Voorsprong loopt al weer op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Mooie poging maar die mannen van Garmin gaan het wel dichten.
Zodra de speldenprik komt of het zwaar gaat worden in die groep knallen die mannen er wel af.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Sasman het volgende:
Alle tijdwinst is meegenomen idd. Rijden verder voor een prachtige overwinning.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat gat is veel te groot, dat gaan de grote mannen zelf moeten doen. De Gendt kan beter gewoon voor de ritzege gaan, de rest is bonus.
Als je straks 4e staat in het klassement terwijl je deze hebt laten lopen door tweede te worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!
Misschien ziet hij het anders, maar ik zou liever 6e + winst koninginnerit op de Stelvio hebben dan 4e zonder winst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klassement lijkt me juist het belangrijkst, er liggen echt wel mogelijkheden hoor!
Ze zijn weer lekker bezig , die Vlamingen,quote:
Tour begint dit jaar eerder dan normaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker bezig , die Vlamingen,
Net ook over het trouwen van de Gendt op de 1e dag van de TdF.
Renaat: trouwen is belangrijker dan koers.
Jose: Tis wel koers he, trouwen kun je plannen
Klopt, normaal is het altijd 1e zaterdag van juli. Het zal wel met de OS te maken hebben...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tour begint dit jaar eerder dan normaal.
Als beroepsrenner trouw je maar in novemberquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, normaal is het altijd 1e zaterdag van juli. Het zal wel met de OS te maken hebben...
We willen opwaaiende trouwjurken zien!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als beroepsrenner trouw je maar in november
Het huwelijk was al gepland voor De Gendt plots ronderenner bleek te zijn. Benieuwd wat hij kan in de Vuelta, want daar ging hij echt voor het klassement, de Giro was maar om eens te proberen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als beroepsrenner trouw je maar in november
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |