Omdat hij nu moet lobbyen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom geeft Zalm hem geen verbale uppercut?
Is dat de man die zijn begrotingsgat laten dichten door Jan Kees?quote:
Zojuist aangescherpt met 1 jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer joh
Hadden we niet een record van meeste op-eenvolgende fails bij het songfestival?
Serieus aandacht geven aan dit gayfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Whehehe Andries die over dit soort dingen praat
omdat zalm en zijn abn amro weigerde een schuld van griekenland aan ze voor een groot deel af te schrijven, dus zalm zal zelf ook wel denken dat het verloren geld is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom geeft Zalm hem geen verbale uppercut?
Geen oostblokland-buren die op ons stemmen hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Zijn we niet door?
Je verwacht het niet.
Ik vind hem juist een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Zijn verhaal is wel goed. Van de Flipperkoning natuurlijk.
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
zalm doet wel arrogant tegen die pvver
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.
Precies. Het lijkt me dat Zalm er wel iets meer verstand van heeft dan Van Dijckquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.
Sneu inderdaad...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan wel janken van dat domme gelul van Van Dijk. Belichaming van dom Nederland.
ah, jij weet het beter?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan wel janken van dat domme gelul van Van Dijk. Belichaming van dom Nederland.
''Nu weten we het''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |