Laatmaar hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pics van wat? Pics van vrouwen die zeggen dat ze niet in blote benen naar buiten gaan?
quote:
AWESOME!!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:07 schreef badboynova het volgende:
Ooh dammmm wat ben ik bruin geworden, uhhhhh wait ik was al bruin
.... rot op .... jij bent al een prima kleurtjequote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook bruin worden.. maar mijn lijf wil dat nooit! fuuu
Dude.. ik geef lichtquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... rot op .... jij bent al een prima kleurtje
GA WEG MANquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude.. ik geef lichten als ik een beetje bruin ben is het met een gele ondertoon ziet er niet uit!
Maar draag gewoon veel witte kleren dan lijk je bruiner, awesome!
dit, daarentegen als ik naar mijn moeder kijk ben ik blij met hoe ik ben, 62 zijn en nog bijna geen rimpels hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Altijd jaloers op mensen die 5 minuten in de zon zitten en dan super bruin zijn.
Jij hebt een meer rode ondertoon in je huid dus we kunnen ons niet echt vergelijken maar ik heb dezelfde kleur foundation nodig dus denk dat ik niet veel bruiner ben dan jij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA WEG MAN
als jij licht geeft ben ik dood?
Ik smeer met dit weer sowieso flink zonnebrandcreme op mijn gezicht, dat vind ik het ook echt niet waard!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, daarentegen als ik naar mijn moeder kijk ben ik blij met hoe ik ben, 62 zijn en nog bijna geen rimpels hebben
Jij bent zeker wel bruinerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jij hebt een meer rode ondertoon in je huid dus we kunnen ons niet echt vergelijken maar ik heb dezelfde kleur foundation nodig dus denk dat ik niet veel bruiner ben dan jij.
Dan valt zelfs een Afrikaan nog in het niet bij de bewoners.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Solique het volgende:
Hele dag/avond in de zon op terras en ik lijk geen tint bruiner
Komt waarschijnlijk omdat Gouda
quote:
quote:De ouders hadden de kleine op het strand achtergelaten, terwijl ze zelf een hapje waren gaan eten.
wat een moron oudersquote:Op maandag 28 mei 2012 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
'Opvallend veel kinderen vermist op stranden'
[..]![]()
done en done!quote:Op maandag 28 mei 2012 08:41 schreef Reintji het volgende:
Goedemorgen deze zonnige morgen. Pak je gameboy/gamegear/lynx/gameboy color/advance/ds/dslite/psp/vita/3ds/nokia/iPhone en je zwembroek/zwempak/bikininini/boerkini en hop, naar het strand
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenquote:
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenStraks nog maar ff heen
Ik heb vers stokbrood, eitjes, sinasappelsap, vruchtensapjes, thee, melk, yoghurt en fruitjesquote:Op maandag 28 mei 2012 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!
Maar anders doe maar gewoon wat je hebt.
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet je de hele dag binnen zitten fruitje?
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis natquote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis nat
goed idee
Dat doet m'n man ook al de hele morgen in een emmer.quote:
Heerlijk! kan er echt geen genoeg van krijgen!quote:
Ieuw.. heeft ie een kater?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doet m'n man ook al de hele morgen in een emmer.
Waarom ga je niet naar babyzwemmen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Net lekker met SD en SC-tje naar het zwembad geweest. Volgend weekend gaan we maar weer denk ik. Mevrouw had het wel heel erg naar d'r zin
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.quote:
Ohhh das wel een klotetijd zeg... hier was het nog op zaterdag, wel drukker maar tenminste te doen...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.
Geen ouderschapsverlof mogelijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.
Moguh , en wtf... die Teddy spoort ook niet hoor , wat een malloot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)ramsay-van-het-veld/
Ramsay had voor de wedstrijd zeker commentaar op Teddy z'n kookkunsten
v ast wel, maar ik heb komende donderdag pas mijn eerste werkdag. En om dan al meteen om vrij te vragen... Bovendien is het geld meer dan welkomquote:
M/F?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed .. de afspraken voor mijn vloer zijn gemaakt. Ze beginnen na aankomend weekend dus er gaat nu al zoveel mogelijk mijn huis uit / weggezet worden. Het lijkt mij leuk om zondag voor het concert af te spreken en gewoon lekker ergens wat te gaan eten! Wat mij betreft meeten we bij mij, dan kunnen degene die blijven slapen hun spullen neerzetten, en daarna richting een eettentje. Er zit genoeg op IJburg dus dat moet wel goed komen. Mijn huis zal saai en leeg zijn dus niet echt leuk om daar af te spreken.
Bij mij stopt de bus aan het strand, daar kunnen we opstappen en dan rijd hij rechtstreeks naar de Arena waar de HMH is, of als er mensen met de auto komen en liever erheen rijden kunnen we het hele kliekje in auto's proppen. De laatste bus van de Arena naar mijn huis gaat om 00:06, die doet er 20 minuten over. Als we die missen kunnen we ook de metro pakken maar dan doen we er langer over.
Nu de vraag:
- Wie komen er op tijd en gaan mee eten?
- Wie gaan er rechtstreeks naar de HMH
Fruit & Lot blijven slapen, en ik heb nog vrienden die op een luchtbed gaan. Mochten er nog mensen in nood zitten voor een slaapplek heb ik nog genoeg plek in een lege woonkamer, maar dan moet je wel zelf luchtbed en slaapzooi meenemen want ik heb helaas niets meer over.
Ik kom met de auto en wil wel mee-eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed .. de afspraken voor mijn vloer zijn gemaakt. Ze beginnen na aankomend weekend dus er gaat nu al zoveel mogelijk mijn huis uit / weggezet worden. Het lijkt mij leuk om zondag voor het concert af te spreken en gewoon lekker ergens wat te gaan eten! Wat mij betreft meeten we bij mij, dan kunnen degene die blijven slapen hun spullen neerzetten, en daarna richting een eettentje. Er zit genoeg op IJburg dus dat moet wel goed komen. Mijn huis zal saai en leeg zijn dus niet echt leuk om daar af te spreken.
Bij mij stopt de bus aan het strand, daar kunnen we opstappen en dan rijd hij rechtstreeks naar de Arena waar de HMH is, of als er mensen met de auto komen en liever erheen rijden kunnen we het hele kliekje in auto's proppen. De laatste bus van de Arena naar mijn huis gaat om 00:06, die doet er 20 minuten over. Als we die missen kunnen we ook de metro pakken maar dan doen we er langer over.
Nu de vraag:
Fruit & Lot blijven slapen, en ik heb nog vrienden die op een luchtbed gaan. Mochten er nog mensen in nood zitten voor een slaapplek heb ik nog genoeg plek in een lege woonkamer, maar dan moet je wel zelf luchtbed en slaapzooi meenemen want ik heb helaas niets meer over.
quote:
Oke! Oh nog even, je kunt gewoon gratis bij mij voor de deur parkeren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en wil wel mee-eten.
Na het concert rijd ik dan gewoon terug naar boerengehucht Zuid-Limburg.
quote:
Die regelingen staan in de CAO. Je hebt geen 4h roostervrij/week? Dat merk je niet in de knaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
v ast wel, maar ik heb komende donderdag pas mijn eerste werkdag. En om dan al meteen om vrij te vragen... Bovendien is het geld meer dan welkom
je bent super gestructureerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu de vraag:
Oke tof alleen had ik die dan liever eerst gehad!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
Hey AQ volgens tweakers komt de originele The Witcher ook naar de console, mocht je het willen weten
Hoi!quote:
Ik ben al half uur wakkerquote:
Ik ook vrij shar!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben al half uur wakker
en natuurlijk vrij
Hoe laat was je op? Ik ben meestal tussen 7 en 8 wakker, ook op vrije dagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook vrij shar!
Maar ik was al heel vroeg op
Meestal op een vrije dag zo rond 8 uur maar deze keer was het voor 7 nog!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe laat was je op? Ik ben meestal tussen 7 en 8 wakker, ook op vrije dagen
I feel your pain! Ik kan het ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meestal op een vrije dag zo rond 8 uur maar deze keer was het voor 7 nog!
Ik kan niet meer uitslapen die perk ben ik verleerd
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I feel your pain! Ik kan het ook niet
Zodra het mannetje weg is die mijn glas op komt meten voor nieuw raam ga ik weer sporten, heb nu nog spierpijn in mijn buikspieren van vorige keer
mmmm ik heb liever gewoon dat hij mijn raam op meet zodat ik binnenkort een nieuwe hebquote:
quote:Yeah we're hoping this is it
One hit
Top 10 hit
Top 40 hit
Top 1000 hit
I don't care as long as we get there
We'll start anew
And you can get a new Tenacious D tattoo
You can get a new Tenacious D tattoo
We zijn nog even de logistieke kant aan het bekijken aangezien we in een gat wonen waar openbaar vervoer in de avonduren een zeldzaamheid isquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SD wat doen jullie zondag? Eten jullie ook mee?
Wat doen we trouwens met het concert? Vroeg vertrekken om mooi vooraan te staan of later vertrekken maar dan wel ergens in het midden staan, waardoor je minder ziet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Oke! Oh nog even, je kunt gewoon gratis bij mij voor de deur parkeren!
Wat mij betreft vertrekken we vroeg, maar ik weet niet wat de rest wilt. Vorige Tenacious D stond ik helemaal vooraanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens met het concert? Vroeg vertrekken om mooi vooraan te staan of later vertrekken maar dan wel ergens in het midden staan, waardoor je minder ziet?
Je kunt of met de auto naar mij komen en daar gratis parkeren en dan met ons mee de bus pakken, of bij de HMH parkeren, is niet gratis maar ook niet super duur. Als je ov chipkaart hebt is het goedkoper om bij mij te staan, als je die niet hebt moet je uurkaarten kopen dus dan ebn je 2,60 per persoon kwijt voor heen en 2,60 pp voor de terugreis, dan is HMH parkeren denk ik net zo duur. Jullie mogen ook blijven slapen, maar dan moeten jullie wel luchtbed en de hele zooi meenemen want ik heb helaas niets overquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
We zijn nog even de logistieke kant aan het bekijken aangezien we in een gat wonen waar openbaar vervoer in de avonduren een zeldzaamheid is
jij denkt dat er luchtbedden in mijn formaat bestaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt of met de auto naar mij komen en daar gratis parkeren en dan met ons mee de bus pakken, of bij de HMH parkeren, is niet gratis maar ook niet super duur. Als je ov chipkaart hebt is het goedkoper om bij mij te staan, als je die niet hebt moet je uurkaarten kopen dus dan ebn je 2,60 per persoon kwijt voor heen en 2,60 pp voor de terugreis, dan is HMH parkeren denk ik net zo duur. Jullie mogen ook blijven slapen, maar dan moeten jullie wel luchtbed en de hele zooi meenemen want ik heb helaas niets over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |