ik verzend pas vanaf 25 exclusief. Plus dat de verzendkosten alleen al 7 euro zijn. Voor 10 euro mag je ze op komen halen in Zoetermeer of Den Haag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
Super Nintendo:
- Earthworm Jim (compleet) 5
- Streetfighter 2 (geen doosje, wel boekje) 5
10 incl?
Is goed, ik kan tot zes uur, heb daarna een wedstrijd. Stuur me maar een PM.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Muchachooo het volgende:
Controllers heb ik ondertussen al, maar nog steeds interesse in Mario Party 4 en Project 8. Ik kan ze vrijdag voor 15 euro ophalen in DH.
De PS3 is er nog. Heeft een YLOD, geen idee waardoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef mega-worstje het volgende:
ey heb je de ps3 nog en wat is er kapot aan>?
welke versie is t en wat stuur je allemaal mee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:19 schreef koei het volgende:
[..]
De PS3 is er nog. Heeft een YLOD, geen idee waardoor.
okeequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef koei het volgende:
geen idee, ga ik even voor je navragen, dat ding is van mn vriend namelijk.
Ik heb geen idee welke versie het is, staat er niet op. ik heb alleen het serienummer voor je, misschien kan je daar wat mee? 03-27430672-2498633-CECHG04. Apparaat komt met stroomkabel, dus zonder TV-kabel (de HDMI kabel is in gebruik met de nieuwe PS3, de gewone tv-kabel is kwijt)quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
welke versie is t en wat stuur je allemaal mee?
Voor 2 euro extra verpak ik het netjes in een doosje voor je en stuur ik het naar je op!quote:
En dan nog moeilijk doen over 2 euro extra.. Je moet er wat voor overhebben, en dat ook in een extra ritje naar t postkantoor (tegenwoordig elke AH, en die zitten bij iedereen om de hoek)quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Voor 2 euro extra verpak ik het netjes in een doosje voor je en stuur ik het naar je op!
25 euro exclusief is een prima deal voor die spellen! Zoals eerder gezegd hoef ik er niet perse vanaf voor een spotprijsje dus voor bepaalde dingen heb ik een minimumprijs in m'n hoofd. Als iemand dat er niet voor wil betalen is dat geen probleem maar dan komen we er verder niet uit helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
En dan nog moeilijk doen over 2 euro extra.. Je moet er wat voor overhebben, en dat ook in een extra ritje naar t postkantoor (tegenwoordig elke AH, en die zitten bij iedereen om de hoek)
Nickjet, Ik zou ze ergens anders zoeken
Dus je hebt ook geen idee hoeveel gb die is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke versie het is, staat er niet op. ik heb alleen het serienummer voor je, misschien kan je daar wat mee? 03-27430672-2498633-CECHG04. Apparaat komt met stroomkabel, dus zonder TV-kabel (de HDMI kabel is in gebruik met de nieuwe PS3, de gewone tv-kabel is kwijt)
Er is overigens hierboven al 25 euro exclusief geboden.
Nee, geen idee. Het is in ieder geval geen ps3 die ook PS2 games af kan spelen. Verder kan je in de oude modellen zelf zonder moeite een grotere hdd gooien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen idee hoeveel gb die is?
ahh das jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Het is in ieder geval geen ps3 die ook PS2 games af kan spelen. Verder kan je in de oude modellen zelf zonder moeite een grotere hdd gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |