Idd zwaar irritant!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Hanako het volgende:
Als mensen met 120km op de linkse baan blijven hangen terwijl je met een 160/170km aan gestuiterd komt in de ankers moet en dan pas na zoooo lang pas weer naar rechts gaan en dat midden in de nacht op een verlaten snelweg.
Duitsers hebben het onnodig linksrijden uitgevonden man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kiwiko het volgende:
vanmiddag een Duitser.... ja echt een DUITSER die op de middelste baan 100 bleef rijden op het 120 stuk van de A12.......
en ik heb echt een hoge pet op van Duitse chauffeurs........ dit was even een tegenvaller, maar het was ook een jong ventje........
Jawel, met google maps met een kml file. Kan misschien op de fok wiki geplaatst worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
Mss handig om een maps-linkje te plaatsen waar het is gebeurd... Leuk als we een stukje visueel krijgen. Samenvatting van alle irrtatiedingetjes in een klein kaartje van NL ofzo...
Is zoiets uitvoerbaar?
Dat zuinig rijden is helemaal hip, maar rij dan in vredesnaam achter een vrachtwagen in hetzelfde tempo inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 08:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Deze week al een paar keer meegemaakt: Fossielen die met 60-70 op de rechterbaan van de snelweg rijden. Gevolg: continu inhalende vrachtwagens, er bijna achteropvliegende auto's omdat niemand verwacht dat een auto 60-70 rijd op de snelweg.
Verbannen die hap.
Fietsers op rotondes die hun klauw niet uitsteken ookquote:Op zondag 27 mei 2012 09:00 schreef fotostarter het volgende:
Het ergste vind ik nog fietsers. En dan met name die klapharken die met zijn 3en, het liefst 4en naast elkaar gaan fietsen.
En dan piepen als ze voor hun sodemieter worden gereden. Kansloze kutfietsers.
Hand uitsteken is gewoon 'not done'. Staat niet stoer. Net als voor rood wachten. Wat dat betreft moet je ervan uitgaan dat fietsers losgeslagen projectielen zijn die van alles ineens kunnen doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Fietsers op rotondes die hun klauw niet uitsteken ookSta je weer te wachten (voor de zekerheid want je hebt al zo'n vermoeden dat ze toch af gaan slaan) en ja hoor...
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Fietsers op rotondes die hun klauw niet uitsteken ookSta je weer te wachten (voor de zekerheid want je hebt al zo'n vermoeden dat ze toch af gaan slaan) en ja hoor...
Met beide eens. Nu moet ik zeggen, dat ik ook veel fiets, en smorgens vroeg om 5 uur ook door rood heen joekelquote:Op zondag 27 mei 2012 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hand uitsteken is gewoon 'not done'. Staat niet stoer. Net als voor rood wachten. Wat dat betreft moet je ervan uitgaan dat fietsers losgeslagen projectielen zijn die van alles ineens kunnen doen.
Ergerlijk als je voor nop staat te wachten en ze slaan toch af.
Ja als ik er niemand mee hinder ga ik 's ochtends ook door rood en van die rotonde af zonder handje. Maar dit is elke dag dus midden in de spits.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
[..]
Met beide eens. Nu moet ik zeggen, dat ik ook veel fiets, en smorgens vroeg om 5 uur ook door rood heen joekelMaar later op de dag zorg ik er wel voor dat de autobestuurders e.d. weet wat ik ga doen, puur om het feit dat ik er zelf een hekel aan heb als fietsers je de pleuris laten schrikken
Tenzij vrachtwaggen, een beetje wel hoor. 100 zou sowieso het minimum moeten zijn, behalve bij de vergrafte flitspalenquote:Op zondag 27 mei 2012 08:03 schreef ibaneX het volgende:
Mensen die denken dat 120km/h een minimum snelheid is op de snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |