SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Vreemd. Er werd mij in dit topic geadviseerd om mijn achterkant via sw-box te bestellen en een OEM versie te bestellen omdat ik dan een 'echte' zou hebben. Maar dat is dus ook niet zo.quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Jawelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vreemd. Er werd mij in dit topic geadviseerd om mijn achterkant via sw-box te bestellen en een OEM versie te bestellen omdat ik dan een 'echte' zou hebben. Maar dat is dus ook niet zo.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Waarom is het dan een fake die op die website staat?quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Had ik al gedaan in vorige topic, maar hier nog een keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anders link je even naar degene die je bedoelt
http://www.sw-box.com/iPhone-4S-Back-Cover-White-OEM.htmlOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Die plaatjes zeggen al genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Had ik al gedaan in vorige topic, maar hier nog een keer
http://www.sw-box.com/iPhone-4S-Back-Cover-White-OEM.html![]()
![]()
5.1.1 met absinthe = batterij verkracht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Restore en re-jailbreak eens, nergens last van namelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heel fake en zelfs voor een fake veel te duurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.sw-box.com/iPhone-4S-Back-Cover-White-OEM.html.
![]()
Ik heb die van mij in de Apple store online gekocht, dus ik denk dat ik hem maar ga opsturen.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Geen zin in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Restore en re-jailbreak eens, nergens last van namelijkGa het vandaag nog wel ff proberen.
Je kijkt niet naar de plaatjes e.d voor je iets besteld?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.sw-box.com/iPhone-4S-Back-Cover-White-OEM.html
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
seriously?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.sw-box.com/iPhone-4S-Back-Cover-White-OEM.html![]()
er staat ook gewoon 'Phone' achterop. Zonder i.
Heb al in tijden mijn iphone niet gejailbreaked, nu voor het eerst op m'n 4s en merk meteen het volgende:
- Het openen van folders gaat een stukje langzamer, dat wil zeggen dat ik op een folder druk en het iets langer duurt voordat ie de onderliggende apps laat zien.
- 2 crashes, 1 Safari en 2 Whatsapp.
Heb er vrij weinig op gezet na jailbreak:
- Unfold
- Five Icon Dock![]()
Heb je met Unfold ook dat je bijvoorbeeld in Safari een flikkering in je beeld heb na het unlocken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:26 schreef knater het volgende:
Heb al in tijden mijn iphone niet gejailbreaked, nu voor het eerst op m'n 4s en merk meteen het volgende:
- Het openen van folders gaat een stukje langzamer, dat wil zeggen dat ik op een folder druk en het iets langer duurt voordat ie de onderliggende apps laat zien.
- 2 crashes, 1 Safari en 2 Whatsapp.
Heb er vrij weinig op gezet na jailbreak:
- Unfold
- Five Icon DockOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niet gezien, wel dat Unfold soms een zwarte onderliggende achtergrond weergeeft tijdens het unlocken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je met Unfold ook dat je bijvoorbeeld in Safari een flikkering in je beeld heb na het unlocken?![]()
Ik heb deze niet besteld hoor, maar er werd mij in dit topic aangeraden om daar te bestellen. IK had (zoals wederom aangegeven in het vorige topic) een achterkant besteld op mybackcover.nlquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kijkt niet naar de plaatjes e.d voor je iets besteld?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Wat zeur je dan op SW-box?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik heb deze niet besteld hoor, maar er werd mij in dit topic aangeraden om daar te bestellen. IK had (zoals wederom aangegeven in het vorige topic) een achterkant besteld op mybackcover.nlOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ben jij serieus of ben jij dom? Vanwege claims e.d. painten ze de I weg, net zoals de appel ook door de helft erop staat. Misschien is het geen originele achterkant, maar qua overeenkomsten (tekst, plaatjes e.d.) is het wel geheel correct.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
seriously?![]()
er staat ook gewoon 'Phone' achterop. Zonder i.
![]()
Klopt. Hadden ze ook met Beats by Dr. Dre gedaan op DealExtremequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben jij serieus of ben jij dom? Vanwege claims e.d. painten ze de I weg, net zoals de appel ook door de helft erop staat. Misschien is het geen originele achterkant, maar qua overeenkomsten (tekst, plaatjes e.d.) is het wel geheel correct.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Op mijn achterkantje staat gewoon iPhone en hun normale logo. Niets weggelaten, behalve dat er staat 'AssembledInChina' zonder spaties. Maar ach.
Op dezelfde website besteld als Mrjolyn_.![]()
Lees alsjeblieft de vorige posts van iemand als je wilt reageren op iets. Ik zeur helemaal niet over sw box, ik vond het vreemd dat het mij geadviseerd werd.quote:
Ik weet toch ook niet dat ze dat vanwege claims weglaten op de afbeeldingen.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Vreemd. Wit of zwart? Ik had een witte besteld maar daar zit een gigantische blauwe waas over. Echt een heel duidelijk verschil met m'n echte. Ik ga hem terug sturen want hij past ook niet..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef einschtein het volgende:
Op mijn achterkantje staat gewoon iPhone en hun normale logo. Niets weggelaten, behalve dat er staat 'AssembledInChina' zonder spaties. Maar ach.
Op dezelfde website besteld als Mrjolyn_.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Was vanmorgen even op de bazaar in Beverwijk. Daar heb je winkels en stands, afgeladen met bumpers, hoezen, weet ik veel wat, waar je op 't internet te veel voor betalen moet en daar gewoon de Chinese-site-prijzen
Bumpertjes, docks, kost allemaal geen drol. En het is er allemaal net zo OEM als een Lacoste shirt op de markt
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef Biogarde het volgende:
Was vanmorgen even op de bazaar in Beverwijk. Daar heb je winkels en stands, afgeladen met bumpers, hoezen, weet ik veel wat, waar je op 't internet te veel voor betalen moet en daar gewoon de Chinese-site-prijzen
Bumpertjes, docks, kost allemaal geen drol. En het is er allemaal net zo OEM als een Lacoste shirt op de marktOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had een dock gekocht bij DX. 3 dollar. Werkt ook perfect, alleen niet met bumperquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfect
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Die dock die ik heb kan ook met hoesjes, daarom handig voor als ik een keer van hoesje wissel, het past allemaal. Behalve van die Otterbox dingen, maar die zou ik nooit kopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een dock gekocht bij DX. 3 dollar. Werkt ook perfect, alleen niet met bumper
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ook vanmorgen. 6 euro met synckabel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf daar een dock voor 7,50 gehaald, werkt perfectBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Die van mij was exclusief kabelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook vanmorgen. 6 euro met synckabel.
Moet binnekort weer een nieuwe kabel halen, na 4x tapen begint 'ie raar te doenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vannacht net terug gekomen uit Istanbul en daar hebben ze ook de wereld aan hoezen en bumpers en weet ik veel wat nog meer voor echt super lage prijzen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef Biogarde het volgende:
Bumpertjes, docks, kost allemaal geen drol. En het is er allemaal net zo OEM als een Lacoste shirt op de marktOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Geen van beide, eentje die transparant is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vreemd. Wit of zwart? Ik had een witte besteld maar daar zit een gigantische blauwe waas over. Echt een heel duidelijk verschil met m'n echte. Ik ga hem terug sturen want hij past ook niet..
Ik zou hem inderdaad terugsturen, want wat jij omschrijft hoort niet.![]()
Net even mijn iPhone in de Dock gezet en buiten muziek wezen luisteren. Vond hij niet zo leuk. Temperatuur is nu te hoog en ik kreeg de melding dat ik hem moest afkoelen.![]()
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.![]()
iTunes help? iemand?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn iPhone in de Dock gezet en buiten muziek wezen luisteren. Vond hij niet zo leuk. Temperatuur is nu te hoog en ik kreeg de melding dat ik hem moest afkoelen.![]()
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.gek he hahaha
![]()
Die krijg ik nu constant tijdens navigeren als hij in de houder zit achter de voorruit met de lader erin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.
M'n walkman vond het vroeger ook niet tof als ik hem in de zon gebruikte nee.Tap tap tap![]()
Verschil is alleen dat er nu geen bewegende delen zijn welke het opwarmproces versnellen. Het is eigenlijk best zaad dat enkel een iPhone in noodloop gaat wanneer hij te warm is.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n walkman vond het vroeger ook niet tof als ik hem in de zon gebruikte nee.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Niet heel raar .. Hoe warm denk je dat het binnenin wordt.. Makkelijk 60-70 graden in de zon gok ik zo.. Komt allemaal niet ten goede van je hardware![]()
Ik ga zo'n case met batterij krijgen, schijn je de telfoon 1.5x nog extra te kunnen laden. Een soort inschuif case met achterop een cirkel vormige knop met blauwe leds erin.
Iemand die deze ook heeft?
[ Bericht 14% gewijzigd door KNAK op 27-05-2012 02:41:32 ]Mai pben rai~!![]()
Ik heb nog nooit een Samsung, HTC, Nokia of whatever in flight modus zien gaan omdat ie te warm werd.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Niet heel raar .. Hoe warm denk je dat het binnenin wordt.. Makkelijk 60-70 graden in de zon gok ik zo.. Komt allemaal niet ten goede van je hardwareBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Gisteren dik 850 km gebruikt tijdens autorijden en geen last van gehad..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die krijg ik nu constant tijdens navigeren als hij in de houder zit achter de voorruit met de lader erin.![]()
'hem moest afkoelen' -> iphone in vriezer flikkeren of wat willen zequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
Voortaan toch maar in de schaduw zetten.![]()
![]()
Ligt aan de voorruit van je auto. Ze zijn allemaal wel zonwerend (min of meer, want we weten allemaal dat je net een tomatenplant bent), maar daarin heb je ook weer verschillende mates.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren dik 850 km gebruikt tijdens autorijden en geen last van gehad..Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Klasgenoot van mij heeft die ook. Gaat inderdaad echt veel langer mee maar je iPhone wordt er wel een stuk dikker van. Iets wat ik persoonlijk heel lelijk en jammer vind :pquote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef KNAK het volgende:
Ik ga zo'n case met batterij krijgen, schijn je de telfoon 1.5x nog extra te kunnen laden. Een soort inschuif case met achterop een cirkel vormige knop met blauwe leds erin.
Iemand die deze ook heeft?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
denk dat het voor de cam ook niet super is. keep it simple, als je het niet nodig hebt dan ook niet kopen. gewoon extra laden een optie?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij heeft die ook. Gaat inderdaad echt veel langer mee maar je iPhone wordt er wel een stuk dikker van. Iets wat ik persoonlijk heel lelijk en jammer vind :p![]()
Externe batterypack lijkt me beterOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: