haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe altijdbij schoonmakende mannen. 't Gaat gewoon nergens over
Ze missen van alles, 't gaat übertraag, in een volgorde waarvan ik me afvraag hoe ze er toch bijkomen.
Slijmbalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, laat ons toch. wij mannen kunnen weer andere dingen goed...al zou ik niet weten wat. ik besef me terdege dat vrouwen de katten onder de mensen zijn. ze heerschen.
en daarmee heb je gelijk. slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Vrouwen heerschen niet, mannen heerschen niet. We zijn niet gelijk en zullen dat ook nooit zijn, maar da's niet erg, het vult elkaar aan. En nu ga ik naar bedTrusten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |