Hihihi, dan krijg je een alien stem als je zo in de ventilator praatquote:
In de trein tussen Amersfoort en Zwolle ook totaal geen bereikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
Radio uit, was geen gehoor...![]()
Jammer, want Stenders in de middag vind ik nog wel geinig en vanavond kan ik niet luisteren (misschien dat ik het staartje meepik)
Mooi bagger, ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In de trein tussen Amersfoort en Zwolle ook totaal geen bereik
Kan dat ja, als je reist tussen Zwolle en Amersfoort?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi bagger, ja...
Zwaai je even bij Nieuwleusen?
Ik denk te weten waar hij naartoe reistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan dat ja, als je reist tussen Zwolle en Amersfoort?
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk te weten waar hij naartoe reist
Sorry lief, ik probeer de haat op mij hier wat te beperken door de info zo kort mogelijk te houdenquote:
Welkom in 2012quote:
Plato.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een Goeie platenwinkel in Utrecht?
Bol.comquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een Goeie platenwinkel in Utrecht?
quote:
Vind ik niet. Hebben we nu ruzie??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Er gaat niets boven het door bakken struinen.
Werd ook wel eens tijd ook, he.quote:
Ga ik daar maar even heen..quote:
Ja, best wel! Ik heb er in ieder geval flink naar uitgekekenquote:
Ik keek op de klok, ik denk: NICE HALF 5!!!quote:
Ik ben ook in Nieuwleusen, hoiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik in Nieuwleusen, das om de hoek! *zwaait*
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek op de klok, ik denk: NICE HALF 5!!!
Was't half 4
Ik ben inmiddels weer thuis, maar heb wel even naar je gezwaaid!quote:
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polderquote:
je werkt in de zorg ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polder
gelukkig heb je ons nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet werken, wordt een saaie boel... Veel bewoners gaan naar ouders of naar dat reli-festival in de polder
Zondag heb ik een slaapdienst, dus ik neem lekker m'n tablet meequote:
Dat nummer van die Australier met dat whohohohooooooooh whohohohooooooooquote:
Coldplay fapfapfapfafpagpaosodifjduxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat nummer van die Australier met dat whohohohooooooooh whohohohoooooooo
Weer zo'n Coldplay adept
Gezellig hier slowsjettonnnnnnnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef minthy het volgende:
En nu ziet het er naar uit dat ik vanavond toch thuis blijf... Jammer
Weet ik nog niet. Ik kan natuurlijk zelf ook in m'n blootje een verslag gaan typen. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gezellig hier slowsjettonnnnnnn
Ik ga alleen in mijn blote reet (want warm en geen zin om weg te gaan want heet) film(s) kijken dus ik ben erg stil
Naakt in je huis zitten voelt echt zwaar bevrijdendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik kan natuurlijk zelf ook in m'n blootje een verslag gaan typen. Ga ik nog even over nadenken
Weet ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naakt in je huis zitten voelt echt zwaar bevrijdend
Alles okee Noesje?
Schat, bel die vriendin en ga gezellig de kroeg in. Het is geen weer om nu een verslag te typen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
Alles is hier verder oke, al overweeg ik nog een vriendin te bellen en de kroeg in te duiken... Maarja, er moet een verslag af
Moet vanavond gemaild worden helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat, bel die vriendin en ga gezellig de kroeg in. Het is geen weer om nu een verslag te typen.
Ja. Dan snap ik het probleem.quote:
Dat zat ik net ook te denken! Zou ook een goede motivatie zijn om op te schietenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Dan snap ik het probleem.
Is het veel tekst? Nu afmaken en straks de kroeg in een optie?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken! Zou ook een goede motivatie zijn om op te schieten
Ook wel zin in!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Lekker avondje weg is lekker!
mooi toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |