Anoukquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
alsof de wereld aan het vergaan is ofzo
Heeft denk ik serieus wel potentie.quote:
Behalve dan dat ze vals zong.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
* zucht * lieve Joan
aan jou heeft het niet gelegen
Inderdaad, gewoon Tiesto wat in elkaar laten flansen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
Een DJ met goede zangeres volgend jaar. Desnoods lenen we een zangeres. Ik noem een Jes Brieden.
Heel erg slecht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe heeft België het feitelijk gedaan?
Ook niet door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
OMG MIJN LIEVELINGSLIEDJE.quote:
Kunnen we niet gewoon één of andere hippe DJ zonder zangeres/zanger sturen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
Een DJ met goede zangeres volgend jaar. Desnoods lenen we een zangeres. Ik noem een Jes Brieden.
En het een kutact was, en het liedje ook niet bleef hangen.quote:
Heeft 'ie lamlul ook nog gelijk gekregen.quote:
het was een geintje hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft denk ik serieus wel potentie.
Feitelijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat klopt want meestal sturen wij slechte acts in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat zelfs al halen we een keer in de toekomst wel de finale dat we daar dan alsnog onderin zullen eindigen. Europa wil wel ons geld maar niet onze acts, dat is duidelijk.
Sorry hoor, maar ik heb deze act ook nooit gewild.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat zelfs al halen we een keer in de toekomst wel de finale dat we daar dan alsnog onderin zullen eindigen. Europa wil wel ons geld maar niet onze acts, dat is duidelijk.
Daar heeft de TROS het budget, laatstaan de wil om het te pluggen niet voor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon Tiesto wat in elkaar laten flansen.
Serieus, dus geen finale?quote:
dit, ze kunnen allemaal de boom in, ik ga lekker op Wilders stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
het nederlands 11tal sturen volgend jaar
Ja, maar ik denk dat drie kleine meisjes echt wel kans hebben door hun schattigheid factor.quote:
Racistenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jaaaaaaaa dikke vinger naar die racisten"
Door Oekraine, Zweden en Noorwegen!
Dat ik nu pas snap dat je een trol bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jaaaaaaaa dikke vinger naar die racisten"
Door Oekraine, Zweden en Noorwegen!
nogmaals hey buurmanquote:
Denken dat ESF om het liedje gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Trouwens denk ik niet dat Raffaella het beter had gedaan hoor. Ze ziet er goed uit maar dat nummer Chocolatte is toch veel te vlak? Kom op hoor
Zoiets kan nog best winnen ook.quote:
Willeke Alberti maar weer sturen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staat wel een bejaardentehuis bij mij om de hoek, denk dat er voor volgend jaar een goede lading inzit.
Alleen een beetje jammer dat ze zwart is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Trouwens denk ik niet dat Raffaella het beter had gedaan hoor. Ze ziet er goed uit maar dat nummer Chocolatte is toch veel te vlak? Kom op hoor
Nee hoor ik meen het, mag het?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ik nu pas snap dat je een trol bent.
dan kan je beter ralf m sturenquote:
Meen je dat nou? Dan gaan we nog harder af dan de vorige jaren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Gewoon Dries Roelvink sturen volgend jaar.
Joan zong niet goed, maar was alsnog beter dan bepaalde landen die wel door zijn.
Maar ik juichte voor Slovenië. BELACHELIJK dat die niet door zijn.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor ik meen het, mag het?
Ja, dan noem ik je slechts qua uiterlijk een trolquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor ik meen het, mag het?
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 24-05-2012 om 22:55:39Joan Franka.. Tik 'm indiaan! #esf #klusjesmannen reageer retweet
het gaat om de act en het liedje. En dan nog een klein beetje de zangquote:
We gaan hoe dan ook niet door, dus dan kunnen we beter troep sturen, dan kun je ook niet teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan gaan we nog harder af dan de vorige jaren.
Dan is er geen banger hart dan dat van mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
We kunnen Rob de Nijs wel sturen.....genoeg ervaring en als de Britten Engelbert sturen.....
Nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar sturen we Wesley en Yolanthe, en dat Jan dan totaal overstuur het podium op komt rennen tijdens het liedje, Yolanthe vervolgens neerhoekt en Sneijder ontvoert.
Ik denk dat we dan de finale nét moeten kunnen halen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar sturen we Wesley en Yolanthe, en dat Jan dan totaal overstuur het podium op komt rennen tijdens het liedje, Yolanthe vervolgens neerhoekt en Sneijder ontvoert.
Ik denk dat we dan de finale nét moeten kunnen halen.
Wat?? vuile rascistquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Denk ut nie hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan gaan we nog harder af dan de vorige jaren.
Ja dat vind jij wel jammer natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zwart is.
Kan je nog beter the golden earring sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
We kunnen Rob de Nijs wel sturen.....genoeg ervaring en als de Britten Engelbert sturen.....
Al stuur je de Beatles. NL wint nooit meer. Tenzij je er gigantisch veel geld in stopt. Het is één grote land promotie incl. stemmen kopen en dat vinden we (terecht) niet belangrijk genoeg.quote:
Dan sturen we een Belg die toevallig ooit drie weken in Nederland heeft gewoond. Misschien krijgen we dan wel stemmen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Eimhear het volgende:
Balen dit. Voor het eerst sinds jaren een inzending die ik kon waarderen...
Ik zit zaterdag gewoon weer ape-vrolijk mee te deinen, maar mét Joan was het nog zoveel leuker geweest...
Misschien wordt het eens tijd om eens goed te bekijken wat andere (succesvolle) landen insturen. Ik heb namelijk het idee dat wat wij insturen altijd radicaal afwijkt van wat scoort. Eurovisie is allang niet meer van "wat gek is scoort". Het gros van de inzendingen zit echt goed in elkaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Sec.XV het volgende:
Stuur er volgens jaar maar een paar naakte lilliputters naartoe die ons volkslied schreeuwen terwijl ze begeleid worden door een paar mannen met het downsyndroom op de piano.
Succes gegarandeerd
Zweden is onwijs populair, iig das het liedje waarvan ik het meeste hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef banaantjeEE het volgende:
En wie zijn volgens de media de grootste kanshebbers?
(sorry maar ik volg net het ES)
Wie is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan sturen we een Belg die toevallig ooit drie weken in Nederland heeft gewoond. Misschien krijgen we dan wel stemmen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er geen banger hart dan dat van mij.
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:05:34De Prins meent dat Nederland op het #Songfestival toch veel veerkracht heeft getoond. Veerkracht. Ja Lex, Wij snappen hem. #esf reageer retweet
Grapjas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Eimhear het volgende:
Ik zit zaterdag gewoon weer ape-vrolijk mee te deinen, maar mét Joan was het nog zoveel leuker geweest...
Die reed een greppel inquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat jullie Rinus ook niet gestuurd hebben.
ik weet niet of ik zaterdag wel kijk, want ook ik dacht dat we een kansje haddenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Eimhear het volgende:
quote:
Word je daar zwart van? Ik vroeg het me altijd al af hoe die mensen dat doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat vind jij wel jammer natuurlijkJij komt nooit buiten.
Of een PVV orkest sturen, die veroorzaken genoeg publiciteit om daarna met wat geschreeuw naar de finale te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Al stuur je de Beatles. NL wint nooit meer. Tenzij je er gigantisch veel geld in stopt. Het is één grote land promotie incl. stemmen kopen en dat vinden we (terecht) niet belangrijk genoeg.
En dan gewoon een variatie op Radarlove.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan je nog beter the golden earring sturen.
Weet ik nog niet. Misschien heeft Bart Peeters ooit eens in Nederland gelogeerd? Kan hij mooi 'Allemaal door jou' zingen.quote:
Alsof het om het lied gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Het lied van Joan was niet zo slecht maar haar optreden was dramatisch, wat zong ze vals zeg. Gewoon onverstaanbaar ''engels'' af en toe.
En weer hap je. Je bent echt zo makkelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat vind jij wel jammer natuurlijkJij komt nooit buiten.
Dat was vorige jaren zo, maar het gros van de inzendingen nu suckte gewoon. Saaie musical ballads. Misschien wordt het gewaardeerd, maar van mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om eens goed te bekijken wat andere (succesvolle) landen insturen. Ik heb namelijk het idee dat wat wij insturen altijd radicaal afwijkt van wat scoort. Eurovisie is allang niet meer van "wat gek is scoort". Het gros van de inzendingen zit echt goed in elkaar.
Ja, een triest geval ben ik wel. And proud of it!quote:
Lul niet, zo slecht was Joan helemaal niet, en Nederland heeft haar met redelijk wat overtuiging gekozen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens we kunnen echt wel doorgaan hoor volgend jaar. Het heeft helemaal niets met onze positie als 'Nederland' te maken. We sturen gewoon te slechte nummers. Dus hou op met dat goedpraten steeds. Zwitserland ging vorig jaar toch ook door??
Serieus, de verstaanbaarheid van wat er wordt gezegd is van 0,0 belangquote:
dat ek nummer voor de c1000>?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
kut nummer van wouter kroes en yesser
Goeie vent maar te saai voor het kitschfestival. Rinus samen met Eddy Wally. De lage landen verenigd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien heeft Bart Peeters ooit eens in Nederland gelogeerd? Kan hij mooi 'Allemaal door jou' zingen.
orkesten zijn een PVV verfoeide linkse hobbyquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een PVV orkest sturen, die veroorzaken genoeg publiciteit om daarna met wat geschreeuw naar de finale te gaan.
We hebben Sieneke al eens gehad, dat was ook een zeperd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat jullie Rinus ook niet gestuurd hebben.
jaquote:
Eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was vorige jaren zo, maar het gros van de inzendingen nu suckte gewoon. Saaie musical ballads. Misschien wordt het gewaardeerd, maar van mij hoeft het niet.
Dit dus. Je moet gewoon een echt goed liedje hebben dat onmiddellijk herkenbaar is. Een leuk deuntje is niet hetzelfde als een echt goed nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef HiZ het volgende:
Ik ben dat liedje van Joan nu alweer bijna vergeten. Ruth Jacott kan ik nog woord voor woord meezingen. Hoe zou dat nou toch komen?
Toch deels oneens. Kijk naar België. Halen ook bijna nooit de finale, behalve in 2010 toen ze een goed lied hadden en direct hoog eindigden. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Al stuur je de Beatles. NL wint nooit meer. Tenzij je er gigantisch veel geld in stopt. Het is één grote land promotie incl. stemmen kopen en dat vinden we (terecht) niet belangrijk genoeg.
Jij bent nog veel makkelijker. Op iedere opmerking die ik maak reageer je. Wat is dat toch met dat pro-racisme van jou? Ga naar buiten, pak een terrasje, leefquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En weer hap je. Je bent echt zo makkelijk
Ik heb helemaal niks gekozen dus ook niet voor haar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lul niet, zo slecht was Joan helemaal niet, en Nederland heeft haar met redelijk wat overtuiging gekozen.
Mensen die denken dat het om de song en performance gaat zijn naiefquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus, de verstaanbaarheid van wat er wordt gezegd is van 0,0 belang
Alsof ook maar iemand verstond wat Lena zong een paar jaar terug.
Nou inderdaad! Die denkt ook overal verstand van te hebben toevallig omdat ie met z'n snufferd op tv is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Carlo Boszhard zal wel gaan roepen dat we Pearl hadden moeten sturen... nou die was iedereen ook echt vergeten, zeker aan het begin van de show...
Lijken nog wel...is het zo erg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik ga zaterdag gewoon lekker lijken. Dan loopt er toch wel weer een vermakelijk topic, of niet?
gatver, wat een scherpe ellebogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens naar die foto en weet wat je volgend jaar moet doen!
Hahaha..ja, dat is succes gegarandeerd. En als dat ook niet lukt kunnen we nog altijd Blof en Clouseau samen sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goeie vent maar te saai voor het kitschfestival. Rinus samen met Eddy Wally. De lage landen verenigd.
neejoh, die Belgische was echt slecht! Dan was JOan the bomb vergeleken met har,quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Terwijl belgie zeer goed was. NL en Noorwegen waren daarentegen onvoldoende..
Maaakt niet uit dat ze niet kan zingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eens naar die foto en weet wat je volgend jaar moet doen!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
gatver, wat een scherpe ellebogen
Dat jaar heb ik zo hard gelachen met jullie... Het lachen verging me wel toen die kotsLena met haar kotsAccent van Tomquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben Sieneke al eens gehad, dat was ook een zeperd.![]()
Omdat er veel Zweden/Noren en Finnen bij elkaar in het land wonen, en Denemarken doet ook altijd leuk mee. En de Baltische staten vinden dat ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef N.icka het volgende:
Zweden en Noorwegen kunnen het toch ook ? Waarom wij niet ?
naar meer dan de helft van deze inzendingen is niet eens serieus gekeken, de TROS moet het nummer ook naar hun eigen kunnen pluggen, dat is het hele probleem van die NSF constructie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was vorige jaren zo, maar het gros van de inzendingen nu suckte gewoon. Saaie musical ballads. Misschien wordt het gewaardeerd, maar van mij hoeft het niet.
Nee, die knokkels.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
gatver, wat een scherpe ellebogen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Nou goed, zaterdag. Engeland of Rusland.
Het verschil is alleen wel dat de act van Lena al vanaf het begin vast stond en erin is geramd.. dat is wat NL iedere keer niet goed doet. Jammer genoeg te amateuristisch, ook dit jaar weer.. al had ik van een paar landen echt niet verwacht dat ze door zouden zijn... Joan had er gewoon wel bij meten zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus, de verstaanbaarheid van wat er wordt gezegd is van 0,0 belang
Alsof ook maar iemand verstond wat Lena zong een paar jaar terug.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maaakt niet uit dat ze niet kan zingen
Blofquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha..ja, dat is succes gegarandeerd. En als dat ook niet lukt kunnen we nog altijd Blof en Clouseau samen sturen.
Clouseau is nu ook toepasselijk met 'Daar gaat ze' trouwens.
Jij hebt zeker een hele ouwbollige definitie van 'goed'? Zegt meer iets over de smaak van Nederland, niet over de potentie van het lied.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lul niet, zo slecht was Joan helemaal niet, en Nederland heeft haar met redelijk wat overtuiging gekozen.
Het lachertje in europa, goed om er eens wat onderdoor wat geld in te pompen dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch deels oneens. Kijk naar België. Halen ook bijna nooit de finale, behalve in 2010 toen ze een goed lied hadden en direct hoog eindigden. Het kan dus wel.
De internationale jury niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We gaan gewoon Teach In weer opgraven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat jaar heb ik zo hard gelachen met jullie... Het lachen verging me wel toen die kotsLena met haar kotsAccent van TomDice won.
Ja ik ben daar nog steeds boos om
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
BlofClouseau is al ooit geweest. Dat liep ook niet goed af
juist dat is de basis, daarna komt de act, dan de zang en dan de songquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Strani het volgende:
Wie van de kandidaten in de afgelopen acht jaar (of zo) was echt aantrekkelijk? Blijkbaar zit het hem daar inderdaad in. Volgend jaar sturen we een verschrikkelijk lekker wijf of een enorm sexy homo.
Tja, alleen Nederland ja... misschien moeten we daar maar trots op zijn..... ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De internationale jury niet...
Maar ze was zeker vol overtuiging gekozen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat jaar heb ik zo hard gelachen met jullie... Het lachen verging me wel toen die kotsLena met haar kotsAccent van TomDice won.
Ja ik ben daar nog steeds boos om
Niet waar. We hebben geen act gehad met schaarsgeklede lekkere wijven. Treble waren 3 trollen in kledij uit een Lord Of The Rings film. Joan is een dikkerdje in een indiananpak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef ouderejongere het volgende:
we hebben alles al geprobeerd, drie hommo's, negerinnen, excuusallochtonen, niemand vindt ons aardig
Doutzen Kroes met de beste NL DJ van dat momentquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Strani het volgende:
Wie van de kandidaten in de afgelopen acht jaar (of zo) was echt aantrekkelijk? Blijkbaar zit het hem daar inderdaad in. Volgend jaar sturen we een verschrikkelijk lekker wijf of een enorm sexy homo.
Dat komt omdat we slechte acts sturen. Het ligt niet hun, het ligt aan ons.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef ouderejongere het volgende:
we hebben alles al geprobeerd, drie hommo's, negerinnen, excuusallochtonen, niemand vindt ons aardig
Wat is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
We gaan gewoon Teach In weer opgraven.
Ach toe, ruskies kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef ouderejongere het volgende:
![]()
![]()
ik weet niet of ik zaterdag nog meedoe
Onderbouwen aub. Vocaal gezien zeer zeker niet. Uiterlijk is een kwestie van smaak, maar naar mijn menig steeg de belg daar ook ver boven uit...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
neejoh, die Belgische was echt slecht! Dan was JOan the bomb vergeleken met har,
dat denk ik ook,zeker als malta en macedonië door zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik dit keer echt dat we het op een paar puntjes na niet gehaald hebben... 11e of 12e ofzo
Kan die een beetje zingen...oh wacht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Doutzen Kroes met de beste NL DJ van dat moment
Komt omdat ik 't heerlijk vind om jou te frustreren met mijn reactiesquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij bent nog veel makkelijker. Op iedere opmerking die ik maak reageer je. Wat is dat toch met dat pro-racisme van jou? Ga naar buiten, pak een terrasje, leef
Hou eens op met het generaliseren van de inwoners van heel Nederland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een hele ouwbollige definitie van 'goed'? Zegt meer iets over de smaak van Nederland, niet over de potentie van het lied.
Nee hoor. We missen echt mooie blonde dames die ook nog goed kunnen zingen. Schijnbaar bestaan ze niet in Nederland of ze wagen er niet aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef ouderejongere het volgende:
Zie en huil:quote:
nee joh, nummer 1, 2 en 4 zijn doorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat achteraf de loting het grootste probleem is geweest... als Joan bij de laatste 5 had opgetreden was ze er zeker doorheen gekomen
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik dit keer echt dat we het op een paar puntjes na niet gehaald hebben... 11e of 12e ofzo
Paar ouwe wijven op het podium, ja als dat niet lukt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Volgend jaar de Diva's of Dance, die kent iedereen, is jeugdsentiment, tesamen met een goeie productie heeft dat opties, en als dat niet lukt....dan moeten we er écht mee ophouden!
Laatste NL-winnaar:quote:
Right on the spot. Stuur dit naar de trosquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
juist dat is de basis, daarna komt de act, dan de zang en dan de song
Saai liedje ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
België was eentonig en ook niet helemaal zuiver.
Maar hebben tesamen wel meer platen verkocht dan alle inzendingen van alle landen van het eurovisie de afgelopen vijf jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Paar ouwe wijven op het podium, ja als dat niet lukt.
Malta was baas met die schoenendans act.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef creno het volgende:
[..]
dat denk ik ook,zeker als malta en macedonië door zijn.
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef creno het volgende:
Volgend jaar moet een grote naam gaan, niet groot in nederland maar in europa, met een nummer geschreven door een grote naam !
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Komt omdat ik 't heerlijk vind om jou te frustreren met mijn reactiesEn het raakt je van binnen omdat je ook wel weet dat je alleen maar onzin uitslaat die je never nooit hard kan maken
Onzin. Treble waren drie prachtige blonde meiden en hadden bijna niets aan. Hind is ook een erg mooie vrouw, maar die had dan weer iets heel dufs aan en was niet sexy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet waar. We hebben geen act gehad met schaarsgeklede lekkere wijven. Treble waren 3 trollen in kledij uit een Lord Of The Rings film. Joan is een dikkerdje in een indiananpak.
Ze hebben anders de boel genoeg herhaald.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat achteraf de loting het grootste probleem is geweest... als Joan bij de laatste 5 had opgetreden was ze er zeker doorheen gekomen
Uiteraard niet, Joan komt immers niet uit dat incestdorp van 'm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jan Smit was dit jaar niet zo positief als bij de 3js.
En je mocht er niet eens vrijuit naar kijken als man want minderjarig. Dat moet gewoon niet kunnen.quote:
Thanks! Liedje zelf ken ik welquote:
Vier waarvan twee keer gedeeld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks! Liedje zelf ken ik welHoe vaak hebben jullie gewonnen? Wij maar éne keer, Sandra Kim
Dat is al geleden van 1989
Dat viel me idd ook opquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jan Smit was dit jaar niet zo positief als bij de 3js.
Klopt maar als je ziet dat Bosnie en Litouwen er doorheen zijn gekomen... dat was niet gebeurd als die bij de eerste 5 hadden gezongenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En je mocht er niet eens vrijuit naar kijken als man want minderjarig. Dat moet gewoon niet kunnen.
Nee, wat? (Is dat jullie commentator?)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Gehoord wat Peter Van de Veire daarover zei?
Waarom edit je je reacties steeds? Waarom hou je je zo met mij bezig? Het lijkt wel alsof je een obsessie met me hebt. Ik ben het niet met jou eens. Mag dat? Ja, en ik vind je een domme racist. En ik vind dat jij degene bent die onzin uitslaat. Enge stalker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Komt omdat ik 't heerlijk vind om jou te frustreren met mijn reactiesEn het raakt je van binnen omdat je ook wel weet dat je alleen maar onzin uitslaat die je never nooit hard kan maken
Deze artiesten zijn dan ook verstandig genoeg om zich niet beschikbaar te stellen voor dit soort poppekast voorstellingen(afgezien van de vraag of het publiek waar men normaal gesproken voor op zou treden zoiets zou trekken en de PO genoeg geld over heeft om evt onkosten te dekken)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Dat andere landen ons haten is natuurlijk niet waar. Kijk naar de successen van de hele DJ garde, maar ook Within Temptation en zeker ook Caro Emerald (ook / vooral in het Oostblok)
Ik zou me dat toch goed moeten kunnen herinneren....helaas is mijn hoofd als een zeef wat betreft het songfestival....ABBA en Teach In....dat is het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zie en huil:
Was in hun topperiode zelfs. Heel BE overtuigd dat ze zouden winnen. 1991 was toen 11 jaaren maar supporteren als jonge verliefde gekkin
Bosnie was goed. Je moet niet zo haten man, de Nederlandse act is gewoon om te huilen. Past totaal NIET bij het ESF. Als je wilt winnen moet je je aanpassen en niet proberen origineel te zijn met een tooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt maar als je ziet dat Bosnie en Litouwen er doorheen zijn gekomen... dat was niet gebeurd als die bij de eerste 5 hadden gezongen
Daardoor zijn ze hier alleen maar zuurder op de Oostblok stemmers.quote:
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:
Da's wel triest zegquote:Nederland 4 (1957, 1959, 1969, 1975)
Agreed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.
Bosnië had een saai lied, Malta en Litouwen waren niet fantastisch en die Turk zong als een schaap.
Slovenië had in de finale moeten staan.
Ja co-commentator. Hij zei (net voor ze opkwam) iets in de aard van: 'Goed kijken naar het jonge kleine meisje met het doorkijkrokje aan en dat in een rauw land als Azbj'quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, wat? (Is dat jullie commentator?)
Alle anderen sturen ook flikkers(kijk maar naar vanavond) dus dat is het ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Oranos het volgende:
Eerst een stel flikkers sturen en nu een indiaan
Ja ons imago zal vast goed zijn
Hahaha, toen ik inderdaad in het begin die jurk zag (toen het licht nog uit was) was mijn eerste gedachte 'nee hè België, toch niet weer??'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja co-commentator. Hij zei (net voor ze opkwam) iets in de aard van: 'Goed kijken naar het jonge kleine meisje met het doorkijkrokje aan en dat in een rauw land als Azbj'
Was misschien in de periode dat je nog veel dronk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou me dat toch goed moeten kunnen herinneren....helaas is mijn hoofd als een zeef wat betreft het songfestival....ABBA en Teach In....dat is het.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja co-commentator. Hij zei (net voor ze opkwam) iets in de aard van: 'Goed kijken naar het jonge kleine meisje met het doorkijkrokje aan en dat in een rauw land als Azbj'
Nederland begrijpt het gewoon niet. Ik denk dat het ook deels komt omdat Nederland een heel strakomlijnd beeld heeft van waar het ESF voor moet staan ofzo. ipv dat ze denken: we sturen gewoon een hip, goed modern nummer met een mooie goede zanger(es), sturen ze iets dat 'moet opvallen'. Maar dan in de verkeerde zin van het woord.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bosnie was goed. Je moet niet zo haten man, de Nederlandse act is gewoon om te huilen. Past totaal NIET bij het ESF. Als je wilt winnen moet je je aanpassen en niet proberen origineel te zijn met een tooi.
Dat valt wel tegen dan jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar de laatste keer is langer geleden dan onze geboorte, da's weer minder goed.
Precies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nederland begrijpt het gewoon niet. Ik denk dat het ook deels komt omdat Nederland een heel strakomlijnd beeld heeft van waar het ESF voor moet staan ofzo. ipv dat ze denken: we sturen gewoon een hip, goed modern nummer met een mooie goede zanger(es), sturen ze iets dat 'moet opvallen'. Maar dan in de verkeerde zin van het woord.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nederland begrijpt het gewoon niet. Ik denk dat het ook deels komt omdat Nederland een heel strakomlijnd beeld heeft van waar het ESF voor moet staan ofzo. ipv dat ze denken: we sturen gewoon een hip, goed modern nummer met een mooie goede zanger(es), sturen ze iets dat 'moet opvallen'. Maar dan in de verkeerde zin van het woord.
Ja, al dat water is niet goed voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was misschien in de periode dat je nog veel dronk?
Als ze goed had gezongen héél misschien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik denk wel dat als Joan later ingeloot was, bijvoorbeeld als één na laatste (of na portugal) dat ze dan iets meer punten had binnengesprokkeld. Maar of dat genoeg was geweest om wel door te gaan weet ik niet.
En dan? Dan falen we hard in de finale. Nou joepie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik denk wel dat als Joan later ingeloot was, bijvoorbeeld als één na laatste (of na portugal) dat ze dan iets meer punten had binnengesprokkeld. Maar of dat genoeg was geweest om wel door te gaan weet ik niet.
Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daardoor zijn ze hier alleen maar zuurder op de Oostblok stemmers.
Ze weten dat die 5e nooit meer komt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik inderdaad in het begin die jurk zag (toen het licht nog uit was) was mijn eerste gedachte 'nee hè België, toch niet weer??'.
Komop, meer dan de helft van de nummers zullen mssn 'hip' zijn oost-europa, maar zijn net zo oppervlakkig als eurodance uit het einde van de jaren 90. Daarom kun je idd een of andere pornoster op een technobeat neerzetten, dan dat je ook maar gaat denken dat je het gaat redden met een ballad of akoestisch nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ho ho, ik was al geboren., sterker nog ik kan me het optreden herinneren.quote:
Wat nou preciesquote:
Ga toeteren johquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije
Turkije
Turkije
Turkije
Turkije
Turkije
Turkije
Gewoon kapot gerepeteerd is mijn gok...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef trovey het volgende:
Ze was niet nerveus....dus dat valse kwam niet daardoor...jammer.
Nou nou nou. Zó erg was het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
We zijn met dit Eurovisie gebeuren bijna net zo slecht als België op voetbaltoernooien zeg
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, al dat water is niet goed voor je.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan? Dan falen we hard in de finale. Nou joepie.
Sinds 2004 geen halve finale meer gehaald toch? België ook sinds ongeveer die tijd geen eindtoernooi meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zó erg was het nou ook weer niet.
Trustenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik ga lekker mijn mand in. Tot zaterdag!
Maar ze zong wel minder vals dan Joanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat nou precies. Bosnie had een extreem oubollig nummer met een lelijk wijf in een verschrikkelijke jurk en geen act.
Ik geloof niet meer dat het vriendjespolitiek is. Duitsland heeft heel recent ook nog gewonnen. En er hebben de afgelopen 10 a 15 jaar sowieso zat west-Europese landen gewonnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef S0nic het volgende:
Zijn er hier nog serieus mensen die nog steeds denken dat we ooit nog eens de finale halen?![]()
Die shit is zo corrupt als de pest.
En is wel door, want zaten in dezelfde voorronde als Servie, Slovenie, Macedonie en Kroatie, en ze hebben ook nog een diaspora!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat nou precies. Bosnie had een extreem oubollig nummer met een lelijk wijf in een verschrikkelijke jurk en geen act.
Mja, misschien, maar ik denk wel dat die eerste finale qua landen makkelijker was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
Overigens vond ik de eerste halve finale beter. Opvallend want mij was beloofd dat de tweede beter was.
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Aha! Ik corrigeer. Niet zo lang geleden dus...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho ho, ik was al geboren., sterker nog ik kan me het optreden herinneren.
geen idee, we zullen het nooit weten want we horen het nummer nooit weer behalve bij een herhaling van alle zeperds van Nederland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gewoon kapot gerepeteerd is mijn gok...?
2002quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sinds 2004 geen halve finale meer gehaald toch? België ook sinds ongeveer die tijd geen eindtoernooi meer
Inderdaad, echt IEDEREEN hier was van mening dat de donderdag PAKKEN beter was en dat ze op de dinsdag makkelijk door waren gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
Overigens vond ik de eerste halve finale beter. Opvallend want mij was beloofd dat de tweede beter was.
Ja, om de klap later als we niet door zijn te verklaren met de kut smoes van, ja de anderen waren sterker. Onzin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
Op welke nummers doel je dan? En zijn die doorgegaan of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Komop, meer dan de helft van de nummers zullen mssn 'hip' zijn oost-europa, maar zijn net zo oppervlakkig al eurodance uit het einde van de jaren 90.
Nee...dat ticket is willekeur en alleen voor de showquote:
Was het maar waar....1976 toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Aha! Ik corrigeer. Niet zo lang geleden dus...
Vakjury is 50% dus deels wel lijkt me toch? Of ze moeten echt veel publieksstemmen hebben gehad...quote:
Klopt, maar ook al maak je weinig kans zaterdag, toch is het leuker kijken als je eigen land meedoet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja kom op, het moet om top 5 gaan, niet om alleen de finale bereiken.
Dat denk ik wel een beetje.. maar dan nog klonk het niet super vals vanavond... en laten we wel wezen: er zijn ook landen door die echt veel slechter zongen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gewoon kapot gerepeteerd is mijn gok...?
Lijkt me ook niet, in het westen zijn de A artiesten (geheel terecht) gewoon niet bereid om met het ESF mee te doen, in het oosten(wat de russische/slavische standaarden betreft) wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat het vriendjespolitiek is. Duitsland heeft heel recent ook nog gewonnen. En er hebben de afgelopen 10 a 15 jaar sowieso zat west-Europese landen gewonnen.
Goldenticket jeweetzelfquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nee...dat ticket is willekeur en alleen voor de show
Er is overduidelijk wel vriendjespolitiek, maar als je voor de kill gaat kun je daar doorheenbreken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat het vriendjespolitiek is. Duitsland heeft heel recent ook nog gewonnen. En er hebben de afgelopen 10 a 15 jaar sowieso zat west-Europese landen gewonnen.
Dat weten we pas na zaterdagavond, maar waarschijnlijk niet. Turkije is gewoon altijd heel erg populair, veel diaspora ook.quote:
Dat ticket vind ik echt wel top of the kitsch. Echt iets voor het ES.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ok, dan is het 'goed'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat Turkije zo speciaal naar voren kwam was NIET randomquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Was volgens mij gewoon random.
Wat is je bouwjaar dan? DM mag ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het maar waar....1976 toch?God, ik ben oud.
![]()
Show mattie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef Strani het volgende:
Wat me wel enorm stoort aan dit systeem is dat lange wachten bij elke 'envelop'. Het lijk verdorie wel Idols.
Dat misschien niet nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat Turkije zo speciaal naar voren kwam was NIET random
Jawel, dat is gewoon showelement, was ook bij de eerst show zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat Turkije zo speciaal naar voren kwam was NIET random
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |