ofcourse!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
r/arianagrande, niet zo moeilijk
eigenlijk bedoel ik allebijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja alleen die van ariana ofcourse!
Maar hij bedoelde alle gifs.
Makes sense. Maar toch vind ik het vreemd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
2 is later uitgekomen en ongetwijfeld daardoor duurder om uit te zenden en zou meer kijkers trekken. Door ze tijdens 'prime time' uit te zenden vangen ze meer voor de reclame.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Makes sense. Maar toch vind ik het vreemd.
Oh kijk meestal wel paar uurtjes TV als ik naar bed ga.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd, TV
Mijn tv staat hier alleen maar stof te happen. In een maand tijd 10 min aangehad
Same.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh kijk meestal wel paar uurtjes TV als ik naar bed ga.
Niet gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
Kijkt hier iemand Awake? Heb ooit de trailer gezien en het zag er erg goed uit.
Verdomme moet dat zo hard?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.youtube.com/rockinrio?feature=inp-lt-ron
Maak gebruik van de mogelijkheden die dit bied/t/dt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder ben je gewoon terecht van de server gebanned. Als je expres gaat schelden waar kinderen bij zijn, omdat JIJ dat grappig vind, dan ben je gewoon een sneu ventje.
Ga je haat ergens anders ventileren, baggerventje
dtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maak gebruik van de mogelijkheden die dit bied/t/dt.
Voor vanaaf ben ik weg, later
.. oh, is dat nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Ame_thyst het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
pinkpop stream
kwaliteitje zeg. Laat maar
ziet er nu al uit als een vuilnisbelt met achtergrond muziek en het is net bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |