SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij was er juist steeds niet manneke.
Weeniequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef Furdinand het volgende:
hey KaBe hoe gaat het ermee? met je blog enzulks.
Jaaa. Tijden niet gezien hier.,quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei er al niks van uit jaloezie jamooie UI bebe
jatokquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje gniffelen hoor![]()
![]()
Hoezo datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooooo waarom willen mn ouders ook naar amsterdam gaan dan morgen
De walletjesssssquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooooo waarom willen mn ouders ook naar amsterdam gaan dan morgen
Ik wou je hetzelfde vragenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:40 schreef HappyBob het volgende:
Allemaal sexy mensen dusOV, wanneer gaan we samen surfen? Ik zag je foto's op Facebook
Bietsjequote:
Mooi weer is niet nodig, maar golven wel. En die zijn er morgen nauwelijksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wou je hetzelfde vragen, morgen als het nog mooi weer is?
Ik heb gesurfd met golven niet hoger dan 1meter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bietsje
[..]
Mooi weer is niet nodig, maar golven wel. En die zijn er morgen nauwelijksNet als dit hele pinksterweekend trouwens. Vanochtend waren er nog wel wat golfjes, maar die zijn al weer verdwenen. In de loop van de week wordt het pas weer wat hoger met donderdag/vrijdag golven richting de 3 meter (al is er dan wel erg veel wind, dus of het echt surfbaar is betwijfel ik). Als de voorspellingen een beetje goed blijven, dan lig ik er sowieso zaterdag weer in.
3 meter is dan ook niet echt ideaal, maar dinsdag zit het waarschijnlijk zo rond de meter en zaterdag rond de 1,5 meter. Dus als de wind dan een beetje meezit, zijn dat prima dagen voor in Nederlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb gesurfd met golven niet hoger dan 1meter.
Peddelen is echt kutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3 meter is dan ook niet echt ideaal, maar dinsdag zit het waarschijnlijk zo rond de meter en zaterdag rond de 1,5 meter. Dus als de wind dan een beetje meezit, zijn dat prima dagen voor in Nederland
Peddelen is in het begin wel kut ja. Moet de komende tijd flink wat conditie opbouwen, want met wat hoge golven ben je na een paar keer terug peddelen helemaal doodquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Peddelen is echt kut, doe je zwaar je best ga je gewoon over de golf.
Ik leer juist om zo min mogelijk druk op de voorkant te uit oefenen anders ga je nose down en voor de rest zoveel lessen had ik niet, hele week 2 uur les, woensdag had ik geen zin dus halve les, donderdag duim gekneusd in de eerste 5min en vrijdag was wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Peddelen is in het begin wel kut ja. Moet de komende tijd flink wat conditie opbouwen, want met wat hoge golven ben je na een paar keer terug peddelen helemaal doodMaar bedoel jij bij het inpeddelen? Want dan moet je misschien proberen wat verder op je board te gaan liggen zodat er wat meer druk aan de voorkant ligt.
Als je al ver genoeg naar voren ligt, moet je iets eerder inpeddelen denk ik. Dat zijn nog niet heel veel lessen, maar als je de basis hebt geleerd is het toch vooral een kwestie van proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik leer juist om zo min mogelijk druk op de voorkant te uit oefenen anders ga je nose down en voor de rest zoveel lessen had ik niet, hele week 2 uur les, woensdag had ik geen zin dus halve les, donderdag duim gekneusd in de eerste 5min en vrijdag was wedstrijd.
Zomaar naar Utrechtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zijn.naar utregg gegaan en ik kocht een tas en jan veel sexy kleertjes omnomnom_!
leukkk ook geen last dus van stomme oudersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zijn.naar utregg gegaan en ik kocht een tas en jan veel sexy kleertjes omnomnom_!
Amsterdam is groot toch.. Kleine kans dat je ze tegenkomtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
leukkk ook geen last dus van stomme ouders
Heb het toevallig gister nog onder de aandacht gebracht op Facebook, maar nog niet tot een datum gekomenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:49 schreef Beach het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het organiseren van datgene waar we niet over mogen praten?
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee helaas mijn duim was gekneusd, maar ik kon wel gelijk de 2e les staan en zo uitvaren tot de zandbank.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je al ver genoeg naar voren ligt, moet je iets eerder inpeddelen denk ik. Dat zijn nog niet heel veel lessen, maar als je de basis hebt geleerd is het toch vooral een kwestie van proberenHeb je de wedstrijd nog wel kunnen meedoen dan?
Straks kom je mij tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor de sexy kleertjesfoto's moet je bij jan zijn. En winkelen in amsterdam is idd leuker maar wilde geen risico nemen, ik kom áltijd bekenden tegen
Ik mocht naar huis rijden en had geen ov bij me zelfs geen pinpas zodat ik een kaartje kon kopen.quote:
ik had wel voor je betaald babyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik mocht naar huis rijden en had geen ov bij me zelfs geen pinpas zodat ik een kaartje kon kopen.
Ik wilde zeggen dan werk ik maaaaar dat is pas 's avonds dus ik hen geen excuus nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer in le centrum [ afbeelding ]
Is een geldig excuus hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dan werk ik maaaaar dat is pas 's avonds dus ik hen geen excuus nog.
Voel je vooral niet verplicht, gisteravond was ik er trouwens ook van 20 tot 22u.quote:
Ja toen had ik andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voel je vooral niet verplicht, gisteravond was ik er trouwens ook van 20 tot 22u.
Morgen heb ik bbqquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja toen had ik andere dingen te doen.
Volvreten met vlees en voldrinken met prosecco.
Ohquote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohliev. Ik vond je tips gister?nacht ook liev.
Maar Utrecht was toch iets veiliger. Heb jij al een broek gescoord?
haha nohh, waar vandaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha. Was je nog een beetje geslaagd daar?
Jaaaaa ik heb een broek. Wel kapot duur maar goed.
Volgende keer toch maar in Amsterdam shoppenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nohh, waar vandaan?nee
ik ben te moeilijk, moet altijd goed nadenken alles bla voordat ik iets koop. Wel een tas gekocht die ik al eens eerder zag liggen.
Old Stable. In Purmerend (weet niet waar andere filialen zitten en of die er uberhaupt zijn) heb je 20 euro korting op een nieuwe broek. Dan moet je een oude broek inleveren, maar dat hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nohh, waar vandaan?nee
ik ben te moeilijk, moet altijd goed nadenken alles bla voordat ik iets koop. Wel een tas gekocht die ik al eens eerder zag liggen.
Oké, dan kan ik het je wel vergevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn eigen stadje even gauw.Maar binnekort samen winkelen, Bobje? Lijkt mij leuk.
Haha tof! Als je dan zorgt dat je halverwege juni niet te veel plant dan zorg ik dat ik dan ook tijd heb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik het je wel vergevenJa, gaan we wel doen
Kan niet heel binnenkort hoor, want druk met dingen. Maar vanaf halverwege juni heb ik wel weer genoeg tijd. Heb ook nog een paar dingetjes die ik moet kopen.
Vanaf de 16e zal ik mijn weekenden zo veel mogelijk vrij houden. Zelfs de ARG7meet zal hier voor moeten wijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha tof! Als je dan zorgt dat je halverwege juni niet te veel plant dan zorg ik dat ik dan ook tijd heb.
Hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vanaf de 16e zal ik mijn weekenden zo veel mogelijk vrij houden. Zelfs de ARG7meet zal hier voor moeten wijken
Ohjaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Old Stable. In Purmerend (weet niet waar andere filialen zitten en of die er uberhaupt zijn) heb je 20 euro korting op een nieuwe broek. Dan moet je een oude broek inleveren, maar dat hoeft niet per se.
Wat voor een tas?En dat heb ik ook tenzij ik echt iets nodig heb.
Dat kan ik echt niet van je verlangenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaIk weet meteen weer waarom ik jou zo tof vind
als zelfs ARGmeet moet wijken, dan laat ik mijn ouders hun trouwdag wel wijken.
.
Internetshoppen vind ik zo'n gedoe..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar in Amsterdam shoppenOf doe net als mij gewoon via internet. Ik heb nu 3 korte broeken en 3 shirtjes gevonden voor ongeveer 125 euro
Nadeel is inderdaad dat je niet kan passen en niet lekker kan rondhuppelen in de stad. Maar het is zoveel makkelijker om iets te vinden wat je zoekt en het is dus ook lekker goedkoop. Moet ze nog wel bestellen hoor, maar moet eerst even geld naar m'n paypall overmakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Internetshoppen vind ik zo'n gedoe..Sta liever in de winkel en meteen passen en voelen en alles,. Maar wel een goede koop dan! Drie broeken gewoon.
Hehequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OhjaDat is wel hendig sjiek (kiek me hip zijn)
![]()
Een lieve tas van de h&m.![]()
Cool tik hem aan.
Volgens mij werk ik die dag zelfs.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet van je verlangenOuders zijn belangrijk toch, dus zo'n belangrijke dag moet van jouw aanwezigheid kunnen genieten.
haha negerquote:Op zondag 27 mei 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ZerooOoo.
Ik ben bruin geworden..
Aww. Deed het zeer?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ZerooOoo.
Ik ben bruin geworden..
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmooo. Zullen we trouwen met Jans oudere zus?
sryquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zag Jan als laatste poster en toen las ik P_z zn post en toen dacht ik dat Jan dat gepost had en toen wilde ik boos vragen waarom hij dat wist maar het bleek dus Pz te zijn. Fjieuw.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zag Jan als laatste poster en toen las ik P_z zn post en toen dacht ik dat Jan dat gepost had en toen wilde ik boos vragen waarom hij dat wist maar het bleek dus Pz te zijn. Fjieuw.
ook naar binnen geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]kus
Ik weet alleen dat ze ongeïnteresseerd achter hun ramen zitten van die ene keer dat jij ik en Cosmo er langs liepen
Klinkie de Queen maakt je of breekt je in overleg met cosmo.. hou deze 2 te vriend en je kansen zijn grootquote:
nou omdat ik in den beginnen een beetje een kutuser wasquote:
de dokter kan daar wat aan doen tochquote:Op maandag 28 mei 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben wel verliefd.. Jammer dat het een meisje is.
.
Aan wat?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de dokter kan daar wat aan doen toch
wrm haten dangquote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n halffabricaat als jij. Nee dankje..
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n halffabricaat als jij. Nee dankje..
Zo veel haat in zo'n lief meisjequote:Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik je ene oog doorprikken met een schroevendraaier? Heeft je ooglapje ook nut dan.
tegenwoordig post ik gewoon overal, heb schijtquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef Snowbells het volgende:
Wat lees ik nou bij r&p, FOK!meet gone wrong?
dat vraagt iedereen zich af, omdat er toevallig ook wat FOK!kers tussen zaten die elkaar konden, en dat debacle wordt dan via FOK! weer voorgezet etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:55 schreef Snowbells het volgende:
Oh oepsmaar als het een gewone meet was waarom dan hier zo'n drama er omheen?
zie ABO SC, vorige topic, op reactie van fogelquote:
Moet je maar niet zo stokenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef leeell het volgende:
en nu komen de udowu huillies hier heen zeker
Nou tot nu toe niemand hoor?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef leeell het volgende:
Prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:59 schreef Snowbells het volgende:
Ah dan maar ander onderwerp. Hoe gaat het met jullie
ey we hebben jou ook niet weggejaagd bromfanquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef leeell het volgende:
geef alleen mn mening, niet mijn sc dus /care.quote:
Jij had toch ook wa op je telefoon gekregen?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef Beach het volgende:
snowbells lekkertje wat is je ping of whatsapp
Dat wil ik ook wel, maar ben verbrand.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook goed! Fijn met laptop buiten zitten
ik knal ze een voor een neer met mn Falcon punchquote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef leeell het volgende:
ja maar niet werkend gquote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij had toch ook wa op je telefoon gekregen?
06krijgjenietquote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef Beach het volgende:
snowbells lekkertje wat is je ping of whatsapp
En ik doe meteen een TR zodra het over die meet enzo gaat want ik naai liever iemand een note/ban aan dan dat deze SC ook dicht gaat.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik knal ze een voor een neer met mn Falcon punch
likequote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij vindt naaien sowieso wel fijn gezien je tr historyquote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik doe meteen een TR zodra het over die meet enzo gaat want ik naai liever iemand een note/ban aan dan dat deze SC ook dicht gaat.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik doe meteen een TR zodra het over die meet enzo gaat want ik naai liever iemand een note/ban aan dan dat deze SC ook dicht gaat.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zullen wij meeten ?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
en jij stookt graag op en bemoeit je overal mee, chapeauquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij vindt naaien sowieso wel fijn gezien je tr history
oh jammer gquote:Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar niet werkend ganders had ik je allang wat gestuurd
Niet alleen wij twee, maar mocht het toevallig met anderen zijn dan heb ik denk ik geen bezwaar.quote:
ik activeer graag mensen als je dat bedoelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en jij stookt graag op en bemoeit je overal mee, chapeau
jij ben zo onvermurwbaar stoicijns, is een zeldzame eigenschap voor mensen in dezen prut-onz-sc'squote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet alleen wij twee, maar mocht het toevallig met anderen zijn dan heb ik denk ik geen bezwaar.
hmmm KKJ lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Activeer je penis en ga naar KPD anders.
Wie niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind leeell een schatje ik zou seks met hem hebben.
Okee.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind leeell een schatje ik zou seks met hem hebben.
quote:
leuk doe dat ergens anders niet hierquote:
Sorryquote:Op maandag 28 mei 2012 13:08 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk doe dat ergens anders niet hier
hier geen meetgezeik
Nee dat was de allerlaatste waarschuwing omdat wietparkiet mijn kale schatje is op TCquote:
watquote:Op maandag 28 mei 2012 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat was de allerlaatste waarschuwing omdat wietparkiet mijn kale schatje is op TC
ben je nog aanwezig bij de verjaardag van de prins der perzen ?quote:
welk haarquote:Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga even aankleden/doucen/mijn haar laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |