Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Basso zelf denk ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:49 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Idd, maar het blijft in ieder geval spannend. Ik had wel meer van Basso verwacht
Mits in vorm natuurlijk. Gesink is goed op weg, maar is nog zeker niet op zijn top van 2009-2010. En Mollema had daarvoor zijn seizoen wat anders moeten indelen en een minder zwaar klassiekerseizoen moeten draaien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
As is verbrande turf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
Nee johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ja dat is zonde, dat argument dat de tour hoog aangeschreven staat is aardig, maar uiteindelijk wordt Nederland vanzelf Giro gek als een Nederlander mee doet voor het podium.
Daarnaast is de kans in de Giro groter dat ze er in slagen om het podium te halen.
ai ai ai, nog erger dan mart!quote:Annette Gerritsen
ongeveer een uur geleden
Weet iemand wat voor merk (roze) fietsschoentjes nr 31 Kreizinger in de Giro d'Italia draagt??
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De voortekenen bedrogen dus niet: Hesjedal de sterkste (nu waarschijnlijk ook bij de bookies wel favoriet).
Hopen dat de klim van morgen Basso wat beter ligt (want langer). Ik verwacht een beetje dat Rodriguez overal naast vist wat betreft klassementen.
Not bad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11
Eindelijk eens cashen bij een wielerbet.
Veel plezier.Ik moet het morgen doen met de Ronde van Belgiëquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef JohnB52 het volgende:
Stelvio: here we come! Over 11 zijn we dr!
Zin in! :-)
En de Mortirolo vooraf. Vanuit Stazzona. een van de lastigste kanten. Je gaat daar zigzaggend met zware zuurstofschuld over de weg, en er is nergens een moment rust. Echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef JohnB52 het volgende:
Stelvio: here we come! Over 11 zijn we dr!
Zin in! :-)
Ja, de altijd belangrijk ronde van België is daar eerst op TV.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:47 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza is er pas vanaf 16.00u bij zie ik..
Zeg maar rustig de lastigste kant. Het volgens mij overigens wel degelijk dezelfde als de afgelopen jaren. Eerder werd er nogal eens gezegd dat het een nieuwe beklimming was.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En de Mortirolo vooraf. Vanuit Stazzona. een van de lastigste kanten. Je gaat daar zigzaggend met zware zuurstofschuld over de weg, en er is nergens een moment rust. Echt een verschrikking.
quote:31 Kreuziger (TSJ, AST) +12:21
99 Vande Velde (VS, GRM) +30:49
125 D. Caruso (ITA, LIQ) +37:18
167 Slagter (NED, RAB) +37:58
23 Sella (ITA, AND) +54:47
148 Samoilav (WRU, MOV) +1:01:12
74 Rabottini (ITA, FAR) +1:50:57
19 Perget (FRA, ALM) +1:53:13
179 Zaugg (ZWI, RNT) +1:58:30
218 Denifl (OOS, VCD) +2:18:35
43 M. Frank (ZWI, BMC) +2:28:58
4 Bono (ITA, LAM) +2:46:56
114 Kristoff (NOO, KAT) +4:04:51
Klopt, iedereen in de top 10 wil zijn plekje houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kreuziger is wel een beetje een blok aan het been voor de kopgroep neem ik aan.
Deze Giro is een pak minder zwaar dan de vorigen met minder absurd zware ritten en dus meer voor Nibali. Ook de (erg, erg, erg trage) slijtageslag die ze er dit jaar van gemaakt hebben, vind ik meer iets voor hem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali heeft het in ieder geval vorig jaar al geprobeerd. Was dit jaar zeker kanshebber geweest, maar feit is dat hij vorig jaar onder Scarponi eindigde en het jaar ervoor moest knechten voor Basso. Zou dat dit jaar anders zijn geweest?
Kijk, achteraf gezien had Nibali hem zeker kunnen winnen. Maar de keuze voor de Tour vind ik een logische, ook gezien het parcours daar. Maar het belangrijkste is denk ik dat Basso duidelijk voor de Giro ging; wat Liquigas imo beter doet dan Rabo (of Nibali / Basso beter dan Mollema / Kruiswijk) is het spreiden van de kopmannen over de grote rondes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze Giro is een pak minder zwaar dan de vorigen met minder absurd zware ritten en dus meer voor Nibali. Ook de (erg, erg, erg trage) slijtageslag die ze er dit jaar van gemaakt hebben, vind ik meer iets voor hem.
Helemaal mee eens.quote:Ik betwijfel trouwens dat Scarponi de Giro van 2011 had gewonnen indien Contador niet was gestart, Contador heeft Nibali gesloopt, niet Scarponi. Daarom is en blijft het koersvervalsing om renners "voorwaardelijk" te laten starten, je kan hun eigen resultaat wel schrappen, maar niet hun invloed op de koers.
Wat veranderingen:quote:
Clement rijdt een zeer leuke Giroquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat veranderingen:
Clement, Amador en Losada in de kopgroep i.p.v. Perget en Kristoff. Voorsprong 1'45".
Aangezien Slagter in de kopgroep zit vind ik dat eigenlijk best jammer...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kreuziger in de aanval is wel straf zeg, ik vond zijn reactie na zijn overwinning gisteren ook klasse; de teleurstelling over woensdag droop er nog vanaf.
Wel het doodvonnis van de kopgroep waarschijnlijk, maar dat vind ik ook niet zo erg eigenlijk.
Situatie Rabo is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Ten eerste heeft het Liquigas duo al gewonnen en bevestigd in de grote rondes. Dat mist het Rabo-trio duidelijk. Daarnaast is het logisch dat Kruijswijk(nog nooit TdF gereden. Is het hoogste voor een wielrenner, dus wilde dat graag en kan gelijk ervaring opdoen) en Mollema(Vorig jaar door omstandigheden een tegenvallende TdF, maar goed gereden in de Ronde van Spanje. Zal zich willen bewijzen in TdF) naar de Giro willen en dat is te billijken. Gesink gaat gewoon mee omdat hij de grote man van Rabo is. Hij heeft overwogen om de TdF niet te rijden, aangezien dat ook niet helemaal lekker lag in zijn planning voor het WK in Valkenburg. Maar zei hij, de Tour is te groot in Nederland om voor mij te kunnen overslaan. Die ruimte heeft hij gewoon niet, net zoals Boogerd jarenlang. En dit jaar was het met het terugkomen van zijn blessure juist het jaar om dat wel te kunnen doen. Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kijk, achteraf gezien had Nibali hem zeker kunnen winnen. Maar de keuze voor de Tour vind ik een logische, ook gezien het parcours daar. Maar het belangrijkste is denk ik dat Basso duidelijk voor de Giro ging; wat Liquigas imo beter doet dan Rabo (of Nibali / Basso beter dan Mollema / Kruiswijk) is het spreiden van de kopmannen over de grote rondes.
[..]
Helemaal mee eens.
Ja maar ik zie Slagter in deze kopgroep echt niet de beste zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangezien Slagter in de kopgroep zit vind ik dat eigenlijk best jammer...
Ik snap die renners zeker wel, ook Gesink, want met het niveau dat hij nu al heeft zou een excuus van dat gebroken been in september echt niet geaccepteerd worden. Ik denk dat dit niet de beste aanpak is, maar als ik zo'n renner was zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen. Daarbij; er zijn nog genoeg jaren om het anders te gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Situatie Rabo is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Ten eerste heeft het Liquigas duo al gewonnen en bevestigd in de grote rondes. Dat mist het Rabo-trio duidelijk. Daarnaast is het logisch dat Kruijswijk(nog nooit TdF gereden. Is het hoogste voor een wielrenner, dus wilde dat graag en kan gelijk ervaring opdoen) en Mollema(Vorig jaar door omstandigheden een tegenvallende TdF, maar goed gereden in de Ronde van Spanje. Zal zich willen bewijzen in TdF) naar de Giro willen en dat is te billijken. Gesink gaat gewoon mee omdat hij de grote man van Rabo is. Hij heeft overwogen om de TdF niet te rijden, aangezien dat ook niet helemaal lekker lag in zijn planning voor het WK in Valkenburg. Maar zei hij, de Tour is te groot in Nederland om voor mij te kunnen overslaan. Die ruimte heeft hij gewoon niet, net zoals Boogerd jarenlang. En dit jaar was het met het terugkomen van zijn blessure juist het jaar om dat wel te kunnen doen. Maar we zullen zien.
Leuke kopgroep trouwens weer. Ga trouwens weer de Stelvio missen
Dan is het alsnog leuker om in de top 5 van een etappe te eindigen dan anoniem op de 28e plaats.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Slagter in deze kopgroep echt niet de beste zijn.
dank en ook enig idee hoe laat ze aan de stelvio beginnen? want daar gaat het mij ff om, herinneringen ophalen aan vroeger toen ik nog fit wasquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:24 schreef ErikNijland het volgende:
[..]
dank en ook enig idee hoe laat ze aan de stelvio beginnen? want daar gaat het mij ff om, herinneringen ophalen aan vroeger toen ik nog fit wasahem
Toen had je volgens mij alleen al door de etappes van wijlen WW en het roze van Pieter Weening een topic of 7quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar 24 topics, nu slechts 10. Zegt dat genoeg over de giro van 2012?
Dat denk ik wel. Vorig jaar gebeurde er veel meer. Hopelijk maakt vandaag nog een hoop goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef borisz het volgende:
Daarnaast reed toen Kruijswijk nog goed mee. En het is sowieso minder aantrekkelijk dit jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen had je volgens mij alleen al door de etappes van wijlen WW en het roze van Pieter Weening een topic of 7
Er gebeurt ook gewoon weinig. Alle klassementsmannen wachten maar tot 1 km. voor de streep. Gisteren eindelijk Hesjedal die verbaast was dat hij kon wegrijden. Dat zegt al genoeg. En natuurlijk Rabo die met een achterlijke selectie komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef borisz het volgende:
Daar sla je de spijker op zijn kop. Kappen met die onzin van met terugwerkende kracht schrappen. Je laat ze hangende het onderzoek niet rijden of je behoudt de uitslag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik betwijfel trouwens dat Scarponi de Giro van 2011 had gewonnen indien Contador niet was gestart, Contador heeft Nibali gesloopt, niet Scarponi. Daarom is en blijft het koersvervalsing om renners "voorwaardelijk" te laten starten, je kan hun eigen resultaat wel schrappen, maar niet hun invloed op de koers.
Het verschil is dat de Giro voor Liquigas een stuk belangrijker is dan voor Rabobank.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kijk, achteraf gezien had Nibali hem zeker kunnen winnen. Maar de keuze voor de Tour vind ik een logische, ook gezien het parcours daar. Maar het belangrijkste is denk ik dat Basso duidelijk voor de Giro ging; wat Liquigas imo beter doet dan Rabo (of Nibali / Basso beter dan Mollema / Kruiswijk) is het spreiden van de kopmannen over de grote rondes.
Boh, dat is echt een geweldige berg om tegenop te fietsen, net als de Passo dello Stelvio. Mortirolo komt amper onder de 10% uit.. Ik was echt, zo kapot toen ik bovenkwamquote:
fixedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:22 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Boh, dat is echt een geweldige berg om tegenop te fietsen harken, net als de Passo dello Stelvio. Mortirolo komt amper onder de 10% uit.. Ik was echt, zo kapot toen ik bovenkwam![]()
Tis koers, bel je vrienden af!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
En ik baal dat ik een BBQ heb vanmiddag en dus ook de ontknoping niet kan zien, maar het is niet anders...
Leuke samenstelling van de kopgroep
Haha ja. Erg smalle weg, ontzettend steil. Begin denk je dat het wel meevalt, maar dan komen er ineens grote stukken van 13%+.. Monument voor Pantani (niet eens zo bijzonder, maar wel altijd vlagge etc erbij).. Echt een vette bergquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
fixed, want met fietsen heeft de Mortirolo niet veel meer te maken.
Tja, zou ik kunnen doen, maar doe het toch maar niet, gaat mn wederhelft niet echt waarderen en had gezegd dat ik deze etappe in de herhaling wel terug zou gaan kijken, waar kan je trouwens de beste samenvattingen vinden van de etappe?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Tis koers, bel je vrienden af!
Ook voor de live uitzending een uur of wat herhaling van de vorige dag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:00 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eurosport laat laatste stuk van etappe volgens mij elke dag zien. Tenminste dat kwam na de ToC vorige week elke keer. Is wel laat op de avond.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan loopt het in de aanloop naar Bormio in 22 kilometer ook nog ruim 500 meter omhoog in totaal.
Eurosport zend inderdaad de laatste x aantal kilometer uit. Verder is het ook wel op youtube te vinden, en eventueel zoeken torrentsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:00 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eurosport laat laatste stuk van etappe volgens mij elke dag zien. Tenminste dat kwam na de ToC vorige week elke keer. Is wel laat op de avond.
Ja, dat zei ik ook al eerder in dit topic. Ze dalen nl. af richting Grosio, dus dan gaan ze een kilometer of 2 voor de top linksaf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Profiel dat ik poste van Mortirolo klopte niet, we gaan blijkbaar niet tot de top van de Mortirolo.
Klopt. Er was een klim die ze parallel rijden aan de weg in het dal. Het is meer een klim uitje, want later komen ze zeg maar weer op de zelfde weg na de afdaling. Ze gaan niet tot de top. Zag je in de route die ze lieten zien op Eurosport.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef Zelva het volgende:
Kopgroep komt de Mortirolo denk niet eens over.
Tja, probeer daar maar eens in de praktijk een mouw aan te breien. Er bestaat ook nog zoiets als recht. Je kan niet iemand uitsluiten van deelname op basis van verdenkingen. Zolang er nog geen uitspraak is mag een renner gewoon starten. Het zou een mooie boel worden anders.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zijn kop. Kappen met die onzin van met terugwerkende kracht schrappen. Je laat ze hangende het onderzoek niet rijden of je behoudt de uitslag.
Een renner diskwalificeren uit de koers waarin hij positief is bevonden vind ik prima. Maar iemand gedurende het rechtsproces overal vrolijk laten rijden om vervolgens hem te diskwalificeren is geschiedenisvervalsing. Contador heeft inderdaad misschien wel Nibali doen verliezen en Scarponi naar de eindzege geloodst in de Giro. In de Tour was hij ook cruciaal in de zege van Evans en de nederlaag van Schleck.
Mag niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:28 schreef SportmanNR1 het volgende:
Iemand hier trouwens al eens de Scanuppia beklommen? Die staat dit jaar eigenlijk op de planning bij mij
Stiekem mag alles, maar officieel mag het dus niet meer. En volgens mij zijn er ook al op de bon geslingerd.quote:
Argh, dan moet het maar stiekemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Stiekem mag alles, maar officieel mag het dus niet meer.
Wat zei ie dan over Sporza?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:19 schreef Sheepcidus het volgende:
die zure sneer naar sporza en de nos van Danny Nelissen
Dat Eurosport geen 240 miljoen kreeg van de belastingbetaler en daardoor afhankelijk waren van reclames en als mensen dat niet wilde ze maar moeten schakelen naar Sporza.quote:
quote:De jury van de Giro d'Italia heeft vier coureurs uit koers genomen in de twintigste etappe naar de Stelvio. Hierbij zit ook de Zuid-Afrikaan Robert Hunter (Garmin-Barracuda) en de dagwinnaar van donderdag Andrea Guardini (Farnese Vini).
Eén van de andere renners is Ivan Velasco van Euskaltel. Dominque Rollin (FDJ-Big Mat) is de vierde renner die niet meer verder mocht.
Waarom de vier uit koers genomen zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar naar verluid zouden ze te veel aan de auto hebben gehangen.
Naar verluidt was dat hetgeen waarover Cavendish boos was na zijn verlies; dat Guardini de etappe ervoor aan de auto gehangen zou hebben.quote:
okey, thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat Eurosport geen 240 miljoen kreeg van de belastingbetaler en daardoor afhankelijk waren van reclames en als mensen dat niet wilde ze maar moeten schakelen naar Sporza.
Vast niet. Geen idee hoeveel wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Sporza krijgt toch ook geen 240 miljoen/jaar?
Dat is de RAI hoor. Of toch niet.quote:
was interview van ES zelfquote:
Ook prima. Dacht dat Eurosport z'n eigen uitzendingen deed. Dan mag je het vervangen voor de RAI.quote:
omdat ze hun eigen interview instarten, net als Sporza en de NOS wel eens doen tijdens een koers..quote:
Interview wegdoen en evt later opnieuw. Ze kunnen toch het bandje starten?quote:
Danny en co. kunnen er zelf natuurlijk niets aan doen, wordt waarschijnlijk ergens centraal geregeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat ze hun eigen interview instarten, net als Sporza en de NOS wel eens doen tijdens een koers..
ja dat klopt, maar dus wel door ES zelf, ergens in Parijsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Danny en co. kunnen er zelf natuurlijk niets aan doen, wordt waarschijnlijk ergens centraal geregeld.
gevalletje honcharquote:
Als er eentje echt de soep in loopt, wat dan?quote:
quote:
Zouden er nog veel mensen de Ronde van België zitten te kijken op dit moment?quote:
zat net even te kijken, tony martin had al 190i32085209 minuten voorsprong op de restquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Zouden er nog veel mensen de Ronde van België zitten te kijken op dit moment?
Inderdaad, dan sta je er alleen maar voor jezelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Idioten die alleen maar met de camera bezig zijn.
Ziet er gevaarlijk uit met die muurtjes .....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef Szura het volgende:
Vrees dat er hier wel eentje op z'n plaat gaat
Tuurlijk niet... wanneer is dat trouwens afgelopen???quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Zouden er nog veel mensen de Ronde van België zitten te kijken op dit moment?
De Stelvio komt ook nog.quote:
twitter:wielerman twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 15:21:37Voor alle mensen die reageren: ik kan er niets aan doen. #giro reageer retweet
Reed de eerste kilometer of zo van de Mortirolo op kop. Daarna alleen nog gezien toen ie werd opgeslokt door het peloton.quote:
Zal altijd de enige tactiek van Liquigas blijven toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:37 schreef wimderon het volgende:
Wat heb je er als Liquigas nu aan om Caruso te laten wachten?
Heerlijke Italiaanse chaos zo!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fantastische organisatie trouwens, het lijkt echt nergens op.
Mits wat tijdswinst vandaag is Pozzovivo misschien nog wel te pakken in de tijdrit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Nelissen: Dadelijk gaat De Gendt nog deze ronde winnen.
Het lijkt me zowat onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 minuten voorsprong van De Gendt lijkt me wel heel erg veel, zelfs als ze niet ronddraaien.
Je weet het idd nooit met die tijdmetingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou die voorsprong is al wel groot hoor! Als dat klopt.
Op wie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef marcodej het volgende:
Als dit klopt wordt het erg interessant. Zaugg wacht lijkt het.
Ze gaan hem toch pakken kan die beter in dat groepje rijdenquote:
QFTquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze gaan hem toch pakken kan die beter in dat groepje rijden
Gadret staat voor De Gendt, Intxausti is helemaal weggezakt. En Euskaltel werkt gewoon mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:01 schreef Sasman het volgende:
Waarom rijd die Inxiatio niet mee? Die staat toch zelfs 1 plek voor De Gendt?
Aaah...Klein foutjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gadret staat voor De Gendt, Intxausti is helemaal weggezakt. En Euskaltel werkt gewoon mee.
Voorsprong loopt al weer op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Mooie poging maar die mannen van Garmin gaan het wel dichten.
Zodra de speldenprik komt of het zwaar gaat worden in die groep knallen die mannen er wel af.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Alle tijdwinst is meegenomen idd. Rijden verder voor een prachtige overwinning.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.
Als je straks 4e staat in het klassement terwijl je deze hebt laten lopen door tweede te worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!
Misschien ziet hij het anders, maar ik zou liever 6e + winst koninginnerit op de Stelvio hebben dan 4e zonder winst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!
Ze zijn weer lekker bezig , die Vlamingen,quote:
Tour begint dit jaar eerder dan normaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker bezig , die Vlamingen,
Net ook over het trouwen van de Gendt op de 1e dag van de TdF.
Renaat: trouwen is belangrijker dan koers.
Jose: Tis wel koers he, trouwen kun je plannen
Klopt, normaal is het altijd 1e zaterdag van juli. Het zal wel met de OS te maken hebben...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tour begint dit jaar eerder dan normaal.
Als beroepsrenner trouw je maar in novemberquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, normaal is het altijd 1e zaterdag van juli. Het zal wel met de OS te maken hebben...
We willen opwaaiende trouwjurken zien!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als beroepsrenner trouw je maar in november
Het huwelijk was al gepland voor De Gendt plots ronderenner bleek te zijn. Benieuwd wat hij kan in de Vuelta, want daar ging hij echt voor het klassement, de Giro was maar om eens te proberen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als beroepsrenner trouw je maar in november
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien ziet hij het anders, maar ik zou liever 6e + winst koninginnerit op de Stelvio hebben dan 4e zonder winst.
Tja, maar podium is een ander verhaal. Ritzege vind ik soms wat overgewaardeerd, als je ziet wat voor volk allemaal niet een keer een etappe in een grote ronde heeft gewonnen. Zou wel een mooie zijn natuurlijk, deze.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je straks 4e staat in het klassement terwijl je deze hebt laten lopen door tweede te worden?
Ik zou er echt alles aan doen om hier als eerste boven te komen.
wie wint de vuelta dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef Slobeend het volgende:
De Gendt wint de Giro en Westra de Tour.
Gesinkquote:
Of Poels.quote:
GPS in de haarspeldbochtenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die voorsprong. Beetje bij beetje een paar seconden eraf, en dan bam weer een halve minuut erbij.
die gaat last minute alsnog naar de Tour en hem winnenquote:
Hij is nu al aan het tactisch spel begonnen door te suggereren dat hij de ronde van Polen i.p.v. de Tour de France gaat rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
die gaat last minute alsnog naar de Tour en hem winnen
Het wordt tijd dat ze m afmakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Hesjedal oogt toch niet zo sterk als gisteren
Een ritzege in de koninginnerit van de Giro op de Stelvio is niet zomaar een etappe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Tja, maar podium is een ander verhaal. Ritzege vind ik soms wat overgewaardeerd, als je ziet wat voor volk allemaal niet een keer een etappe in een grote ronde heeft gewonnen. Zou wel een mooie zijn natuurlijk, deze.
Scarponi lijkt mij ook niet sterk genoeg, net als Basso, dan moet het alleen van Rodriguez komen. Maar die heeft een flinke voorsprong nog gezien de tijdrit van morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |