Dat zijn wel de toptitels voor dat platform die ook niet ruimschoots verkrijgbaar zijn (hoewel ik moet toegeven dat ik dat niet uitgebreid uitgezoch heb). En in prijs zakken kan altijd nog, maar voor nu houd ik het even hierop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Kensuke het volgende:
Duur hoor Koei, zeker die Gameboy games.
Eternal Darkness, Pikmin 2 en de Zelda Oracle games wil ik mss wel van je kopen. Moet er even over nadenken.
Nee, ik heb nog wel de Sims 2 plus een uitbreiding liggen, maar volgens mij levert dat niks meer op en verder heb ik nooit aan PC-gamen gedaan. Veel te lastig.quote:
Qua prijs prima, Ik moet alleen even uitpuzzelen hoe ik dat handig kan verzenden. Stuur je zo een PM.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
Scene It Box office Smash
Guitar Hero 3: Legends of Rock (met gitaar)
Burnout Paradise
Draadloze Xbox 360 controller, nieuw in seal
45 euro inclusief?
Oh oke dat is jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel de Sims 2 plus een uitbreiding liggen, maar volgens mij levert dat niks meer op en verder heb ik nooit aan PC-gamen gedaan. Veel te lastig.
Met Mario land bedoel je Mario voor de GameBoy toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef donald_dick het volgende:
Anders heb ik wel interesse in:
Kirby's Dream Land - cart only 5
Donkey Kong - cart only 5
Wario Land 15
mario land 15
als je er een leuke prijs van kan maken
jup en de volgende meet is prima. ik heb geen haastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Met Mario land bedoel je Mario voor de GameBoy toch?
30 euro en dan neem ik ze mee naar de volgende meet!
Deal, volgende meet ruilen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef Isai het volgende:
Wat een verzameling, Koeiy!![]()
Ik zou wel graag Professor Layton (DS) en GH World Tour (PS3) hebben.
Heb Mario Kart incl. stuur ervoor te ruil.
32,50 inclusief, dan zijn de verzendkosten ongeveer gesplit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:19 schreef Ninedarts het volgende:
Interesse in:
De Blob Wii
Pikmin 2 Gamecube
Hori controller
Samen voor 30 euro inclusief??
En hoe zit met Legend of Zelda A Link to the past... is die compleet met doos en zo??
Samen 17,50. Maar houd er rekening mee dat ik pas vanaf 25 euro (exclusief verzendkosten) ga versturen. Het is wel op te halen in Den Haag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:03 schreef HwaP het volgende:
Interesse in:
Freshly Picked Tingle's Rosy Rupeeland
Donkey Kong Jungle Climbers
Voor Oracle of Seasons heb ik per PM een bod (van de vraagprijs) gehad. Ik wacht eerst even af hoe dat loopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:48 schreef UltraSven het volgende:
Oracle of Seasons in seal en pikmin 2 voor je vraagprijs excl verzending.
Hoor graag van je
Als Pikmin 2 Al bezet is, graag Mario Kart Circuit voor de GBA erbij.
Pikmin 2 zijn al twee gegadigden voor je, mochten zij beide van de koop afzien dan PM ik je. Viewtiful Joe mag je voor 5 euro hebben, maar ik stuur pas dingen op vanaf 25 euro dus dan moet je even kijken wat je doet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef Spiritsoul het volgende:
Hoi,
Ik ben geinteresseerd in Viewtiful Joe (het is toch niet de hot rumble editie?), pikmin 2!
voor een leuk prijsje wil ik wel van je overnemen!
Oracle of seasons is waarschijnlijk al weg, zijn al een aantal gegadigden voor. Doe maar een bod voor als je de rest nog wil.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:44 schreef Hopje123 het volgende:
Ik heb interesse in:
The Legend of Zelda Oracle of Ages
The Legend of Zelda Oracle of Seasons (nog in seal)
Zelda ocarina of time
Heb je een PM gestuurd.
Aah ok!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef koei het volgende:
[..]
Pikmin 2 zijn al twee gegadigden voor je, mochten zij beide van de koop afzien dan PM ik je. Viewtiful Joe mag je voor 5 euro hebben, maar ik stuur pas dingen op vanaf 25 euro dus dan moet je even kijken wat je doet.
We hebben een deal... A link to the past hoeft ik niet....quote:Op maandag 28 mei 2012 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
32,50 inclusief, dan zijn de verzendkosten ongeveer gesplit.
A Link to the past is compleet met doos enzo, in goede staat. Wel GBA-versie, geen SNES dus. Heb er ook nog een Engelstalige guide voor liggen.
Nou vooruit dan maar, omdat het 1 losse game is die in een envelop past... Ik pm je vanavond mijn gegevens als ik thuis ben.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Spiritsoul het volgende:
[..]
Aah ok!
Dan wil ik graag alleen Viewtiful Joe 1 (geen red hot rumble) + 1,50 verzendkosten.
PM me je bankgegevens, dan maak ik het geld over. Haast is er niet, dus doe maar rustig aan met verzenden en succes met verhuizen.
Prima, stuur je vanavond een pm!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:16 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
We hebben een deal... A link to the past hoeft ik niet....
Nu naar mijn werk toe, vanavond ben ik weer op fok!
PM je me nog met je gegevensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:45 schreef koei het volgende:
Ik ben btw morgen rond 17:30 op utrecht centraal, dus daar kunnen ook games afgehaald worden. Dat wel graag voor morgen doorgeven, anders kan ik ze morgenochtend niet meenemen.
Verstuurd!quote:
30 euro op den haag centraal is een deal!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef jeweetwel88 het volgende:
- Mario Party (cart only)
- Kirby 64: The crystal shards (cart only)
- Robotron 64
- Banjo Tooie
voor 25 kom ik ze ophalen op Den Haag CS
Ik verzend pas vanaf 25 euro exclusief. 5 euro inclusief is me sowieso de moeite niet waard.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef Alopex het volgende:
Is Kingdom Hearts Chain of Memories er nog? 5 inclusief zou ik hem graag willen hebben.
Ja, maar ik moet enveloppen halen, postzegels halen, naar de brievenbus. Die moeite ga ik niet doen voor 3,50. Voor 25 euro wil ik wel langs het postkantoor lopen, daarom heb ik dat als minimum staan. Dat je geen zin hebt om zelf voor 5 euro naar den haag te komen begrijp ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef Alopex het volgende:
Sorry, had ik overheen gelezen. Zien of ik eens kan ophalen dan, maar 5 euro is mij eigenlijk weer wat te gortig om naar Den Haag te gaan. Het hoeft toch alleen maar in een envelopje?
Ik heb het nog even gecheckt, het gaat om Mario Party. Zonder nummer erachter, dus het eerste deel neem ik dan aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef jeweetwel88 het volgende:
prima. Ik kan op vrijdag afspreken op den haag CS vanaf 15.10.
Het gaat wel om Mario Party 1?
Ik koop voorlopig geen games. Dat lijstje is voor als mensen willen ruilen. Mocht je willen ruilen tegen games uit mijn lijst dan hoor ik het graag!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
- New Super Mario Bros Wii
- Super Mario Galaxy Wii
- Super Mario Galaxy 2 Wii
Ik heb deze allemaal hier nog liggen, doe toch weinig met die games, dus als je ze nog niet hebt, wat wil je ervoor geven?
Collectors edition heb ik erbij, nog in seal, maar dat gaat je dan minimaal 100 euro kosten voor enkel de gamecube plus die game. Denk niet dat je dat er voor over hebt. Ik wil die disc niet voor minder kwijt en heb m daarom ook niet bij de verkooplijst gezet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb wel interesse in deze 2
- GameBoy Advance SP zilver 25
- Gamecube met 1 controller, zilveren Zelda-editie met doos 30
Maar bij die gamecube heb ik alleen interesse als de games er nog bij zitten, maar het liefst eigenlijk die collector´s edition. Heb je die er nog bij?
Psp is de allereerste Japanse editie. Bij release gekocht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:29 schreef Arcadia het volgende:
Wat is de staat van de DSI? En welke editie PSP is het?
Ik heb er een 3rd party oplader bij met Europese stekker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb dan interesse in de DSI, maar is die kabel van de oplader niet anders?
Staat helaas niets tussen wat ik nog zoek. Ik gebruik sowieso mn 360 alleen nog maar voor Kinect-spul, voor alle multiplatformtitels ben ik overgestapt op PS3. Vandaar ook dat vrijwel heel mn 360-collectie te koop staat hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:56 schreef Alziend-Oog het volgende:
De limited Edition van Assasins Creed en Tony Hawk Project 8 voor iets uit mijn topic
ik verzend pas vanaf 25 exclusief. Plus dat de verzendkosten alleen al 7 euro zijn. Voor 10 euro mag je ze op komen halen in Zoetermeer of Den Haag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
Super Nintendo:
- Earthworm Jim (compleet) 5
- Streetfighter 2 (geen doosje, wel boekje) 5
10 incl?
Is goed, ik kan tot zes uur, heb daarna een wedstrijd. Stuur me maar een PM.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Muchachooo het volgende:
Controllers heb ik ondertussen al, maar nog steeds interesse in Mario Party 4 en Project 8. Ik kan ze vrijdag voor 15 euro ophalen in DH.
De PS3 is er nog. Heeft een YLOD, geen idee waardoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef mega-worstje het volgende:
ey heb je de ps3 nog en wat is er kapot aan>?
welke versie is t en wat stuur je allemaal mee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:19 schreef koei het volgende:
[..]
De PS3 is er nog. Heeft een YLOD, geen idee waardoor.
okeequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef koei het volgende:
geen idee, ga ik even voor je navragen, dat ding is van mn vriend namelijk.
Ik heb geen idee welke versie het is, staat er niet op. ik heb alleen het serienummer voor je, misschien kan je daar wat mee? 03-27430672-2498633-CECHG04. Apparaat komt met stroomkabel, dus zonder TV-kabel (de HDMI kabel is in gebruik met de nieuwe PS3, de gewone tv-kabel is kwijt)quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
welke versie is t en wat stuur je allemaal mee?
Voor 2 euro extra verpak ik het netjes in een doosje voor je en stuur ik het naar je op!quote:
En dan nog moeilijk doen over 2 euro extra.. Je moet er wat voor overhebben, en dat ook in een extra ritje naar t postkantoor (tegenwoordig elke AH, en die zitten bij iedereen om de hoek)quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Voor 2 euro extra verpak ik het netjes in een doosje voor je en stuur ik het naar je op!
25 euro exclusief is een prima deal voor die spellen! Zoals eerder gezegd hoef ik er niet perse vanaf voor een spotprijsje dus voor bepaalde dingen heb ik een minimumprijs in m'n hoofd. Als iemand dat er niet voor wil betalen is dat geen probleem maar dan komen we er verder niet uit helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
En dan nog moeilijk doen over 2 euro extra.. Je moet er wat voor overhebben, en dat ook in een extra ritje naar t postkantoor (tegenwoordig elke AH, en die zitten bij iedereen om de hoek)
Nickjet, Ik zou ze ergens anders zoeken
Dus je hebt ook geen idee hoeveel gb die is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke versie het is, staat er niet op. ik heb alleen het serienummer voor je, misschien kan je daar wat mee? 03-27430672-2498633-CECHG04. Apparaat komt met stroomkabel, dus zonder TV-kabel (de HDMI kabel is in gebruik met de nieuwe PS3, de gewone tv-kabel is kwijt)
Er is overigens hierboven al 25 euro exclusief geboden.
Nee, geen idee. Het is in ieder geval geen ps3 die ook PS2 games af kan spelen. Verder kan je in de oude modellen zelf zonder moeite een grotere hdd gooien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen idee hoeveel gb die is?
ahh das jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Het is in ieder geval geen ps3 die ook PS2 games af kan spelen. Verder kan je in de oude modellen zelf zonder moeite een grotere hdd gooien.
18 inc geboden maar daar hou ik het wel bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:31 schreef koei het volgende:
Geen interesse meer dan? Want dan ga ik afspraken maken met de andere geinteresseerde.
Dan ga ik voor het hogere bod van de andere bieder!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
18 inc geboden maar daar hou ik het wel bij
Dat lijkt me een verstandige keuze, indien die afhaakt hoor ik t welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het hogere bod van de andere bieder!
De PS3 is verkocht. Is door mn vriend bij het postkantoor afgeleverd vanmiddag.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:40 schreef mega-worstje het volgende:
Hoe is het ermee ts? 20 inc voor de ps3.
Ik verzend vanaf 25 euro exclusief, dus je mag 'm voor dat bedrag ophalen in Den Haag of meer games uitzoeken zodat je boven de 25 euro komt. Of niet kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:51 schreef Funkel het volgende:
NBA Jam (compleet) voor de SNES voor 10,- incl?
Dat waren ze wel, maar zijn inmiddels ook al verkocht. Zal binnenkort de op ff updaten, dat is wat handiger.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef PGL het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen, maar zijn A link to the past en Oracle of ages met doosje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |