Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
This topic is useless without a podcastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ja met zo een groot koor erbij kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht echt: 'Wow, die zaal is enthousiast', maar het was gewoon een ingehuurd koortje
Zong? Je bedoeld van die clichématige r&b riedeltjes aan het doen isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
Wel jammer dat er iemand door dat koor heenzong.
Het blijft zingen. Het is niet zo vals als een indiaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zong? Je bedoeld van die clichématige r&b riedeltjes aan het doen is
Nu. Even een Liuk pakken.quote:
Juist dan zou je de verkrachting ervan niet moeten waarderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het best goed eigenlijk.Al vind ik het gewoon een heel mooi liedje, dus ik ben bevooroordeeld.
Totdat ze vastzit tussen je deurpost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Leanne is zo een kandidaat waarvan ik steeds vergeet dat ze meedoet.
Het was toen ik net de laatste 8 bekeek de enige die me zo niets zeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Leanne is zo een kandidaat waarvan ik steeds vergeet dat ze meedoet.
Verkrachting vind ik dan ook overdreven. Het was niet de beste uitvoering van het nummer, maar hij deed het best goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Juist dan zou je de verkrachting ervan niet moeten waarderen
Vroeger was dat niet gebeurd zie ik net. Ze is een paar pondjes aangekomen de laatste paar jaar.quote:
Ja, herkende haar niet terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was dat niet gebeurd zie ik net. Ze is een paar pondjes aangekomen de laatste paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |