haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe altijdbij schoonmakende mannen. 't Gaat gewoon nergens over
Ze missen van alles, 't gaat übertraag, in een volgorde waarvan ik me afvraag hoe ze er toch bijkomen.
Slijmbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
en daarmee heb je gelijk. slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
quote:
Heb net eventjes op de tv zitten kijken, Pinkpop 82 met al die reggae achtige blanke bandjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
Voor wie overigens Pinkpop wil volgen op tv/pc: cultura24 zendt veel uit (zie ook het topic van Tong80 PinkPop op TV. Hulde aan Cultura24.). Cultura24 is dus ook gewoon te streamen op de pc.
Neen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bartje Arens
Zal Plage een terugkeer gaan maken in de MT50?
Radio heb ik geen problemen mee, bruin word ik hier op kantoor ook niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Grom. Radio valt telkens uit en ik word niet bruin.
die andere die jij bedoelt is SAIL! SAIL! SAIL!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Cee het volgende:
Sjips de friemel, ik luister net naar de radioooo en kom erachter dat het liedje dat ik zo slecht vind NIET de Megahit is. Dacht dat dat Owl Nation gekrijs Rudimental was.Dus nu weet ik nog steeds niet wat de MH is.
-edit: oh nee, toch niet, vind het nog steeds verschrikkelijk. Het was toch 't goede liedje maar ik haal nu twee schreeuwnummers door elkaar.
Zuuuucht, zonnesteek etc.!Nu aan de BBQ.
Giel doet *fapfapfap*twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 20:34:08Even het laatste nieuws checken met anouk http://t.co/W0T2ZNrL later te horen #3FM #PP12 #topwijffie reageer retweet
Dood topic is deaudquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
Sander!!![]()
![]()
![]()
Ik wil niet dat hij het idee krijgt dat er niemand zit te luisteren...![]()
Sorry, bankhangerij hier... Niet helemaal fitquote:
Tof van je!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Btw mijn link geld nog voor 3 dagennog genoeg concerten op te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |