Tsja, bepaalde tijd van de maand hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb expres van die hele goedkope, die zijn zo niet lekker om te eten uit het pak
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wit brood3rdRock met pindakaas en hagelslag
goed en snel gedaan hoor! en goede TTquote:
Vroeger zat je achter je pc te rukken op het AK-forum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
en ik las vroeger de tina. zat in de leesmap
[..]
goed en snel gedaan hoor! en goede TT
Yup, herkenbaar...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, bepaalde tijd van de maand hè
En @TT: ik was vroeger wel lid
vroegahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger zat je achter je pc te rukken op het AK-forum.
Ik moest even teruglezen, want ik volg de radio niet op het momentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed en snel gedaan hoor! en goede TT
Neuh, ik crave echt chocolade. Voor de rest eet ik net zo normaal als altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, herkenbaar...![]()
Hoeft trouwens niet alleen chocola te zijn, dan snaai ik alle kasten langs![]()
Als hij dat alleen draait als hij ziek is, dan hoop ik van harte dat hij nog even een klein griepje krijgt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Qunix het volgende:
Woow... Stenders draait Armin??? Is hij ziek?
Ik eet nooit chips of borrelnoten, alleen dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik crave echt chocolade. Voor de rest eet ik net zo normaal als altijd
Fred is niet zo'n paardenmeisje. Tenminste; zo komt hij niet over...quote:
dat is toch wel het dieptepunt in bladenlandquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
hele slechte Jan Smit imitatie
Clint Eastwood![]()
sweet dreams popje!quote:
daarom geen Shandy voor mij vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Damn, tis te werm om aan de drank te gaan. Voel m nu al!
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar word je nog niet aangeschoten van als je een hele tray op hebt!
Oh gottegotquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...
Heftig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...
nou zegquote:
ja, ik ben een stoere gast! ik drink het ook zo uit de flesquote:
je lacht me toch niet uit he? omdat ik openlijk praat over Shandy drinken....quote:
Neuh, niet daarom inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je lacht me toch niet uit he? omdat ik openlijk praat over Shandy drinken....
gelukkig maarquote:
Moet vast veel vrouwen aantrekken joh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg
[..]
ja, ik ben een stoere gast! ik drink het ook zo uit de fles
zou het? dan ga ik zondag lekker voor m'n huis zitten met een fles Shandyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet vast veel vrouwen aantrekken joh.
Pikken we toch even mee.quote:
Zet er een paar extra neer, dan kunnen ze meedrinken, goeie gesprekken voeren en zorgen dat ze zo dronken worden dat er dingen gebeuren die ik verder niet wil weten..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou het? dan ga ik zondag lekker voor m'n huis zitten met een fles Shandy
Ik blijf er om lachen, dronken worden van Shandyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet er een paar extra neer, dan kunnen ze meedrinken, goeie gesprekken voeren en zorgen dat ze zo dronken worden dat er dingen gebeuren die ik verder niet wil weten..
met Shandy? daar worden alleen meisjes van 5 dronken van. en daar dingen mee doen is gelukkig strafbaar!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zet er een paar extra neer, dan kunnen ze meedrinken, goeie gesprekken voeren en zorgen dat ze zo dronken worden dat er dingen gebeuren die ik verder niet wil weten..
Dan denk ik, dat is een gare gozer. Dat doen ze bij ons niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou het? dan ga ik zondag lekker voor m'n huis zitten met een fles Shandy
ff puur hypothetisch. je loopt over straat en ziet mij, ENGE gozer, zitten met een fles Shandy en een goed boek in mijn hand. wat denk jij dan?
ik ben niet eng.....toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan denk ik, dat is een gare gozer. Dat doen ze bij ons niet.
Dat vind ik jammer, ik heb Domien nog wel zo hoog zitten...quote:
Laat SC het niet lezen, die hoekt je met zijn Spongebob-gitaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
he, dit heb ik wel eens gespeeld in Guitar Hero![]()
ik zeg niet dat ik het kan spelen....ik mis echt muzikaal gehoor wat dat betreft. maar t ziet er natuurlijk heel stoer uit als ik How you remind me van Nickelback "speel" en uitermate vals meezing....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat SC het niet lezen, die hoekt je met zijn Spongebob-gitaar
Tja, wat moet ik daar nu op antwoorden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het kan spelen....ik mis echt muzikaal gehoor wat dat betreft. maar t ziet er natuurlijk heel stoer uit als ik How you remind me van Nickelback "speel" en uitermate vals meezing....
simpel.....nee Rock, dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nu op antwoorden?
Ja, maar ik ben dan weer van het type dat niemand wil kwetsen enzulksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
simpel.....nee Rock, dat ziet er niet uit![]()
en toch vind ik dit van die dinges joy bradley best een lekker liedje....
die band kent ze pas een half uur joh! dan vind ik het best knap...quote:
lieve schat, ik weet dat het er niet uit zietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer van het type dat niemand wil kwetsen enzulks
vooral wat verstaanbaarder. sommige stukken versta ik amper...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Als die zang wat vrolijker en wat minder eentonig zou klinken, geef ik 't een goede kans.
Hangt denk ik met elkaar samen. Iemand die eentonig en vlak praat, 'versta' je ook niet goed omdat je je er niet op kunt concentreren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral wat verstaanbaarder. sommige stukken versta ik amper...
das waar. maar ik vond het op zich best leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hangt denk ik met elkaar samen. Iemand die eentonig en vlak praat, 'versta' je ook niet goed omdat je je er niet op kunt concentreren.
Ik hoor Nederland eigenlijk wel mee brullen. "Hey hey hey hey! Oranje is de kampioen!"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar. maar ik vond het op zich best leuk
de leukste Lamaquote:
ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk
Wat een niet-grappig zootje was dat zeg
Ik vond dat nou juist eens een grappig programma!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk
Wat een niet-grappig zootje was dat zeg
Ik vond 't ook leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond dat nou juist eens een grappig programma!
Op de Nederlandse zenders sowieso... Als ik al tv kijk, dan is het vaak naar de BBCquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond 't ook leuk om te kijkenEr is al zo weinig soeps op tv.
twitter:Pritt twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 23:55:54RT als je ook het EK-lied van Clown Bassie in de mailbox gevonden hebt. reageer retweet
yup. met hologrammen voor de overleden bandledenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Ik let ff niet op. Staan de Beatles op pinkpop?
Jup, in hologram.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Ik let ff niet op. Staan de Beatles op pinkpop?
Keek ik ook veel naar, tot Ziggo ze ergens achterlijk ver naar achteren zette in hun indeling. Ik ben nog steeds te lui om m'n eigen lijst te fixenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de Nederlandse zenders sowieso... Als ik al tv kijk, dan is het vaak naar de BBC
Ik heb'ook niet zo'n lijst, 603 kijk ik het meest naar. Kan ik zonder te kijken intoetsenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Keek ik ook veel naar, tot Ziggo ze ergens achterlijk ver naar achteren zette in hun indeling. Ik ben nog steeds te lui om m'n eigen lijst te fixen
En Elvis als afsluiter op de maandag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef Qunix het volgende:
Dan zou ik wel Pinkpop kaarten kopen.
Ik zie de line-up al voor me (als het de jaren 60 was)....
Beatles, Doors, Rolling Stones, Kinks, Sonics, Q'65, Cuby & The Blizzards en vele andere
Nice.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Elvis als afsluiter op de maandag.
die denken dan vast dat je Lesboïstisch bent gewordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Ik heb de roosters boven m'n ramen open... Zouden de buren dat leuk vinden met dat kreunmeisje??
Jouw buren zitten voor jouw ramen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Ik heb de roosters boven m'n ramen open... Zouden de buren dat leuk vinden met dat kreunmeisje??
Ja, of dat ikzelf zo tekeer gaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die denken dan vast dat je Lesboïstisch bent geworden
in de woonkamerquote:
quote:
en dat ze dan aanbellen....zeg, volgens ons was dat Wondewall van Oasis.....quote:
Ik vraag me af of ze dat kennen, volgens mij komen ze niet verder dan psalmenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat ze dan aanbellen....zeg, volgens ons was dat Wondewall van Oasis.....
Nope, ze kon nietquote:
nee, vlak voordat ze van 4hoog uit een raam pleurde. en toen was haar moeder er voor haar. en daar zingt ze nu overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in? Ze is nu high?
4/5 meter had ze 't over. Niet 4/5 hoog. Da's niet bestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, vlak voordat ze van 4hoogmeter uit een raam pleurde. en toen was haar moeder er voor haar. en daar zingt ze nu over
joh, ik ben zo stoned, ik hoor het maar halfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
4/5 meter had ze 't over. Niet 4/5 hoog. Da's niet best
Stoned van de Shandy.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik ben zo stoned, ik hoor het maar half
snuiven....nee, vandaag geen Shandy voor mij. me deze hitte hakt Shandy er te hard in....quote:
Je moet ook geen Shandy drinken met een rietjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik heb net even op 't balkon gestaan en geteld naar 4/5 hoog en toen weer naar beneden gekeken en volgens mij mag je flink van geluk spreken als je zo'n val overleeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las ooit iets over een man die een val van 80m overleefde...maar dat is al zeker 10jaar geleden dus precies weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb net even op 't balkon gestaan en geteld naar 4/5 hoog en toen weer naar beneden gekeken en volgens mij mag je flink van geluk spreken als je zo'n val overleeft
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen Cindy!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Als Stenders ooit nog iets van Bassie en Adriaan draait, al is het maar in een spel, dan boycot ik het programma
allemamaggies!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Als Stenders ooit nog iets van Bassie en Adriaan draait, al is het maar in een spel, dan boycot ik het programma
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen Cindy!
Trauma's!quote:
Watseggie?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
hoezo? en wat vind je dan van Ernst, Bobbie en rest......dat is pas erg.quote:
Je hebt ook altijd pech! Ze moeten ook altijd jou hebben!!!quote:
Omdat ik jarenlang elke keer weer alles van B&A moest zien. Pippi Langkous geldt 't zelfde voor trouwens. Ik kan die troep wel dromenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? en wat vind je dan van Ernst, Bobbie en rest......dat is pas erg.
Daar heb ik wel wat meducijn voor hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang elke keer weer alles van B&A moest zien. Pippi Langkous geldt 't zelfde voor trouwens. Ik kan die troep wel dromenDank je, zusje.
zo moeilijk vond ik em echt nietquote:
ik voel je pijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang elke keer weer alles van B&A moest zien. Pippi Langkous geldt 't zelfde voor trouwens. Ik kan die troep wel dromenDank je, zusje.
Bind de koekenpan aan je tas. Have fun!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik wist 'm ook!![]()
Eindelijk alles in mn tas voor Pinkpop kunnen proppen. Op een koekenpan na![]()
SPOILER: Vrijdag de 13 25-05-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik wist 'm ook!![]()
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik wist 'm ook!![]()
Ik zal nog eens net doen alsof ik aardig ben!quote:
yup...als de dame die villagepeople link wist zou ze winnen. en die wist ze. zonder hulp!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Maar maar... wat mis ik nou toch allemaal? De quiz is afgelopen of wat?
Kusjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal nog eens net doen alsof ik aardig ben!
Ja maar... Zo is 't niet leuk. Ik verheug me altijd 't meest op de quizquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup...als de dame die villagepeople link wist zou ze winnen. en die wist ze. zonder hulp!
je kunt je wel melden voor de twittertop2000quiz!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja maar... Zo is 't niet leuk. Ik verheug me altijd 't meest op de quiz
Eerst nog maar wat jaargangen Top 2000 a gogo kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt je wel melden voor de twittertop2000quiz!
Das dan wel weer uit pure liefde, ik voel het!!quote:
Ik zit al een uur klaar voor het hijgmeisjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja maar... Zo is 't niet leuk. Ik verheug me altijd 't meest op de quiz
Ik zit net te denken wat ie nog meer heeft, want ik vind dit maar wat saaiig. 't Gaat maar door en door, ofzo. Beter kan ik 't niet omschrijven. Hij had toch eerder een veel toffer nummer op de radio?quote:
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit al een uur klaar voor het hijgmeisje
jony? of was dat van die Jonathan Jeremiah?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit net te denken wat ie nog meer heeft, want ik vind dit maar wat saaiig. 't Gaat maar door en door, ofzo. Beter kan ik 't niet omschrijven. Hij had toch eerder een veel toffer nummer op de radio?
Ik wil wel ff voor je kreunen als dat helpt??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit al een uur klaar voor het hijgmeisje
Ik moest em eerst zelf zingen in m'n beste schoolfrans voordat de naam me te binnen schootquote:
strak planquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil wel ff voor je kreunen als dat helpt??
Dat is prima hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil wel ff voor je kreunen als dat helpt??
Ik meende je accent al te herkennen, vlakbij waar ik vandaan komquote:
baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. helaas kippengaas!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef Kimberliedje het volgende:
Noooh ik heb keiveel gemist volgensmij
Wist ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
Was ook al eens eerder in translate vermaak geweest.
Waarom onthoud ik dat?
Nogmaals: veel plezierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga m'n mandje in.
Tot na pinkpop![]()
*zin an
Slaap lekker en veel plezier komend weekend!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga m'n mandje in.
Tot na pinkpop![]()
*zin an
trusten en veel plezierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga m'n mandje in.
Tot na pinkpop![]()
*zin an
Jaaquote:
Ik onthoud veel nutteloze dingen, maar een talent?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaaOok toevallig het talent om de meest nutteloze dingen te onthouden?
Johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik zal wel even zwaaien. Ben te herkennen aan een roze hoedje
Whehequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik zal wel even zwaaien. Ben te herkennen aan een roze hoedje
Dat is een vrouwenkwaal denk ik..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaaOok toevallig het talent om de meest nutteloze dingen te onthouden?
Yup! Vooral leuk voor tentamensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenkwaal denk ik..
Ik ben daar af en toe wel heel extreem in hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenkwaal denk ik..
Ik kan je zo nog vertellen welke kleur mijn eerste fiets had. Is dat ook nutteloos?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben daar af en toe wel heel extreem in hoor
geen Rosé meer voor jou dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
Ik zit al 'oranje is de kampioen' mee te zingen
de mijne ook! en die daarna groen, daarna geelrood, daarna bruin, daarna grijs en daarna blauw. en dat waren ze wel zo;n beetje....hoewel tussen bruin en grijs nog een rode kan hebben gezeten...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan je zo nog vertellen welke kleur mijn eerste fiets had. Is dat ook nutteloos?
Rood.
trusten oma!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Mawrrr, ik ga slapen. Trusten kinders!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Mawrrr, ik ga slapen. Trusten kinders!
Toen had ik een blauwe, toen een mintgroene daarna een blauw/zilvere en daarna een zwarte en zwart/groene die inmiddels gesneuveld is. Beestje had z'n tijd gehad na 25 jaar familiebezit te zijn geweest en heftige stapavondjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen Rosé meer voor jou dus
[..]
de mijne ook! en die daarna groen, daarna geelrood, daarna bruin, daarna grijs en daarna blauw. en dat waren ze wel zo;n beetje....hoewel tussen bruin en grijs nog een rode kan hebben gezeten...
joh, laat mij nou ff juichen.quote:
jaquote:
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Welterusten!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, what's up peeps, als Giel dj komt spelen in de freaknacht is iedereen opeens spontaan weg en nu hangt iedereen nog?
Verslag voor school en ik laat me afleiden door andere zakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, what's up peeps, als Giel dj komt spelen in de freaknacht is iedereen opeens spontaan weg en nu hangt iedereen nog?
ja, ik ben niet zo'n gielliefhebber....maar eigenlijk moet ik naar bed want om 8u gaat de wekker. ach, fuck it!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
trustenquote:
jij ook trustenquote:
Waarom 8 uur op zaterdagochtend?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben niet zo'n gielliefhebber....maar eigenlijk moet ik naar bed want om 8u gaat de wekker. ach, fuck it!
moeders komt. en ik moet nog boodschappen doen en stofzuigen en ik ken mezelf.....ik ben liever vroeg op dat ik de tijd heb dan dat ik uitslaap en moet haasten...quote:
En je moeder komt hoe laat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeders komt. en ik moet nog boodschappen doen en stofzuigen en ik ken mezelf.....ik ben liever vroeg op dat ik de tijd heb dan dat ik uitslaap en moet haasten...
met 1 van de treinen tussen 12 en 1......quote:
Och jemigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met 1 van de treinen tussen 12 en 1......
hoezo? kom je ook?![]()
jaja, ik weet het. oh, de vuilnis moet ook nog naar de container. en de puntjes op de i......maar als jij het sneller kunt.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och jemigDat is wel heel erg hoor, als je dan al om 8 u moet opstaan omdat je nog boodschappen moet doen en stofzuigen, da's bij mekaar een uurtje werk joh
Als ik morgen om 8 uur zou opstaan, dan heb ik voor 12 uur alles helemaal schoongemaakt en de boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ik weet het. oh, de vuilnis moet ook nog naar de container. en de puntjes op de i......maar als jij het sneller kunt.....
Ik stapte net in de auto in een parkeergarage in Utrechtquote:
En ik maar typen aan dat kloteverslag hier!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stapte net in de auto in een parkeergarage in Utrecht
don'tquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik morgen om 8 uur zou opstaan, dan heb ik voor 12 uur alles helemaal schoongemaakt en de boodschappen gedaanEn nee, ik ga 't niet voor je doen.
Ik doe altijdquote:
De Dijk was weer chillquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik maar typen aan dat kloteverslag hier!
You go girl!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe altijdbij schoonmakende mannen. 't Gaat gewoon nergens over
Ze missen van alles, 't gaat übertraag, in een volgorde waarvan ik me afvraag hoe ze er toch bijkomen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze missen van alles, 't gaat übertraag, in een volgorde waarvan ik me afvraag hoe ze er toch bijkomen.
Gelukkig snappen vrouwen niet dat we dat expres doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
*duikt weer achter haar aanrecht*quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig snappen vrouwen niet dat we dat expres doen
Nou, ik heb mannelijke huisgenoten gehad, altijd al. Deze exemplaren deden/doen 't niet expresquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig snappen vrouwen niet dat we dat expres doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |