Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef Biogarde het volgende:
Was vanmorgen even op de bazaar in Beverwijk. Daar heb je winkels en stands, afgeladen met bumpers, hoezen, weet ik veel wat, waar je op 't internet te veel voor betalen moet en daar gewoon de Chinese-site-prijzen
Bumpertjes, docks, kost allemaal geen drol. En het is er allemaal net zo OEM als een Lacoste shirt op de markt
Ik had een dock gekocht bij DX. 3 dollar. Werkt ook perfect, alleen niet met bumperquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfect
Die dock die ik heb kan ook met hoesjes, daarom handig voor als ik een keer van hoesje wissel, het past allemaal. Behalve van die Otterbox dingen, maar die zou ik nooit kopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een dock gekocht bij DX. 3 dollar. Werkt ook perfect, alleen niet met bumper
Ik ook vanmorgen. 6 euro met synckabel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfect
Die van mij was exclusief kabelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook vanmorgen. 6 euro met synckabel.
Ik ben vannacht net terug gekomen uit Istanbul en daar hebben ze ook de wereld aan hoezen en bumpers en weet ik veel wat nog meer voor echt super lage prijzen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef Biogarde het volgende:
Was vanmorgen even op de bazaar in Beverwijk. Daar heb je winkels en stands, afgeladen met bumpers, hoezen, weet ik veel wat, waar je op 't internet te veel voor betalen moet en daar gewoon de Chinese-site-prijzen
Bumpertjes, docks, kost allemaal geen drol. En het is er allemaal net zo OEM als een Lacoste shirt op de markt
Geen van beide, eentje die transparant is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vreemd. Wit of zwart? Ik had een witte besteld maar daar zit een gigantische blauwe waas over. Echt een heel duidelijk verschil met m'n echte. Ik ga hem terug sturen want hij past ook niet..
Ja johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn iPhone in de Dock gezet en buiten muziek wezen luisteren. Vond hij niet zo leuk. Temperatuur is nu te hoog en ik kreeg de melding dat ik hem moest afkoelen.![]()
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.
Die krijg ik nu constant tijdens navigeren als hij in de houder zit achter de voorruit met de lader erin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn iPhone in de Dock gezet en buiten muziek wezen luisteren. Vond hij niet zo leuk. Temperatuur is nu te hoog en ik kreeg de melding dat ik hem moest afkoelen.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Verschil is alleen dat er nu geen bewegende delen zijn welke het opwarmproces versnellen. Het is eigenlijk best zaad dat enkel een iPhone in noodloop gaat wanneer hij te warm is.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n walkman vond het vroeger ook niet tof als ik hem in de zon gebruikte nee.
Ik heb nog nooit een Samsung, HTC, Nokia of whatever in flight modus zien gaan omdat ie te warm werd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Niet heel raar .. Hoe warm denk je dat het binnenin wordt.. Makkelijk 60-70 graden in de zon gok ik zo.. Komt allemaal niet ten goede van je hardware
Gisteren dik 850 km gebruikt tijdens autorijden en geen last van gehad..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die krijg ik nu constant tijdens navigeren als hij in de houder zit achter de voorruit met de lader erin.
'hem moest afkoelen' -> iphone in vriezer flikkeren of wat willen zequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Ligt aan de voorruit van je auto. Ze zijn allemaal wel zonwerend (min of meer, want we weten allemaal dat je net een tomatenplant bent), maar daarin heb je ook weer verschillende mates.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren dik 850 km gebruikt tijdens autorijden en geen last van gehad..
Klasgenoot van mij heeft die ook. Gaat inderdaad echt veel langer mee maar je iPhone wordt er wel een stuk dikker van. Iets wat ik persoonlijk heel lelijk en jammer vind :pquote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef KNAK het volgende:
Ik ga zo'n case met batterij krijgen, schijn je de telfoon 1.5x nog extra te kunnen laden. Een soort inschuif case met achterop een cirkel vormige knop met blauwe leds erin.
Iemand die deze ook heeft?
denk dat het voor de cam ook niet super is. keep it simple, als je het niet nodig hebt dan ook niet kopen. gewoon extra laden een optie?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij heeft die ook. Gaat inderdaad echt veel langer mee maar je iPhone wordt er wel een stuk dikker van. Iets wat ik persoonlijk heel lelijk en jammer vind :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |