Zolang ze niet gestraft worden is het blijkbaar legaalquote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2 jaar lang veel meer geld uitgeven dan is afgesproken...achja
Het budgetlimiet ligt wat lastiger dan het lijkt denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2 jaar lang veel meer geld uitgeven dan is afgesproken...achja
Bij Red Bull is het bewezen door consultants, het is ook een afspraak dus daar zitten geen straffen aan vast. Daarom ligt de FOTA ook overhoopquote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Zolang ze niet gestraft worden is het blijkbaar legaalEn ik heb zo het vermoeden dat ook Ferrari en andere grote teams zich daar niet helemaal aan houden
Vettel heeft al gewonnen dit jaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef Meike26 het volgende:
Bovendien hebben we met Webber of Vettel wéér een nieuwe winnaar en andere auto op het podium en hun dominantie van de laatste 2 jaar is ook al voorbij.
Mij is alles best
BBC zendt deze race anders gewoon uit hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Stiggie het volgende:
Kut dat we geen BBC hebben met f1... zucht Olav in zn eentje.
o Chill kzie het!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
BBC zendt deze race anders gewoon uit hoor.
kunnen ze elkaar mooi raken bij de eerste bochtquote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Perez ook een nieuwe versnellingsbak. Wat zal die een rothekel aan Maldonado hebben, en raad eens wie er naast hem start?
linkje?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:29 schreef kepler het volgende:
Ik heb sinds kort de BBC tune als ringtoneHeerlijk basloopje!
Zal ook nog een aardige klus voor die 2 worden om voorbij de Caterhams te komen, zie Maldonado nog wel een vreemde actie doen bij Heiki of Petrov.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kunnen ze elkaar mooi raken bij de eerste bocht
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Perez ook een nieuwe versnellingsbak. Wat zal die een rothekel aan Maldonado hebben, en raad eens wie er naast hem start?
Kijk even Interview van Allard nu, daarna naar de BBC!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:37 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat ben ik blij dat BBC dit uitzend zeg, vele malen beter dan RTL met die kut reclames in de race.
minder ervaren erin... zal nog wel komen als het seizoen vordertquote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard op de grid is wel een stuk minder vermakelijk dan Martin Brundle.
Jep, kans op regen neemt toe.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef Bayswater het volgende:
Zie ik nu regenbuien daar naderen op buienradar bij Monaco ?
vooral over de poleposition. Zal wel een hint zijn naar 2001 toen hij voor de opwarmronde niet wegkwam en later in de race een halve wedstrijd klem zat achter de Arrows van Bernoldiquote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef DennisDeBengel het volgende:
Coulthard gooit er ook steeds vaker leuke one-liners uit
thanks btwquote:Op zondag 27 mei 2012 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.mp3raid.com/music/bbc_f1_tune.html
Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef kepler het volgende:
Lijkt erop dat de regen er eventueel om 15u is?
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de enige ooit die vanaf pole al in de warm-up van de baan spinde.
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.
Monza 95 toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de enige ooit die vanaf pole al in de warm-up van de baan spinde.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en ook invloed van de bergen natuurlijk. We zullen het zo zienquote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, maar tis een lastig cirkelende groep buien daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |