18 inc geboden maar daar hou ik het wel bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:31 schreef koei het volgende:
Geen interesse meer dan? Want dan ga ik afspraken maken met de andere geinteresseerde.
Dan ga ik voor het hogere bod van de andere bieder!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
18 inc geboden maar daar hou ik het wel bij
Dat lijkt me een verstandige keuze, indien die afhaakt hoor ik t welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het hogere bod van de andere bieder!
De PS3 is verkocht. Is door mn vriend bij het postkantoor afgeleverd vanmiddag.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:40 schreef mega-worstje het volgende:
Hoe is het ermee ts? 20 inc voor de ps3.
Ik verzend vanaf 25 euro exclusief, dus je mag 'm voor dat bedrag ophalen in Den Haag of meer games uitzoeken zodat je boven de 25 euro komt. Of niet kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:51 schreef Funkel het volgende:
NBA Jam (compleet) voor de SNES voor 10,- incl?
Dat waren ze wel, maar zijn inmiddels ook al verkocht. Zal binnenkort de op ff updaten, dat is wat handiger.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef PGL het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen, maar zijn A link to the past en Oracle of ages met doosje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |