Die van mij gaat nu al 3 jaar mee, klinkt nog als nieuw.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet iemand trouwens een goede headset (zoals standaard geleverd bij de iphone maar dan oerdegelijk, dat standaard iphone koptelefoonding gaat bij mij te vaak stuk)
geluid werkt nog wel, microfoon nietquote:Op zondag 27 mei 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die van mij gaat nu al 3 jaar mee, klinkt nog als nieuw.
Doe je niet iets verkeerd?
Ultimate Ears. Is een merk van Logitech. In-ear buttpluggen. Heb ze inmiddels al een jaar of 5.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet iemand trouwens een goede headset (zoals standaard geleverd bij de iphone maar dan oerdegelijk, dat standaard iphone koptelefoonding gaat bij mij te vaak stuk)
ik heb in ears maar vind het helemaal niets helaasquote:Op zondag 27 mei 2012 10:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ultimate Ears. Is een merk van Logitech. In-ear buttpluggen. Heb ze inmiddels al een jaar of 5.
Gelukkig nietquote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef KNAK het volgende:
Ik ga zo'n case met batterij krijgen, schijn je de telfoon 1.5x nog extra te kunnen laden. Een soort inschuif case met achterop een cirkel vormige knop met blauwe leds erin.
Iemand die deze ook heeft?
Ik heb nog een set nieuwe originele iPhone (4S zaten ze bij). Die wil ik wel op de post doen. Mag je hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb in ears maar vind het helemaal niets helaasdaarom zoek in gewoon van hetzelfde soort als de standaard iphone oortjes.
ja nee al 2 setjes van gehad. die zijn niet aan mij besteed ik ben niet subtiel genoegquote:Op zondag 27 mei 2012 10:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb nog een set nieuwe originele iPhone (4S zaten ze bij). Die wil ik wel op de post doen. Mag je hebben.
het oortje is het probleem niet. het schakelaartje en de mic wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn Apple oortje is gewoon invincible hoor.
Zelfs nadat ik er 1 oortje af heb geknipt werkt het nog goed
Werkt ook gewoon nog goed, en ik doe er echt niet zuinig opquote:Op zondag 27 mei 2012 10:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het oortje is het probleem niet. het schakelaartje en de mic wel.
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt ook gewoon nog goed, en ik doe er echt niet zuinig op
nee ik heb daarvoor een koptelefoon met gouden draadjes welke in ingezegend door elfjes bij maanlichtquote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef kikoooooo het volgende:
Gebruiken jullie die rommel ook echt om muziek te luisteren?
Eentje van Monster Cable?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik heb daarvoor een koptelefoon met gouden draadjes welke in ingezegend door elfjes bij maanlicht
Ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:26 schreef kikoooooo het volgende:
Gebruiken jullie die rommel ook echt om muziek te luisteren?
Ga naar de Apple Store in Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vreemd. Er werd mij in dit topic geadviseerd om mijn achterkant via sw-box te bestellen en een OEM versie te bestellen omdat ik dan een 'echte' zou hebben. Maar dat is dus ook niet zo.
Staat ook in t topicquote:
Mijn broer heeft er zo een, ook van DX. Kan iequote:
Er is gewoon een app dat je je iPhone als usbstick kunt gebruiken, moet je hem alleen connecten met een kabeltje naar een computer natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 13:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Staat ook in t topic
[..]
Mijn broer heeft er zo een, ook van DX. Kan ie
2 keer zijn iphone vol mee opladen! (iphone 4)
Bestaat er eigenlijk iets voor de iphone dat ik aan de onderkant inschuif, en dat ik dan usb stickjes in mijn iphone kan doen?
Dat ik dus films kan kijken vanaf die usbstick op mijn iphone?
Ik bedoel wat anders, ik teken het even uit in paintquote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is gewoon een app dat je je iPhone als usbstick kunt gebruiken, moet je hem alleen connecten met een kabeltje naar een computer natuurlijk
Ik snap hem al, nee dat bestaat (nog) niet naar mijn wetenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik bedoel wat anders, ik teken het even uit in paint
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap hem al, nee dat bestaat (nog) niet naar mijn weten
Dat is zo een foto-connectie kitje geloof ik, ik zal even kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit dushet bestaat toch wel voor de ipad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |