quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien ziet hij het anders, maar ik zou liever 6e + winst koninginnerit op de Stelvio hebben dan 4e zonder winst.
Tja, maar podium is een ander verhaal. Ritzege vind ik soms wat overgewaardeerd, als je ziet wat voor volk allemaal niet een keer een etappe in een grote ronde heeft gewonnen. Zou wel een mooie zijn natuurlijk, deze.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je straks 4e staat in het klassement terwijl je deze hebt laten lopen door tweede te worden?
Ik zou er echt alles aan doen om hier als eerste boven te komen.
wie wint de vuelta dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef Slobeend het volgende:
De Gendt wint de Giro en Westra de Tour.
Gesinkquote:
Of Poels.quote:
GPS in de haarspeldbochtenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die voorsprong. Beetje bij beetje een paar seconden eraf, en dan bam weer een halve minuut erbij.
die gaat last minute alsnog naar de Tour en hem winnenquote:
Hij is nu al aan het tactisch spel begonnen door te suggereren dat hij de ronde van Polen i.p.v. de Tour de France gaat rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
die gaat last minute alsnog naar de Tour en hem winnen
Het wordt tijd dat ze m afmakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Hesjedal oogt toch niet zo sterk als gisteren
Een ritzege in de koninginnerit van de Giro op de Stelvio is niet zomaar een etappe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Tja, maar podium is een ander verhaal. Ritzege vind ik soms wat overgewaardeerd, als je ziet wat voor volk allemaal niet een keer een etappe in een grote ronde heeft gewonnen. Zou wel een mooie zijn natuurlijk, deze.
Scarponi lijkt mij ook niet sterk genoeg, net als Basso, dan moet het alleen van Rodriguez komen. Maar die heeft een flinke voorsprong nog gezien de tijdrit van morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |