Tsja, bepaalde tijd van de maand hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb expres van die hele goedkope, die zijn zo niet lekker om te eten uit het pak
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wit brood3rdRock met pindakaas en hagelslag
goed en snel gedaan hoor! en goede TTquote:
Vroeger zat je achter je pc te rukken op het AK-forum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
en ik las vroeger de tina. zat in de leesmap
[..]
goed en snel gedaan hoor! en goede TT
Yup, herkenbaar...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, bepaalde tijd van de maand hè
En @TT: ik was vroeger wel lid
vroegahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger zat je achter je pc te rukken op het AK-forum.
Ik moest even teruglezen, want ik volg de radio niet op het momentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed en snel gedaan hoor! en goede TT
Neuh, ik crave echt chocolade. Voor de rest eet ik net zo normaal als altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, herkenbaar...![]()
Hoeft trouwens niet alleen chocola te zijn, dan snaai ik alle kasten langs![]()
Als hij dat alleen draait als hij ziek is, dan hoop ik van harte dat hij nog even een klein griepje krijgt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Qunix het volgende:
Woow... Stenders draait Armin??? Is hij ziek?
Ik eet nooit chips of borrelnoten, alleen dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik crave echt chocolade. Voor de rest eet ik net zo normaal als altijd
Fred is niet zo'n paardenmeisje. Tenminste; zo komt hij niet over...quote:
dat is toch wel het dieptepunt in bladenlandquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
hele slechte Jan Smit imitatie
Clint Eastwood![]()
sweet dreams popje!quote:
daarom geen Shandy voor mij vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Damn, tis te werm om aan de drank te gaan. Voel m nu al!
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar word je nog niet aangeschoten van als je een hele tray op hebt!
Oh gottegotquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...
Heftig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het uit 0.75L-flessen. dat tikt harder aan.....maar ik denk dat je blaas snel vol zit dan je bloed...
nou zegquote:
ja, ik ben een stoere gast! ik drink het ook zo uit de flesquote:
je lacht me toch niet uit he? omdat ik openlijk praat over Shandy drinken....quote:
Neuh, niet daarom inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je lacht me toch niet uit he? omdat ik openlijk praat over Shandy drinken....
gelukkig maarquote:
Moet vast veel vrouwen aantrekken joh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg
[..]
ja, ik ben een stoere gast! ik drink het ook zo uit de fles
zou het? dan ga ik zondag lekker voor m'n huis zitten met een fles Shandyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet vast veel vrouwen aantrekken joh.
Pikken we toch even mee.quote:
Zet er een paar extra neer, dan kunnen ze meedrinken, goeie gesprekken voeren en zorgen dat ze zo dronken worden dat er dingen gebeuren die ik verder niet wil weten..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou het? dan ga ik zondag lekker voor m'n huis zitten met een fles Shandy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |