Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Basso zelf denk ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:49 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Idd, maar het blijft in ieder geval spannend. Ik had wel meer van Basso verwacht
Mits in vorm natuurlijk. Gesink is goed op weg, maar is nog zeker niet op zijn top van 2009-2010. En Mollema had daarvoor zijn seizoen wat anders moeten indelen en een minder zwaar klassiekerseizoen moeten draaien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
As is verbrande turf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft jammer dat mollema of Gesink er niet bij zijndie hadden zeker podium gereden..
Nee johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ja dat is zonde, dat argument dat de tour hoog aangeschreven staat is aardig, maar uiteindelijk wordt Nederland vanzelf Giro gek als een Nederlander mee doet voor het podium.
Daarnaast is de kans in de Giro groter dat ze er in slagen om het podium te halen.
ai ai ai, nog erger dan mart!quote:Annette Gerritsen
ongeveer een uur geleden
Weet iemand wat voor merk (roze) fietsschoentjes nr 31 Kreizinger in de Giro d'Italia draagt??
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De voortekenen bedrogen dus niet: Hesjedal de sterkste (nu waarschijnlijk ook bij de bookies wel favoriet).
Hopen dat de klim van morgen Basso wat beter ligt (want langer). Ik verwacht een beetje dat Rodriguez overal naast vist wat betreft klassementen.
Not bad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik heb E10,- Staan op Hesjedal voor top 3 met de odds op 1:11
Eindelijk eens cashen bij een wielerbet.
Veel plezier.Ik moet het morgen doen met de Ronde van Belgiëquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef JohnB52 het volgende:
Stelvio: here we come! Over 11 zijn we dr!
Zin in! :-)
En de Mortirolo vooraf. Vanuit Stazzona. een van de lastigste kanten. Je gaat daar zigzaggend met zware zuurstofschuld over de weg, en er is nergens een moment rust. Echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef JohnB52 het volgende:
Stelvio: here we come! Over 11 zijn we dr!
Zin in! :-)
Ja, de altijd belangrijk ronde van België is daar eerst op TV.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:47 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza is er pas vanaf 16.00u bij zie ik..
Zeg maar rustig de lastigste kant. Het volgens mij overigens wel degelijk dezelfde als de afgelopen jaren. Eerder werd er nogal eens gezegd dat het een nieuwe beklimming was.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En de Mortirolo vooraf. Vanuit Stazzona. een van de lastigste kanten. Je gaat daar zigzaggend met zware zuurstofschuld over de weg, en er is nergens een moment rust. Echt een verschrikking.
quote:31 Kreuziger (TSJ, AST) +12:21
99 Vande Velde (VS, GRM) +30:49
125 D. Caruso (ITA, LIQ) +37:18
167 Slagter (NED, RAB) +37:58
23 Sella (ITA, AND) +54:47
148 Samoilav (WRU, MOV) +1:01:12
74 Rabottini (ITA, FAR) +1:50:57
19 Perget (FRA, ALM) +1:53:13
179 Zaugg (ZWI, RNT) +1:58:30
218 Denifl (OOS, VCD) +2:18:35
43 M. Frank (ZWI, BMC) +2:28:58
4 Bono (ITA, LAM) +2:46:56
114 Kristoff (NOO, KAT) +4:04:51
Klopt, iedereen in de top 10 wil zijn plekje houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kreuziger is wel een beetje een blok aan het been voor de kopgroep neem ik aan.
Deze Giro is een pak minder zwaar dan de vorigen met minder absurd zware ritten en dus meer voor Nibali. Ook de (erg, erg, erg trage) slijtageslag die ze er dit jaar van gemaakt hebben, vind ik meer iets voor hem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali heeft het in ieder geval vorig jaar al geprobeerd. Was dit jaar zeker kanshebber geweest, maar feit is dat hij vorig jaar onder Scarponi eindigde en het jaar ervoor moest knechten voor Basso. Zou dat dit jaar anders zijn geweest?
Kijk, achteraf gezien had Nibali hem zeker kunnen winnen. Maar de keuze voor de Tour vind ik een logische, ook gezien het parcours daar. Maar het belangrijkste is denk ik dat Basso duidelijk voor de Giro ging; wat Liquigas imo beter doet dan Rabo (of Nibali / Basso beter dan Mollema / Kruiswijk) is het spreiden van de kopmannen over de grote rondes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze Giro is een pak minder zwaar dan de vorigen met minder absurd zware ritten en dus meer voor Nibali. Ook de (erg, erg, erg trage) slijtageslag die ze er dit jaar van gemaakt hebben, vind ik meer iets voor hem.
Helemaal mee eens.quote:Ik betwijfel trouwens dat Scarponi de Giro van 2011 had gewonnen indien Contador niet was gestart, Contador heeft Nibali gesloopt, niet Scarponi. Daarom is en blijft het koersvervalsing om renners "voorwaardelijk" te laten starten, je kan hun eigen resultaat wel schrappen, maar niet hun invloed op de koers.
Wat veranderingen:quote:
Clement rijdt een zeer leuke Giroquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat veranderingen:
Clement, Amador en Losada in de kopgroep i.p.v. Perget en Kristoff. Voorsprong 1'45".
Aangezien Slagter in de kopgroep zit vind ik dat eigenlijk best jammer...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kreuziger in de aanval is wel straf zeg, ik vond zijn reactie na zijn overwinning gisteren ook klasse; de teleurstelling over woensdag droop er nog vanaf.
Wel het doodvonnis van de kopgroep waarschijnlijk, maar dat vind ik ook niet zo erg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |