Hihihi, dan krijg je een alien stem als je zo in de ventilator praatquote:
In de trein tussen Amersfoort en Zwolle ook totaal geen bereikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
Radio uit, was geen gehoor...![]()
Jammer, want Stenders in de middag vind ik nog wel geinig en vanavond kan ik niet luisteren (misschien dat ik het staartje meepik)
Mooi bagger, ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In de trein tussen Amersfoort en Zwolle ook totaal geen bereik
Kan dat ja, als je reist tussen Zwolle en Amersfoort?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi bagger, ja...
Zwaai je even bij Nieuwleusen?
Ik denk te weten waar hij naartoe reistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan dat ja, als je reist tussen Zwolle en Amersfoort?
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk te weten waar hij naartoe reist
Sorry lief, ik probeer de haat op mij hier wat te beperken door de info zo kort mogelijk te houdenquote:
Welkom in 2012quote:
Plato.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een Goeie platenwinkel in Utrecht?
Bol.comquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een Goeie platenwinkel in Utrecht?
quote:
Vind ik niet. Hebben we nu ruzie??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Er gaat niets boven het door bakken struinen.
Werd ook wel eens tijd ook, he.quote:
Ga ik daar maar even heen..quote:
Ja, best wel! Ik heb er in ieder geval flink naar uitgekekenquote:
Ik keek op de klok, ik denk: NICE HALF 5!!!quote:
Ik ben ook in Nieuwleusen, hoiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik in Nieuwleusen, das om de hoek! *zwaait*
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek op de klok, ik denk: NICE HALF 5!!!
Was't half 4
Ik ben inmiddels weer thuis, maar heb wel even naar je gezwaaid!quote:
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polderquote:
je werkt in de zorg ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polder
gelukkig heb je ons nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polder
Zondag heb ik een slaapdienst, dus ik neem lekker m'n tablet meequote:
Dat nummer van die Australier met dat whohohohooooooooh whohohohooooooooquote:
Coldplay fapfapfapfafpagpaosodifjduxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat nummer van die Australier met dat whohohohooooooooh whohohohoooooooo
Weer zo'n Coldplay adept
Gezellig hier slowsjettonnnnnnnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef minthy het volgende:
En nu ziet het er naar uit dat ik vanavond toch thuis blijf... Jammer
Weet ik nog niet. Ik kan natuurlijk zelf ook in m'n blootje een verslag gaan typen. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gezellig hier slowsjettonnnnnnn
Ik ga alleen in mijn blote reet (want warm en geen zin om weg te gaan want heet) film(s) kijken dus ik ben erg stil
Naakt in je huis zitten voelt echt zwaar bevrijdendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik kan natuurlijk zelf ook in m'n blootje een verslag gaan typen. Ga ik nog even over nadenken
Weet ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naakt in je huis zitten voelt echt zwaar bevrijdend
Alles okee Noesje?
Schat, bel die vriendin en ga gezellig de kroeg in. Het is geen weer om nu een verslag te typen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
Alles is hier verder oke, al overweeg ik nog een vriendin te bellen en de kroeg in te duiken... Maarja, er moet een verslag af
Moet vanavond gemaild worden helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat, bel die vriendin en ga gezellig de kroeg in. Het is geen weer om nu een verslag te typen.
Ja. Dan snap ik het probleem.quote:
Dat zat ik net ook te denken! Zou ook een goede motivatie zijn om op te schietenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Dan snap ik het probleem.
Is het veel tekst? Nu afmaken en straks de kroeg in een optie?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken! Zou ook een goede motivatie zijn om op te schieten
Ook wel zin in!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Lekker avondje weg is lekker!
mooi toch?quote:
Het kan nog mooi worden als ze hem als voorwerp voor uit het raam gebruikenquote:
alleen maar BBQ en zomerplaten!!quote:
Uiteraard. Er kan zelfs nog eentje komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef SpaceOddity het volgende:
....En ook gewoon helemaal he.... Niet alleen het intro ofo voor de gein, maar helemaal.
quote:
ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
Nou, biecht het op, wie brult em net zo hard mee als je in de periode voor kerst ook doet?
Ik niet, mijn stemming draait echt compleet om met die kutmuziek... Uitgeschakeldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
Nou, biecht het op, wie brult em net zo hard mee als je in de periode voor kerst ook doet?
net zo makkelijk! Maar nu willen we natuurlijk ook Coop - Come To mequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef SpaceOddity het volgende:
....En ook gewoon helemaal he.... Niet alleen het intro ofo voor de gein, maar helemaal.
Koopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net zo makkelijk! Maar nu willen we natuurlijk ook Coop - Come To me(of hoe je `t ook schrijft
)
*Meldt!! en hij voelt niet eens raar aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
quote:
Toen ik de eerste tonen hoorde, trok ik toch heel even m'n wenkbrauwen op, maar daarna gewoon meegebruld inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
*Meldt!! en hij voelt niet eens raar aan
Jup.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Serieus? oeps
wordt die niet alleen maar gedraaid rond de kerst?
twitter:Londonandreams twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 19:25:04That awkward moment when "Last Christmas" is trending in May reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Oh entwitter:Londonandreams twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 19:25:04That awkward moment when "Last Christmas" is trending in May reageer retweet
Geniaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Oh entwitter:Londonandreams twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 19:25:04That awkward moment when "Last Christmas" is trending in May reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN FOKKING FIJNE #MEGAHIT !!!! Die valt wel heel lekkerquote:
Laatste landelijke verkiezingen lag Twitter constant op z'n gat met dank aan onsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
de macht van de nl-twitteraars is weer duidelijk gewordenNL is in verhouding volgens mij het grootste Twitterland ter wereld
![]()
en Rudimental![]()
![]()
tis iig nieuw en hipquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
Wat een afgrijselijk, nooit-eindigend schreeuwend diarhee-nummer is die MH trouwens. Maar dat mag de pret niet drukken.
Whut ?!? serieus?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
Wat een afgrijselijk, nooit-eindigend schreeuwend diarhee-nummer is die MH trouwens. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ik vind er echt geen donder aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Whut ?!? serieus?heerlijke plaat die er heerlijk ingaat met dit weer. Als ik nu nog een klein pilsje on the side had dan was t compleet
Nee hoor. Die kan ook uitstekend in de lente, herfst en winter. Past echt bij álles.quote:
Maar was dus een zomerplaat. Uitgebracht als een zomerplaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Die kan ook uitstekend in de lente, herfst en winter. Past echt bij álles.
wowquote:
Ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Morgenmiddag toch even Cultura24 kijken voor de livestream van Will and the People, benieuwd hoe het PP-publiek hierop los kan gaan!
quote:
Zou een kaart aan 'Michiel Stekstra & Hans Weekend, 96.8 FM' ook aankomen... en zo ja, in hoeveel maanden?quote:
vast wel...als je een beetje mazzel hebt en de juiste postsorteerder treft....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou een kaart aan 'Michiel Stekstra & Hans Weekend, 96.8 FM' ook aankomen... en zo ja, in hoeveel maanden?
wil je op mijn fluitje blazen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik kan dit niet geloven. Flo Rida - Whistle op 3FM?
ik heb ooit met mn broertje in 1 bed geslapen en hij was minderjarig....quote:
lekker....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit met mn broertje in 1 bed geslapen en hij was minderjarig....
Vertel eens meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit met mn broertje in 1 bed geslapen en hij was minderjarig....
quote:#WEEEEEKEEEEND #3fm #ekstraweekend #hekstek #viszweet #broodpleister #slakslip #druipkuif #vleeshond #moddertong #trompetpiemel #pusneus
lol hoor net dat het een oude ploat isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Evertjan het volgende:
saaie plaat van de RHCP snap niet dat ze deze als single hebben gekozen
Niemand in dit topic luister daar toch naarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
En, hoe hoog zou deze plaat binnen komen in de MT50 morgen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Niemand in dit topic luister daar toch naar(mezelf incluis)
Oh jawel hoor! Bart!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Als 't morgen niet zonnig en warm zou zijn, zou de MT50 gewoon aanstaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:
er is niets gebeurd hoor. zijn allebei nog maagd qua herenliefdequote:
ja, die is leuker dan wat ik nu hoor op 3fmquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Timo20 het volgende:
! die tweet van Rudy MacKay
Loopt n kat de bar binnen, springt op de barkruk en krijgt n glas drinken van de barman. Topbeest. #grasvdburen pic.twitter.com/87QUfGr7
nou, dat valt ook wel weer mee hoorquote:
proost!quote:
Alles waar Te voor staat is slecht, behalve Tequillaquote:
Ik zometeen een beugelflesje Grolschquote:
Ik hou het bij een sapje, als ik echt aan de tequila zou gaan komt het niet goed...quote:
hop, tequilla drinken jij! en dan straks aangeschoten postenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou het bij een sapje, als ik echt aan de tequila zou gaan komt het niet goed...
Nee, ik hou liever mijn kop erbijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hop, tequilla drinken jij! en dan straks aangeschoten posten
jij moet op nu.dk kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik lees op NU.nl iets over het "Q-Music Hotel"?![]()
![]()
Mietjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou het bij een sapje, als ik echt aan de tequila zou gaan komt het niet goed...
idem dito. veel zwaarder dan Shandy wordt het niet...quote:
nounou, je mag toch wel een beetje op de hoogte blijven? hoewel...dat weekendje tsjechie..ik heb geen nieuws meegekregen. dat is het voordeel van geen laptoptabletsmartphone hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal niet op nu, vakantie = vakantie.
Nou, dat dus. Iedereen lijkt er wel aan vastgeplakt te zitten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nounou, je mag toch wel een beetje op de hoogte blijven? hoewel...dat weekendje tsjechie..ik heb geen nieuws meegekregen. dat is het voordeel van geen laptoptabletsmartphone hebben
yup. ik hoor wel eens verhalen van collega's die dan vrienden op bezoek hebben die de hele avond zitten te smartphonenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Iedereen lijkt er wel aan vastgeplakt te zitten tegenwoordig.
Ex vroeg me eens of ik wilde wordfeuden met em, terwijl we naast elkaar op de bank zaten. Come onquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. ik hoor wel eens verhalen van collega's die dan vrienden op bezoek hebben die de hele avond zitten te smartphonen
ga dan lekker een potje stripscrabbelen! wat een tongbreker trouwens...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ex vroeg me eens of ik wilde wordfeuden met em, terwijl we naast elkaar op de bank zaten. Come on
geweldig!quote:
ik hoop dat dit de Tettettetremix....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
Van dit nummer hoorde ik net nog één of andere remix.
ik vind deze leukerderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, een dance-achtige-remix, buurman draaide 't net
Ik versta er heul geen tettettet inquote:
gustavo lima....gemixt met Tet Tettettet van Ome Henk cd's.....quote:
Verschrikkelijk... Doe mij het origineel maarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gustavo lima....gemixt met Tet Tettettet van Ome Henk cd's.....
ik dacht altijd dat dat van Corona *rhytm of the night) was. is het van Playahittyquote:
ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat van Corona *rhytm of the night) was. is het van Playahitty
Cheers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Zo, nu wordt t toch wel heeeeeel hoog tijd voor een klein pilsje on the side...
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Zo, nu wordt t toch wel heeeeeel hoog tijd voor een klein pilsje on the side...
beide zangeressen zijn iig Braziliaans. er zijn dus overeenkomstenquote:
tis gewoon dezelfde zangeres!quote:Playahitty is an Italian eurodance group, most known for the 1994 hit The Summer is Magic, but also for other popular Dance tracks, such 1-2-3! (Train with Me).
It featured the voice of Giovanna Bersola, one of the most important voices of the Italodance / Eurodance, who also did the real vocals for the first hit of Corona "The Rhythm Of The Night" (all of the rest of the songs on the 1st and 2nd albums of Corona were sung by Sandra Chambers (Sandy)). This led to the mistaken belief that The Summer is Magic was played by Corona at the same time.
The songs were written, played and produced by Emanuele Asti and licensed worldwide by Discoinn/ Conte Max Music
thanks!quote:
quote:
de enige slimme anita van NLquote:
I KNEW IT!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beide zangeressen zijn iig Braziliaans. er zijn dus overeenkomsten
ook kwam Playahitty een maand na The Rhytm of the night in de hitlijst. ik heb het dus waarschijnlijk onbewust als opvolger gezien
nog sterker....van de engelse wiki:
[..]
tis gewoon dezelfde zangeres!
Spotify maar alvast geopendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef Qunix het volgende:
Dat klote wijf van vorige week is er dus deze week ook
och, de muziek was nog wel aardig....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef Qunix het volgende:
Dat klote wijf van vorige week is er dus deze week ook
k vond het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, de muziek was nog wel aardig....
de vis kan er weer in mensen!
Hoppa.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat Stenders wat pittiger gaat draaien dan dit, slaapverwekkend tijdens het typen
joan franka, de liefdesbaby van Cher en Klukklukquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joan franka, de liefdesbaby van Cher en Klukkluk
dubbelhoppa!quote:
Wiehoe, takkeherrie!!quote:
Leuke line-up eigenlijk voor een Youtube livestream.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
live rock in rio lissabon ... http://www.youtube.com/rockinrio?feature=inp-lt-rof
Neen, ik eet mijn chocolade liever zonder extra'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
iets voor jou Minthy? Tequilla en Chocolade!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
hoe is de wodka en kun je een paar flessen meenemen? Fred![]()
Die milka met daïm is anders erg jummiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik eet mijn chocolade liever zonder extra's
Ja, oke... Heb jij weer een punt! Hetzelfde geldt voor bijna alle soorten Ritter Sportquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die milka met daïm is anders erg jummie
In heel veel daarvan zitten noten, niks voor mij. Nu M&M Crispy'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, oke... Heb jij weer een punt! Hetzelfde geldt voor bijna alle soorten Ritter Sport
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
haha, het woord chocolade is gevallen en de dames komen los![]()
interesse om chocoladebodypaint van mijn goddelijke lichaam te likken?
lief dat je het aabiedt, maar ik prefereer toch een damequote:
*jaloers*quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
In heel veel daarvan zitten noten, niks voor mij. Nu M&M Crispy's
In een ernstige chocoladebui zou ik daar toe in staat zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik heb uit voorzorg niets met chocola in huis. Ja, hagelslag, maar daar ga ik niet van snaaien
wit brood met pindakaas en hagelslagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik heb uit voorzorg niets met chocola in huis. Ja, hagelslag, maar daar ga ik niet van snaaien
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
In een ernstige chocoladebui zou ik daar toe in staat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |