SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij was er juist steeds niet manneke.
Weeniequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef Furdinand het volgende:
hey KaBe hoe gaat het ermee? met je blog enzulks.
Jaaa. Tijden niet gezien hier.,quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei er al niks van uit jaloezie jamooie UI bebe
jatokquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje gniffelen hoor![]()
![]()
Hoezo datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooooo waarom willen mn ouders ook naar amsterdam gaan dan morgen
De walletjesssssquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooooo waarom willen mn ouders ook naar amsterdam gaan dan morgen
Ik wou je hetzelfde vragenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:40 schreef HappyBob het volgende:
Allemaal sexy mensen dusOV, wanneer gaan we samen surfen? Ik zag je foto's op Facebook
Bietsjequote:
Mooi weer is niet nodig, maar golven wel. En die zijn er morgen nauwelijksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wou je hetzelfde vragen, morgen als het nog mooi weer is?
Ik heb gesurfd met golven niet hoger dan 1meter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bietsje
[..]
Mooi weer is niet nodig, maar golven wel. En die zijn er morgen nauwelijksNet als dit hele pinksterweekend trouwens. Vanochtend waren er nog wel wat golfjes, maar die zijn al weer verdwenen. In de loop van de week wordt het pas weer wat hoger met donderdag/vrijdag golven richting de 3 meter (al is er dan wel erg veel wind, dus of het echt surfbaar is betwijfel ik). Als de voorspellingen een beetje goed blijven, dan lig ik er sowieso zaterdag weer in.
3 meter is dan ook niet echt ideaal, maar dinsdag zit het waarschijnlijk zo rond de meter en zaterdag rond de 1,5 meter. Dus als de wind dan een beetje meezit, zijn dat prima dagen voor in Nederlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb gesurfd met golven niet hoger dan 1meter.
Peddelen is echt kutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3 meter is dan ook niet echt ideaal, maar dinsdag zit het waarschijnlijk zo rond de meter en zaterdag rond de 1,5 meter. Dus als de wind dan een beetje meezit, zijn dat prima dagen voor in Nederland
Peddelen is in het begin wel kut ja. Moet de komende tijd flink wat conditie opbouwen, want met wat hoge golven ben je na een paar keer terug peddelen helemaal doodquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Peddelen is echt kut, doe je zwaar je best ga je gewoon over de golf.
Ik leer juist om zo min mogelijk druk op de voorkant te uit oefenen anders ga je nose down en voor de rest zoveel lessen had ik niet, hele week 2 uur les, woensdag had ik geen zin dus halve les, donderdag duim gekneusd in de eerste 5min en vrijdag was wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Peddelen is in het begin wel kut ja. Moet de komende tijd flink wat conditie opbouwen, want met wat hoge golven ben je na een paar keer terug peddelen helemaal doodMaar bedoel jij bij het inpeddelen? Want dan moet je misschien proberen wat verder op je board te gaan liggen zodat er wat meer druk aan de voorkant ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |