Waarom ga je niet naar babyzwemmen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Net lekker met SD en SC-tje naar het zwembad geweest. Volgend weekend gaan we maar weer denk ik. Mevrouw had het wel heel erg naar d'r zin
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.quote:
Ohhh das wel een klotetijd zeg... hier was het nog op zaterdag, wel drukker maar tenminste te doen...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.
Geen ouderschapsverlof mogelijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Omdat dat hier op dinsdagochtend van 9 tot 10 is. In de periode dat ik thuis zat was sc-tje nog te jong (kindjes mogen pas vanaf 6 maanden op babyzwemmen hier). En nu ze oud genoeg is ga ik weer aan het werk en zit ik op die tijden dus op kantoor.
Moguh , en wtf... die Teddy spoort ook niet hoor , wat een malloot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)ramsay-van-het-veld/
Ramsay had voor de wedstrijd zeker commentaar op Teddy z'n kookkunsten
v ast wel, maar ik heb komende donderdag pas mijn eerste werkdag. En om dan al meteen om vrij te vragen... Bovendien is het geld meer dan welkomquote:
M/F?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed .. de afspraken voor mijn vloer zijn gemaakt. Ze beginnen na aankomend weekend dus er gaat nu al zoveel mogelijk mijn huis uit / weggezet worden. Het lijkt mij leuk om zondag voor het concert af te spreken en gewoon lekker ergens wat te gaan eten! Wat mij betreft meeten we bij mij, dan kunnen degene die blijven slapen hun spullen neerzetten, en daarna richting een eettentje. Er zit genoeg op IJburg dus dat moet wel goed komen. Mijn huis zal saai en leeg zijn dus niet echt leuk om daar af te spreken.
Bij mij stopt de bus aan het strand, daar kunnen we opstappen en dan rijd hij rechtstreeks naar de Arena waar de HMH is, of als er mensen met de auto komen en liever erheen rijden kunnen we het hele kliekje in auto's proppen. De laatste bus van de Arena naar mijn huis gaat om 00:06, die doet er 20 minuten over. Als we die missen kunnen we ook de metro pakken maar dan doen we er langer over.
Nu de vraag:
- Wie komen er op tijd en gaan mee eten?
- Wie gaan er rechtstreeks naar de HMH
Fruit & Lot blijven slapen, en ik heb nog vrienden die op een luchtbed gaan. Mochten er nog mensen in nood zitten voor een slaapplek heb ik nog genoeg plek in een lege woonkamer, maar dan moet je wel zelf luchtbed en slaapzooi meenemen want ik heb helaas niets meer over.
Ik kom met de auto en wil wel mee-eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed .. de afspraken voor mijn vloer zijn gemaakt. Ze beginnen na aankomend weekend dus er gaat nu al zoveel mogelijk mijn huis uit / weggezet worden. Het lijkt mij leuk om zondag voor het concert af te spreken en gewoon lekker ergens wat te gaan eten! Wat mij betreft meeten we bij mij, dan kunnen degene die blijven slapen hun spullen neerzetten, en daarna richting een eettentje. Er zit genoeg op IJburg dus dat moet wel goed komen. Mijn huis zal saai en leeg zijn dus niet echt leuk om daar af te spreken.
Bij mij stopt de bus aan het strand, daar kunnen we opstappen en dan rijd hij rechtstreeks naar de Arena waar de HMH is, of als er mensen met de auto komen en liever erheen rijden kunnen we het hele kliekje in auto's proppen. De laatste bus van de Arena naar mijn huis gaat om 00:06, die doet er 20 minuten over. Als we die missen kunnen we ook de metro pakken maar dan doen we er langer over.
Nu de vraag:
- Wie komen er op tijd en gaan mee eten?
- Wie gaan er rechtstreeks naar de HMH
Fruit & Lot blijven slapen, en ik heb nog vrienden die op een luchtbed gaan. Mochten er nog mensen in nood zitten voor een slaapplek heb ik nog genoeg plek in een lege woonkamer, maar dan moet je wel zelf luchtbed en slaapzooi meenemen want ik heb helaas niets meer over.
quote:
Oke! Oh nog even, je kunt gewoon gratis bij mij voor de deur parkeren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en wil wel mee-eten.
Na het concert rijd ik dan gewoon terug naar boerengehucht Zuid-Limburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |