Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef kepler het volgende:
Lijkt erop dat de regen er eventueel om 15u is?
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de enige ooit die vanaf pole al in de warm-up van de baan spinde.
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.
Monza 95 toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de enige ooit die vanaf pole al in de warm-up van de baan spinde.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en ook invloed van de bergen natuurlijk. We zullen het zo zienquote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.
Ahh, nu werkt ie weerquote:
Grosjean is nog niet consistent genoeg onder druk denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zou Ham als win willen zeggen maar ik vrees weer een verrassing ... Grosjean (?!?! wie kan het zeggen in een seizoen als dit!)
Zou ook mooi zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zou Ham als win willen zeggen maar ik vrees weer een verrassing ... Grosjean (?!?! wie kan het zeggen in een seizoen als dit!)
Volgens verschillende mensen. Zo ook BBC.quote:
Ja, wel op de commerciële trouwens.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:11 schreef Rainesz het volgende:
Is het trouwens ook nog live op die Belgische tv zenders?
Denk dat ie wel ok is, hij en de anderen konden niet echt ergens anders heen.quote:
Dat zou je moeten onderzoeken.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Mickeys het volgende:
shortcut gedoe, dat vind ik nou zielig zeg. Je zag toch dat ze geen andere kant op konden?
Button ging anders wel buiten om. Er zullen er ook zijn geweest die niet anders konden, maar misschien ook die er misbruik van hebben gemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Mickeys het volgende:
shortcut gedoe, dat vind ik nou zielig zeg. Je zag toch dat ze geen andere kant op konden?
Voordat je kunt bedenken of je er misbruik van zou willen maken ben je er al voorbijquote:Op zondag 27 mei 2012 14:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Button ging anders wel buiten om. Er zullen er ook zijn geweest die niet anders konden, maar misschien ook die er misbruik van hebben gemaakt
In dit geval zou ik het een beetje belachelijk vinden als ze een penalty ervoor kregen!quote:
idd. goed zo ! zou heel raar zijn geweestquote:
Ik zou het belachelijk vinden als het niet even gecheckt wer.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
In dit geval zou ik het een beetje belachelijk vinden als ze een penalty ervoor kregen!
Ik wel in dit geval, neem zelf maar eens een split second beslissing!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou het belachelijk vinden als het niet even gecheckt wer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |