Geen oostblokland-buren die op ons stemmen hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Zijn we niet door?
Je verwacht het niet.
Ik vind hem juist een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Zijn verhaal is wel goed. Van de Flipperkoning natuurlijk.
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
zalm doet wel arrogant tegen die pvver
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.
Precies. Het lijkt me dat Zalm er wel iets meer verstand van heeft dan Van Dijckquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij terecht. Tegenover hem is Zalm een Generaal.
Sneu inderdaad...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan wel janken van dat domme gelul van Van Dijk. Belichaming van dom Nederland.
ah, jij weet het beter?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan wel janken van dat domme gelul van Van Dijk. Belichaming van dom Nederland.
''Nu weten we het''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |