idd. goed zo ! zou heel raar zijn geweestquote:
Ik zou het belachelijk vinden als het niet even gecheckt wer.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
In dit geval zou ik het een beetje belachelijk vinden als ze een penalty ervoor kregen!
Ik wel in dit geval, neem zelf maar eens een split second beslissing!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou het belachelijk vinden als het niet even gecheckt wer.
Maar dat is toch een uitzondering op de regel dat je op de baan moet blijven? Dan moet je dus vaststellen dat er sprake is van een uitzondering, en daarvoor moet je onderzoek doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik wel in dit geval, neem zelf maar eens een split second beslissing!
Beetje aandacht vragen van Race Control
Mogelijk!quote:
Een hardere band lijkt me juist nadelig in regencondities, omdat je daar slechter temperatuur in krijgt.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Regen binnen 15 ronden, das toch op dit moment het positiefst voor Button en Vettel? aangezien die niet op de aller zachste rijden?
Maakt weinig uit voorlopig, pas als degenen op supersofts moeten pitten en de anderen niet en het dan gaat regenen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Regen binnen 15 ronden, das toch op dit moment het positiefst voor Button en Vettel? aangezien die niet op de aller zachste rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |