quote:Jennie Gow @JennieGow
Could be a protest looming after the race as the Red Bull floor comes under scrutiny from the other teams. Interesting times ahead.
quote:Jon Noble @NobleF1
Lots of talk in the paddock among teams this morning about Red Bull Racing's floor design. Am doing some digging
quote:Andrew Benson @andrewbensonf1
Will someone chance a one-stop? Plus Mercedes, Ferrari and McLaren apparently unhappy about Red Bull floor. Impending protest? #BBCF1
Zou een beetje jammer zijn als de race via protesten beslist gaan worden...quote:
En voor zover mijn beperkte kennis van het Spaans reikt begreep ik dat Frijns een mechanisch probleem had.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:58 schreef ari_zahav het volgende:
Wat een crash fest zeg, die Formula Renault. Iedere 2 rondjes ligt er weer iemand in de muur...
Heb een bron hiervan in het Silly Season-topic gepost.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:53 schreef kepler het volgende:
Nog een aantal geruchten uit de paddock:
- Vettel pre-contract bij Ferrari voor 2014...
- Webber in 2013 voor 1 jaar naar Ferrari
Totaal geen bron voor, alleen maar gevonden op een ander forum
twitter:tedkravitz twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:24:54Other teams believe Red Bull have a hole on their floor in front of rear tyre that is illegally situated. reageer retweet
twitter:alanbaldwinf1 twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:23:07Hearing that FIA might be taking a close look at the Red Bull floor after race. Rumours in paddock of possible protest by others. We'll see. reageer retweet
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:31:10#F1 radar update 12:31 CEST: Some cloud will move in over Monaco during the next hour. Light showers over the Alps are heading south... reageer retweet
twitter:tedkravitz twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:36:16It would take Red Bull 2 mins to change but would mean both WEB and VET starting from pit lane. Big decision for CHorner: or are they legal? reageer retweet
Als ze vanuit de pitlane moeten starten is vrijwel alle kans op een overwinning direct verkeken. Het hangt er vanaf hoe ze de straf inschatten: als ze alleen voor Monaco geen punten zouden krijgen zou ik gewoon met die vloer gaan rijden en merk je het na afloop wel. Bij een diskwalificatie voor het seizoen ligt het natuurlijk anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tedkravitz twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:36:16It would take Red Bull 2 mins to change but would mean both WEB and VET starting from pit lane. Big decision for CHorner: or are they legal? reageer retweet
Ik denk dat ze er gewoon mee startenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze vanuit de pitlane moeten starten is vrijwel alle kans op een overwinning direct verkeken. Het hangt er vanaf hoe ze de straf inschatten: als ze alleen voor Monaco geen punten zouden krijgen zou ik gewoon met die vloer gaan rijden en merk je het na afloop wel. Bij een diskwalificatie voor het seizoen ligt het natuurlijk anders.
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:43:58MT @tgruener: #F1 #Red Bull used that floor since Bahrain. FIA ruled it legal. But McLaren & Ferrari have different rule interpretation now. reageer retweet
Cheaters is een groot woord, ze interpreteren de regels gewoon op een slimme manier. Vervolgens beslist de FIA dan weer of het legaal is of niet. Volgens mij overtreden ze niet bewust de regels, maar zoeken ze gewoon de grenzen opquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef M.Melandri het volgende:
Blijven de grootste cheaters van de grid
2 jaar lang veel meer geld uitgeven dan is afgesproken...achjaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Cheaters is een groot woord, ze interpreteren de regels gewoon op een slimme manier. Vervolgens beslist de FIA dan weer of het legaal is of niet. Volgens mij overtreden ze niet bewust de regels, maar zoeken ze gewoon de grenzen op
Vind ik ook, dat is F1quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Cheaters is een groot woord, ze interpreteren de regels gewoon op een slimme manier. Vervolgens beslist de FIA dan weer of het legaal is of niet. Volgens mij overtreden ze niet bewust de regels, maar zoeken ze gewoon de grenzen op
Ik weet niet of Ferrari en McLaren zich wel netjes aan de budgetten houden, als je ziet wat die 2 teams in inhaal upgrades stoppen of hebben gestopt.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2 jaar lang veel meer geld uitgeven dan is afgesproken...achja
Zolang ze niet gestraft worden is het blijkbaar legaalquote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het budgetlimiet ligt wat lastiger dan het lijkt denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Red Bull is het bewezen door consultants, het is ook een afspraak dus daar zitten geen straffen aan vast. Daarom ligt de FOTA ook overhoopquote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Zolang ze niet gestraft worden is het blijkbaar legaalEn ik heb zo het vermoeden dat ook Ferrari en andere grote teams zich daar niet helemaal aan houden
Vettel heeft al gewonnen dit jaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef Meike26 het volgende:
Bovendien hebben we met Webber of Vettel wéér een nieuwe winnaar en andere auto op het podium en hun dominantie van de laatste 2 jaar is ook al voorbij.
Mij is alles best
BBC zendt deze race anders gewoon uit hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Stiggie het volgende:
Kut dat we geen BBC hebben met f1... zucht Olav in zn eentje.
o Chill kzie het!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
BBC zendt deze race anders gewoon uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |