abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 25 mei 2012 @ 21:01:15 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_112032389
Deeltje twee is hier te vinden
Deeltje drie is hier te vinden
Deeltje vier is hier te vinden
Deeltje vijf is hier te vinden
Deeltje zes is hier te vinden
Deeltje zeven is hier te vinden
En hier hebben we deel acht.
Ook deel negen wordt niet vergeten.
Evenals deeltje tien nu ook al is te zien.

Afijn, we irriteren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

Omdat ik zoveel vrienden heb gemaakt in het vorige deel, het volgende deeltje!

Gaan we weer!
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf vrijdag 25 mei 2012 @ 21:06:47 #2
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_112032624
Ik heb weer wat gevonden :P

Afijn, irritatie van mijn kant zijn mensen die aan de verkeerde kant van de weg parkeren. An sich niet zo erg, maar wel als het een wat drukkere weg is. Mensen willen wegrijden en moeten eerst de halve auto op de weg draaien voordat ze wat zien. Geeft zo nu en dan leuke rembewegingen en slingers van mijn kant.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_112034941
Vanochtend een eikel in een rood polootje die tot 3 keer toe zonder te kijken zijn kar naar links smeet met 100-110 (terwijl de rest aankwam met minstens 130). Een keertje kan gebeuren, twee keer is irritant maar drie keer dan moet je gewoon eerst gaan ontbijten met koffie voordat je de weg op mag hoor :{w

Ik zag het drie keer bijna gebeuren en toen moest ik er nog langs. :X Ging gelukkig goed. Ik keek nog opzij, zit er een half ingedutte veertiger die volgens mij gewoon echt niet in de gaten had hoe irritant ie was. Goeiemorrege! :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_112035094
vanmiddag een Duitser.... ja echt een DUITSER die op de middelste baan 100 bleef rijden op het 120 stuk van de A12.......

en ik heb echt een hoge pet op van Duitse chauffeurs........ dit was even een tegenvaller, maar het was ook een jong ventje........
pi_112039058
die fietsers die door rood rijden zijn wel een goeie klacht. als er auto's voor een stoplicht gaan wacht je gewoon als fietser. Ik heb ook weleens dat ik 6 uur 's ochtends met de fiets door rood rijdt omdat er in geen velden of wegen auto's te bekennen zijn, soit.

Maar je moet gewoon uit je doppen kijken, dat scheelt al 99% van de frustraties
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:05:07 #6
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112039835
Als mensen met 120km op de linkse baan blijven hangen terwijl je met een 160/170km aan gestuiterd komt in de ankers moet en dan pas na zoooo lang pas weer naar rechts gaan en dat midden in de nacht op een verlaten snelweg.
pi_112041075
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Hanako het volgende:
Als mensen met 120km op de linkse baan blijven hangen terwijl je met een 160/170km aan gestuiterd komt in de ankers moet en dan pas na zoooo lang pas weer naar rechts gaan en dat midden in de nacht op een verlaten snelweg.
Idd zwaar irritant! :r
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:57:21 #8
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_112041442
Ik heb vandaag een bumperklevertje kennis laten maken met mijn turbo. Hij kwam er pas na 30 sec. volgas langs mij daarna... :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_112080446
Mss handig om een maps-linkje te plaatsen waar het is gebeurd... Leuk als we een stukje visueel krijgen. Samenvatting van alle irrtatiedingetjes in een klein kaartje van NL ofzo...

Is zoiets uitvoerbaar?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_112080538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef kiwiko het volgende:
vanmiddag een Duitser.... ja echt een DUITSER die op de middelste baan 100 bleef rijden op het 120 stuk van de A12.......

en ik heb echt een hoge pet op van Duitse chauffeurs........ dit was even een tegenvaller, maar het was ook een jong ventje........
Duitsers hebben het onnodig linksrijden uitgevonden man.
  zondag 27 mei 2012 @ 07:56:09 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_112080547
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
Mss handig om een maps-linkje te plaatsen waar het is gebeurd... Leuk als we een stukje visueel krijgen. Samenvatting van alle irrtatiedingetjes in een klein kaartje van NL ofzo...

Is zoiets uitvoerbaar?
Jawel, met google maps met een kml file. Kan misschien op de fok wiki geplaatst worden.
How can I make this topic about me?
pi_112080563
Mensen die denken dat 120km/h een minimum snelheid is op de snelweg :')
  zondag 27 mei 2012 @ 08:35:35 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112080664
Vrachtwagenchauffeurs die denken dat het inhaalverbod voor hen niet geld of dat ze denken dat het om 6.10 uur nog wel even kan. Kloothommels zijn fileveroorzakers.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112080736
Deze week al een paar keer meegemaakt: Fossielen die met 60-70 op de rechterbaan van de snelweg rijden. Gevolg: continu inhalende vrachtwagens, er bijna achteropvliegende auto's omdat niemand verwacht dat een auto 60-70 rijd op de snelweg.

Verbannen die hap.
  zondag 27 mei 2012 @ 08:57:17 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112080790
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Deze week al een paar keer meegemaakt: Fossielen die met 60-70 op de rechterbaan van de snelweg rijden. Gevolg: continu inhalende vrachtwagens, er bijna achteropvliegende auto's omdat niemand verwacht dat een auto 60-70 rijd op de snelweg.

Verbannen die hap.
Dat zuinig rijden is helemaal hip, maar rij dan in vredesnaam achter een vrachtwagen in hetzelfde tempo inderdaad.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112080821
Het ergste vind ik nog fietsers. En dan met name die klapharken die met zijn 3en, het liefst 4en naast elkaar gaan fietsen.
En dan piepen als ze voor hun sodemieter worden gereden. Kansloze kutfietsers.
pi_112081093
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:00 schreef fotostarter het volgende:
Het ergste vind ik nog fietsers. En dan met name die klapharken die met zijn 3en, het liefst 4en naast elkaar gaan fietsen.
En dan piepen als ze voor hun sodemieter worden gereden. Kansloze kutfietsers.
Fietsers op rotondes die hun klauw niet uitsteken ook :r Sta je weer te wachten (voor de zekerheid want je hebt al zo'n vermoeden dat ze toch af gaan slaan) en ja hoor...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 27 mei 2012 @ 09:33:34 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_112081113
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Fietsers op rotondes die hun klauw niet uitsteken ook :r Sta je weer te wachten (voor de zekerheid want je hebt al zo'n vermoeden dat ze toch af gaan slaan) en ja hoor...
Hand uitsteken is gewoon 'not done'. Staat niet stoer. Net als voor rood wachten. Wat dat betreft moet je ervan uitgaan dat fietsers losgeslagen projectielen zijn die van alles ineens kunnen doen.
Ergerlijk als je voor nop staat te wachten en ze slaan toch af.
pi_112081149
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Hand uitsteken is gewoon 'not done'. Staat niet stoer. Net als voor rood wachten. Wat dat betreft moet je ervan uitgaan dat fietsers losgeslagen projectielen zijn die van alles ineens kunnen doen.
Ergerlijk als je voor nop staat te wachten en ze slaan toch af.
Met beide eens. Nu moet ik zeggen, dat ik ook veel fiets, en smorgens vroeg om 5 uur ook door rood heen joekel :) Maar later op de dag zorg ik er wel voor dat de autobestuurders e.d. weet wat ik ga doen, puur om het feit dat ik er zelf een hekel aan heb als fietsers je de pleuris laten schrikken :P
pi_112081228
Tokkies zijn nog het meest irritant.
  zondag 27 mei 2012 @ 09:47:01 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_112081248
Ik ben mij een keer echt bijna doodgeschrokken... in mijn wijk was de straatverlichting niet best (of uit) en 't was flink donker. Ik rijd rustig de straat door, ga door een bocht naar rechts en ineens zie ik in diezelfde bocht rechts een soort van schim opduiken... Is dus een jongen die zonder licht fietste. Hij was echt praktisch onzichtbaar. Ben zelden zo geschrokken. Ik geloof echt dat mijn hart 1 of 2 slagen gemist heeft. Had gelijk koppijn van de adrenalinekick... zo zeg.
Echt, wat een onverstand. Nu waren meedraaiende koplampen wel heel mooi geweest in dit unieke geval, bocht naar rechts en een fietser rechts...
pi_112081249
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:36 schreef fotostarter het volgende:

[..]

[..]

Met beide eens. Nu moet ik zeggen, dat ik ook veel fiets, en smorgens vroeg om 5 uur ook door rood heen joekel :) Maar later op de dag zorg ik er wel voor dat de autobestuurders e.d. weet wat ik ga doen, puur om het feit dat ik er zelf een hekel aan heb als fietsers je de pleuris laten schrikken :P
Ja als ik er niemand mee hinder ga ik 's ochtends ook door rood en van die rotonde af zonder handje. Maar dit is elke dag dus midden in de spits.

Auto's die op rotondes a) afslaan zonder knippertje of b) eerst remmen, stilstaan en dan eens gaan kijken met het tempo van een kreupele slak zodat alles erachter nodeloos vastzit krijgen van mij ook een blik vol ergernis trouwens.
  zondag 27 mei 2012 @ 09:47:21 #23
258802 Yreal
henk..!
pi_112081254
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 08:03 schreef ibaneX het volgende:
Mensen die denken dat 120km/h een minimum snelheid is op de snelweg :')
Tenzij vrachtwaggen, een beetje wel hoor. 100 zou sowieso het minimum moeten zijn, behalve bij de vergrafte flitspalen :r

Sowieso, flitspalen op de snelweg :r En dan vooral die op de A10 die achter een tunnelmuurtje staat zodat je hem niet kan zien :r
  zondag 27 mei 2012 @ 09:50:33 #24
258802 Yreal
henk..!
pi_112081300
http://maps.google.nl/?ll(...)p=12,186.01,,0,-4.04

Deze. Zit er nu dus ook eentje achter die pilaar in de binnen berm :r :r
  zondag 27 mei 2012 @ 09:54:01 #25
12221 Tijn