haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe altijdbij schoonmakende mannen. 't Gaat gewoon nergens over
Ze missen van alles, 't gaat übertraag, in een volgorde waarvan ik me afvraag hoe ze er toch bijkomen.
Slijmbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
en daarmee heb je gelijk. slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
quote:
Heb net eventjes op de tv zitten kijken, Pinkpop 82 met al die reggae achtige blanke bandjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
Voor wie overigens Pinkpop wil volgen op tv/pc: cultura24 zendt veel uit (zie ook het topic van Tong80 PinkPop op TV. Hulde aan Cultura24.). Cultura24 is dus ook gewoon te streamen op de pc.
Neen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bartje Arens
Zal Plage een terugkeer gaan maken in de MT50?
Radio heb ik geen problemen mee, bruin word ik hier op kantoor ook niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Grom. Radio valt telkens uit en ik word niet bruin.
die andere die jij bedoelt is SAIL! SAIL! SAIL!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Cee het volgende:
Sjips de friemel, ik luister net naar de radioooo en kom erachter dat het liedje dat ik zo slecht vind NIET de Megahit is. Dacht dat dat Owl Nation gekrijs Rudimental was.Dus nu weet ik nog steeds niet wat de MH is.
-edit: oh nee, toch niet, vind het nog steeds verschrikkelijk. Het was toch 't goede liedje maar ik haal nu twee schreeuwnummers door elkaar.
Zuuuucht, zonnesteek etc.!Nu aan de BBQ.
Giel doet *fapfapfap*twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 20:34:08Even het laatste nieuws checken met anouk http://t.co/W0T2ZNrL later te horen #3FM #PP12 #topwijffie reageer retweet
Dood topic is deaudquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
Sander!!![]()
![]()
![]()
Ik wil niet dat hij het idee krijgt dat er niemand zit te luisteren...![]()
Sorry, bankhangerij hier... Niet helemaal fitquote:
Tof van je!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Btw mijn link geld nog voor 3 dagennog genoeg concerten op te zien.
Ga je schamen!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmpf, dat Zweedse nummer blijft aardig hangen en heb m maar 1x gehoord. Iig beter dan ABBA
Pardon?!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmpf, dat Zweedse nummer blijft aardig hangen en heb m maar 1x gehoord. Iig beter dan ABBA
Vergeet de blondines nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad
Er zijn maar 2 dingen uit Zweden die beter zijn dan ABBA!
en
zoals Malin Akermanquote:
quote:
Niet mijn dingquote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Malin Akerman
[ afbeelding ]
ok, niet blond op deze foto, maar wel![]()
i know, maar jij begon over de blondinesquote:
Goede kont!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Griekse inzending
Vergeet ik gewoon de briljante prodigy coverquote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad
Er zijn maar 2 dingen uit Zweden die beter zijn dan ABBA!
en
Neuh, dat vind ik gewoon. Vooral omdat mijn moedertje altijd loopt de drammen dat de muziek van tegenwoordig geen muziek is maar die zweetse pipo's wel. En omdat ik de muziek gewoon honderdduizendmiljoenmiljard keer NIKS vind.quote:
Wie niet inziet dat ABBA verdomd goed in elkaar zittende liedjes heeft gemaakt heeft geen greintje verstand van muziek.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik gewoon. Vooral omdat mijn moedertje altijd loopt de drammen dat de muziek van tegenwoordig geen muziek is maar die zweetse pipo's wel. En omdat ik de muziek gewoon honderdduizendmiljoenmiljard keer NIKS vind.
Nee. Dit heeft niets met smaak te maken. Dit is een feit.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Of gewoon een andrre voorkeur voor muziek
Of gewoon heel eenkennig.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Of gewoon een andrre voorkeur voor muziek
Ga jij ff je Cornetto met rijstwafelsmaak eten en bemoei je er niet meequote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
Heren, denk er wel aan dat de moeder van Kimberliedje waarschijnlijk qua leeftijd dichterbij jullie leeftijd in de buurt zit dan zijzelf, ik kan me wel voorstellen dat ze het "ouwelullenmuziek" vindt
Ongetwijfeld, maar des te eerder je je bepaalde dingen realiseert, des te opener kom je te staan voor zaken buiten je eigen "comfort zone" en des te rijker wordt je leven.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
Heren, denk er wel aan dat de moeder van Kimberliedje waarschijnlijk qua leeftijd dichterbij jullie leeftijd in de buurt zit dan zijzelf, ik kan me wel voorstellen dat ze het "ouwelullenmuziek" vindt
Nog even en je gaat me achter het aanrecht dwingen, zeker...quote:Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga jij ff je Cornetto met rijstwafelsmaak eten en bemoei je er niet mee
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik weet zelf ook nog maar al te goed dat ik me steen en been kon ergeren aan de muziek van m'n oudersquote:Op zondag 27 mei 2012 01:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar des te eerder je je bepaalde dingen realiseert, des te opener kom je te staan voor zaken buiten je eigen "comfort zone" en des te rijker wordt je leven.
Zo klinkt het wel zwaar, maar je snapt wel wat ik bedoel. Zonder ABBA had de hele popmuziek er anders uitgezien, die invloed hoor je nu nog.
Yup! Ik las het, maar heb het nummer verder niet gehoordquote:Op zondag 27 mei 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
Dus Zweden heeft gewonnen? Wat een misbaksel vond ik dat.
Ik heb dinsdag half uit vrije wil gekeken en donderdag semi-verplicht. Tis sowieso één en al misbaksel op dat songfestival, maar dat Zweedse nummer begreep ik al helemaal niet. Had ook pas aan 't eind van 't nummer door dat 't Engels moest voorstellenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup! Ik las het, maar heb het nummer verder niet gehoord
Breng me niet op ideeen.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even en je gaat me achter het aanrecht dwingen, zeker...
Vroeger keek ik de puntentelling nog wel eens, maar ook daar ben ik vanaf gestapt... Ik vind er geen klap aan, ga mezelf daar ook niet mee kwellenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag half uit vrije wil gekeken en donderdag semi-verplicht. Tis sowieso één en al misbaksel op dat songfestival, maar dat Zweedse nummer begreep ik al helemaal niet. Had ook pas aan 't eind van 't nummer door dat 't Engels moest voorstellenNouja, ik zal dat hele songfestival sowieso niet begrijpen, denk ik zo.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik er echt wat van gezien hebquote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger keek ik de puntentelling nog wel eens, maar ook daar ben ik vanaf gestapt... Ik vind er geen klap aan, ga mezelf daar ook niet mee kwellen
Goedzo!!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit was voor mij de eerste keer dat ik er echt wat van gezien hebNooit weer.
Ja! Als er een goed nummer uit voortkomt, dan wordt dat vanzelf wel gedraaid op de radio en hoor ik het dan wel. Hoef ik niet 3 avonden ellende voor mee te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:51 schreef TheZapster het volgende:
Dus ze bestaan echt. Vrouwen die niets met het esf hebben
Tuurlijk, idem hier. Nou draaiden ze voornamelijk Willeke Alberti en aanverwante figuren, dus was mijn afkeer redelijk legitiem, maar achteraf had ik gewild dat ik de schoonheid van Mijn hoofd weer op je schouder, Het is nog niet voorbij en Samen zijn veel eerder had erkend.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik weet zelf ook nog maar al te goed dat ik me steen en been kon ergeren aan de muziek van m'n ouders
Joan's nummer was potverdorrie goed vergeleken met de zoveelste powerballad van 't esf of de zoveelste huppelhuppelgay-nummer. En dat terwijl ik dat nummer van Joan bagger vondquote:Op zondag 27 mei 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Als er een goed nummer uit voortkomt, dan wordt dat vanzelf wel gedraaid op de radio en hoor ik het dan wel. Hoef ik niet 3 avonden ellende voor mee te maken
Hier werd Sjakie van de hoek grijsgedraaid, ik vind het nog steeds traumatisch... Het beetje donshaar dat zich in mijn nek bevindt, rijst hoog als ik alleen de intro al hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 01:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk, idem hier. Nou draaiden ze voornamelijk Willeke Alberti en aanverwante figuren, dus was mijn afkeer redelijk legitiem, maar achteraf had ik gewild dat ik de schoonheid van Mijn hoofd weer op je schouder, Het is nog niet voorbij en Samen zijn veel eerder had erkend.
O, en over het ESF: mooier dan dit wordt het niet meer, dus men kan er gerust mee stoppen.
Joan heb ik 3 keer op de radio gehoord, voordat ik me realiseerde dat het Joan wasquote:Op zondag 27 mei 2012 01:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joan's nummer was potverdorrie goed vergeleken met de zoveelste powerballad van 't esf of de zoveelste huppelhuppelgay-nummer. En dat terwijl ik dat nummer van Joan bagger vond
Ik heb het nog getroffen met mijn geerfde liefde voor de Four Tops merk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier werd Sjakie van de hoek grijsgedraaid, ik vind het nog steeds traumatisch... Het beetje donshaar dat zich in mijn nek bevindt, rijst hoog als ik alleen de intro al hoor![]()
Carpenters ed ben ik later wel enorm gaan waarderen, net als dat m'n pa op het laatst fan was van Alice Deejay en aanverwanten
Halverwege afgezet. We moeten dus de Italianen de schuld geven. Gekke lui.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk, idem hier. Nou draaiden ze voornamelijk Willeke Alberti en aanverwante figuren, dus was mijn afkeer redelijk legitiem, maar achteraf had ik gewild dat ik de schoonheid van Mijn hoofd weer op je schouder, Het is nog niet voorbij en Samen zijn veel eerder had erkend.
O, en over het ESF: mooier dan dit wordt het niet meer, dus men kan er gerust mee stoppen.
Nogal.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb het nog getroffen met mijn geerfde liefde voor de Four Tops merk ik
Ja! Hier werd namelijk ook elk weekend een piratenzender opgezocht en werden er verzoekjes gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb het nog getroffen met mijn geerfde liefde voor de Four Tops merk ik
192TV FTW!quote:Op zondag 27 mei 2012 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Hier werd namelijk ook elk weekend een piratenzender opgezocht en werden er verzoekjes gedaan![]()
Dat mag overigens weggestreept worden tegen de liefde voor Veronica (zendschip) en Radio Caroline en de muziek die ze destijds draaiden![]()
Staat hier regelmatig aan en ik brul ze allemaal meequote:
Dat is net ff die paar jaar verschil. Ver voor mijn tijdquote:Op zondag 27 mei 2012 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Hier werd namelijk ook elk weekend een piratenzender opgezocht en werden er verzoekjes gedaan![]()
Dat mag overigens weggestreept worden tegen de liefde voor Veronica (zendschip) en Radio Caroline en de muziek die ze destijds draaiden![]()
Flikker op, lamlulquote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is net ff die paar jaar verschil. Ver voor mijn tijd
Slaap lekker! Ik ga ook zo, morgen een slaapdienstquote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat ik te jong ben voor dit gespreksonderwerpIk ga maar eens naar bed
Tof! Ik heb geen zin meer om m'n tv aan te zetten, anders blijf ik daar weer voor plakkenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf nog even wakker, ome Bruce staat met z'n vrienden lekker te knallen op Cultura 24.
Dat is toch met Theo en Thea?quote:Op zondag 27 mei 2012 02:27 schreef Cee het volgende:
Ik zit al een half uur vol verbazing naar Kreatief met Papier op Best 24 te kijken.
dat was nog met Clarence op de saxquote:Op zondag 27 mei 2012 02:25 schreef Sersjee het volgende:
Maar ze spelen nu Jungleland! Episch. Met een hele grote E.
godallejezus wat een zouteloze plaat.....die uitstraling van die vent is echt een dieptepunt.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
't Was de inspiratie voor Kreatief met Kurk, en eigenlijk nog bizarder. Ze maakten poezen van kokers, poppenhuizen van Pampers-boxen en smurfenmaskers van ballonnen met krantenpapier.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is toch met Theo en Thea?
-edit- Dat was Kreatief met Kurk.
volgens mij welquote:Op zondag 27 mei 2012 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
ah, Annemieke is vanaf pinkpop? dan Timur en Ramon vast ook! toch? please?
nu Ramon nog!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:58 schreef Evertjan het volgende:
Ramon op een festival zal ook wel een unicum zijn
hij bevestigt daarmee wel zijn status als snobquote:
Ramon mag datquote:Op zondag 27 mei 2012 11:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij bevestigt daarmee wel zijn status als snob
u gaat de buitenlucht verkennen? fijne dagquote:
Was gister ook al zo met de TV-beelden vanaf het veld binnen de radio-uitzending, komt omdat audio en beeld dan via losse zenders gaan. Bij de reclame-onderbrekingen komt alles vanaf de camera-zender en is het dus wél sync.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:13 schreef alors het volgende:
Het geluid van Sander is eerder dan het beeld.
of bobbel! nou, dan had ik wel mee kunnen doenquote:
Ben pas over drie maanden jarig.quote:
Nee, het topic bedoelde ik!quote:
Stiekem spelletjes op de kompjoeter spelen dus!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het topic bedoelde ik!![]()
Ik ben aan het werk, geen tijd gehad om in de zon te liggen. Nu geen flikker te doen, bijna iedereen is weg
Je kan hier niets installeren helaas, thin clientsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Stiekem spelletjes op de kompjoeter spelen dus!
Stiekem spelletjes spelen op de tabletquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan hier niets installeren helaas, thin clients
www.spele.nl Gegarandeerd plezier. Een lekker frustrerend spelletje van de McDonalds!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan hier niets installeren helaas, thin clients
Daar ga ik straks inderdaad maar eens lekker mee prutsen, alle tijd voor. Al m'n klusjes zijn ook gewoon af... Ik mis m'n adhd'ersquote:
Meh, ik vrees dat de jongens van ict dat niet goedkeurenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
www.spele.nl Gegarandeerd plezier. Een lekker frustrerend spelletje van de McDonalds!
En FOK! wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik vrees dat de jongens van ict dat niet goedkeuren
heb een stukje daarvan gezien in het Journaalquote:
Ik krijg alleen maar eenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb een stukje daarvan gezien in het JournaalHeb niks tegen die mensen maar geef mij maar die ouderwetse refo christenen die staan tenminste nog ergens voor
ze doen niemand kwaadquote:Op zondag 27 mei 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar eengevoel bij opwekking.
Ik ben er de afgelopen week alleen maar supervrolijk van geworden, een aantal van m'n jongens zijn erheen. Geweldig, wat een voorpret hadden diequote:Op zondag 27 mei 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar eengevoel bij opwekking.
Zolang ze in Biddinghuizen blijven is er niks mis meequote:
Een paar weken terug stonden er 2 aan m'n deur, maar die waren heul rap weer weg. Het scheelde vast da'k een Bad Religion shirt aanhad en Machine Head niet al te zachtjes uit de speakers knalde...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang ze in Biddinghuizen blijven is er niks mis mee. Ze moeten niet aan mijn deur komen
.
Das dan weer een van de voordelen van bijna nooit thuis zijn overdag, ik heb dat nooitquote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een paar weken terug stonden er 2 aan m'n deur, maar die waren heul rap weer weg. Het scheelde vast da'k een Bad Religion shirt aanhad en Machine Head niet al te zachtjes uit de speakers knalde...
Doet hij dat niet dagelijks dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef Evertjan het volgende:
heeft Giel wel camping radio gemaakt dit jaar?
Nou en, ik vind Gers niet leuk!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Gers vindt het leuk
Ik herhaal Gers vindt het leuk
Wat?! Hoe durf jij onze knuffelgangster niet leuk te vindenquote:
Sinds wanneer is nou weer 'onze knuffelgangster'?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat?! Hoe durf jij onze knuffelgangster niet leuk te vinden
Tja, ik vind er gewoon geen ruk aanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat?! Hoe durf jij onze knuffelgangster niet leuk te vinden
Nee, waarom die moeite doen? Je vindt iets leuk of je vindt iets niet leuk.quote:
Goh, je kan ook iets leren te waarderen, het was maar een idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, waarom die moeite doen? Je vindt iets leuk of je vindt iets niet leuk.
Hiphop met een orkest, dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Goh, je kan ook iets leren te waarderen, het was maar een idee.
Nee, maar ff serieus, wat is dat voor ongein? Mensen miepen tegen mij altijd dat ik maar koffie moet leren drinken en leren waarderen, maar ik vind 't niet lekker, dus dan houdt 't gewoon op wat mij betreft.quote:
Ik heb het zelfde met alcohol, maar dat terzijde, als jij geen koffie lust en het ook niet wil lusten dan heb je al 't recht om er niet over door te vragen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus, wat is dat voor ongein? Mensen miepen tegen mij altijd dat ik maar koffie moet leren drinken en leren waarderen, maar ik vind 't niet lekker, dus dan houdt 't gewoon op wat mij betreft.
Vooruit, omdat 't warm is en ik in een goede bui ben. Is er niet één of ander Kyteman-topic? De meesten hier vinden 't toch al niet leuk, dus hier ben je sowieso niet aan 't goede adres om je vraag te stellen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde met alcohol, maar dat terzijde, als jij geen koffie lust en het ook niet wil lusten dan heb je al 't recht om er niet over door te vragen.
Je kan ook geen koffie lusten en toch graag willen weten wat het is dat koffie zo speciaal maakt voor veel mensen en dat vragen.
Hij heeft zo'n schattig snoetje!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Gers vindt het leuk
Ik herhaal Gers vindt het leuk
Die diepzinnige teksten doen het hem.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n schattig snoetje!
En pakkende nummers die je kunt meezingen
Ik vind het leuk.
Ja, dat dan weer wel...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die diepzinnige teksten doen het hem.
Joh, ik zou durven beweren dat de helft van alles wat er in de wereld aan muziek is, geen diepzinnige tekst heeft. Wellicht zelfs nog wel meer dan dat.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die diepzinnige teksten doen het hem.
Ik denk dat 90% nog een voorzichtige schatting zou zijn. En da's maar goed ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, ik zou durven beweren dat de helft van alles wat er in de wereld aan muziek is, geen diepzinnige tekst heeft. Wellicht zelfs nog wel meer dan dat.
Laat maar komen dan, ik lust hem rauw met een uitjequote:
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% nog een voorzichtige schatting zou zijn. En da's maar goed ook.
Ik heb heel lang de Revu bewaard waar Thijs Bosma in stond. Moet nog steeds aan hem denken als ik lelieblanke gastjes half Papiamento hoor praten...quote:
Quote, omdat het kanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb heel lang de Revu bewaard waar Thijs Bosma in stond. Moet nog steeds aan hem denken als ik lelieblanke gastjes half Papiamento hoor praten...
Thijs Bosma was dan ook wel een held.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb heel lang de Revu bewaard waar Thijs Bosma in stond. Moet nog steeds aan hem denken als ik lelieblanke gastjes half Papiamento hoor praten...
Ik durf al bijna niet meer om uitleg te vragen, maar wie?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oeh schaam je!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf al bijna niet meer om uitleg te vragen, maar wie?
Ik sluit me daarbij aan en heb er schijt aan als iemand dat dom vindtquote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf al bijna niet meer om uitleg te vragen, maar wie?
Sorry, heb gegoogled maar ik kom alleen maar rare photoshops en een fotograaf tegen met de zelfde naam.quote:
Omg dom!!!!1!1!!!!!!11111quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sluit me daarbij aan en heb er schijt aan als iemand dat dom vindt
Boeit me niet, je kent me nog niet voor de helft. Ik weet beterquote:
Ik ken je door en kwart!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit me niet, je kent me nog niet voor de helft. Ik weet beter
2002 geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit.
Hoe oud is dit? Wat is er van 'm geworden?
Ik dacht dat fokkers hem op het spoor zijn gekomen, zijn achternaam was anders in het echt en hij was gewoon een keurig balletje geworden geloof ik.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
25 minuten later, ik noem 't een snelheidsrecord voor de eeuwigdouchende huisgenoot. Nu echt naar bed toe
hij heet nu 3rdRock en post op een forum....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit.
Hoe oud is dit? Wat is er van 'm geworden?
Respect.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heet nu 3rdRock en post op een forum....
Stoere gangsternaam. Maakt vast veel indruk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heet nu 3rdRock en post op een forum....
indruk, indruk....ik heb het vooral druk met al die chicks van me af te slaan...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Stoere gangsternaam. Maakt vast veel indruk.
Gewoon klappen met je Colt.45quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
indruk, indruk....ik heb het vooral druk met al die chicks van me af te slaan...
die mocht ik niet kopen van m'n moederquote:
Dus...quote:Op maandag 28 mei 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mocht ik niet kopen van m'n moeder
en daarom ga ik nu liggen huilen in bed...
slaap lekker
Op een mooie pinksterdagquote:
Volgens mij is het altijd wel zo rustig rond dat tijdstipquote:
Geniet er nog maar even van, het gaat flink minder worden na vandaagquote:Op maandag 28 mei 2012 09:37 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen op deze PRACHTIGE EN ZONNIGE pinksterdag!
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, het gaat flink minder worden na vandaag
Met een beetje mazzel duurt het maar een paar dagen en het kan maar zo zijn dat het allemaal wel meevalt. Iets koeler en instabieler, goed voor de plantjes!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 mei 2012 10:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Jippie, vandaag gezellig zwemmen! Tot vanavond allen
Nico Dijkshoorn, wat een verschrikkelijk zure vent is dat tochquote:Op maandag 28 mei 2012 10:51 schreef Evertjan het volgende:
Nico Dijkshoorn is Domien aan het dissen op Twitter
Domien is net zo'n irritant type.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn, wat een verschrikkelijk zure vent is dat toch
Ik vind het een stomme tijd, kijk dan vaak net toevallig op m'n telefoon... Of bij 13:37, ook stomquote:
Domien kan niet genoeg gedist worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn, wat een verschrikkelijk zure vent is dat toch
Klusjesmannen denk ik, gisteren ook al.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
Sander zeker weer op vakantie, verrassend.
Ja denk ik ook, moet uitgerekend hij als grootste fan Mumford & Sons missenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klusjesmannen denk ik, gisteren ook al.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |