SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
Hehe, je weet het nooit hier op ´t forumquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ook nergens op slaan om nu in het DWDD-topic te gaan zitten.
Prima leeftijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kenju het volgende:
Anna is wel jonger dan ik dacht. 28 Nog maar...
Ik dacht dat ze 35 was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Kenju het volgende:
Anna is wel jonger dan ik dacht. 28 Nog maar...
Dit is de nieuwe tactiek he. Deze holle retoriek van de PVV scoort goed bij het volkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
de PVV heeft wel voor alle begrotingen gestemd waar al die bedragen inzaten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Linkse Kerk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is voor Wilders de reden om niet bij P&W te gaan zitten?
Hij boycot alles van de VARAquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is voor Wilders de reden om niet bij P&W te gaan zitten?
Er gaat wel godverdomme veel geld naar een landje met 10 miljoen inwonersquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef rubbereend het volgende:
We betalen meer, omdat we meer verdienen
Hij is er weleens geweest volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ja van P&W wist ik het wel, wat ik bedoelde te vragen is waarom hij niet bij K&B komt zitten
Doet ie juist wel, heel af en toe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ja van P&W wist ik het wel, wat ik bedoelde te vragen is waarom hij niet bij K&B komt zitten
Geen idee, normaal staat ie de EO wel te woordquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hij al eens gedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ho ho! Het "verbod op gezichtsbedekkende kleding"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef rubbereend het volgende:
kan het boerkaverbod ook over de verkiezing?
Boerka-verplichting in Griekenlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef rubbereend het volgende:
kan het boerkaverbod ook over de verkiezing?
Doen ze wel weer als het rustiger is in de kamer, Wilders heeft zelf gezegd dat hij het doet om de boel op te wakkeren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
PVVNiemand heeft het meer over de Islam.
Nee ze komen met dezelfde nonsens nu is Europa het thema.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doen ze wel weer als het rustiger is in de kamer, Wilders heeft zelf gezegd dat hij het doet om de boel op te wakkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |