wat een moron oudersquote:Op maandag 28 mei 2012 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
'Opvallend veel kinderen vermist op stranden'
[..]![]()
done en done!quote:Op maandag 28 mei 2012 08:41 schreef Reintji het volgende:
Goedemorgen deze zonnige morgen. Pak je gameboy/gamegear/lynx/gameboy color/advance/ds/dslite/psp/vita/3ds/nokia/iPhone en je zwembroek/zwempak/bikininini/boerkini en hop, naar het strand
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenquote:
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenStraks nog maar ff heen
Ik heb vers stokbrood, eitjes, sinasappelsap, vruchtensapjes, thee, melk, yoghurt en fruitjesquote:Op maandag 28 mei 2012 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!
Maar anders doe maar gewoon wat je hebt.
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet je de hele dag binnen zitten fruitje?
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis natquote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis nat
goed idee
Dat doet m'n man ook al de hele morgen in een emmer.quote:
Heerlijk! kan er echt geen genoeg van krijgen!quote:
Ieuw.. heeft ie een kater?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doet m'n man ook al de hele morgen in een emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |