Anoukquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
alsof de wereld aan het vergaan is ofzo
Heeft denk ik serieus wel potentie.quote:
Behalve dan dat ze vals zong.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
* zucht * lieve Joan
aan jou heeft het niet gelegen
Inderdaad, gewoon Tiesto wat in elkaar laten flansen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
Een DJ met goede zangeres volgend jaar. Desnoods lenen we een zangeres. Ik noem een Jes Brieden.
Heel erg slecht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe heeft België het feitelijk gedaan?
Ook niet door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
OMG MIJN LIEVELINGSLIEDJE.quote:
Kunnen we niet gewoon één of andere hippe DJ zonder zangeres/zanger sturen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
Een DJ met goede zangeres volgend jaar. Desnoods lenen we een zangeres. Ik noem een Jes Brieden.
En het een kutact was, en het liedje ook niet bleef hangen.quote:
Heeft 'ie lamlul ook nog gelijk gekregen.quote:
het was een geintje hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft denk ik serieus wel potentie.
Feitelijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat klopt want meestal sturen wij slechte acts in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat zelfs al halen we een keer in de toekomst wel de finale dat we daar dan alsnog onderin zullen eindigen. Europa wil wel ons geld maar niet onze acts, dat is duidelijk.
Sorry hoor, maar ik heb deze act ook nooit gewild.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
Het is iig wel duidelijk dat zelfs al halen we een keer in de toekomst wel de finale dat we daar dan alsnog onderin zullen eindigen. Europa wil wel ons geld maar niet onze acts, dat is duidelijk.
Daar heeft de TROS het budget, laatstaan de wil om het te pluggen niet voor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon Tiesto wat in elkaar laten flansen.
Serieus, dus geen finale?quote:
dit, ze kunnen allemaal de boom in, ik ga lekker op Wilders stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef UltraR het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
het nederlands 11tal sturen volgend jaar
Ja, maar ik denk dat drie kleine meisjes echt wel kans hebben door hun schattigheid factor.quote:
Racistenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jaaaaaaaa dikke vinger naar die racisten"
Door Oekraine, Zweden en Noorwegen!
Dat ik nu pas snap dat je een trol bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jaaaaaaaa dikke vinger naar die racisten"
Door Oekraine, Zweden en Noorwegen!
nogmaals hey buurmanquote:
Denken dat ESF om het liedje gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Trouwens denk ik niet dat Raffaella het beter had gedaan hoor. Ze ziet er goed uit maar dat nummer Chocolatte is toch veel te vlak? Kom op hoor
Zoiets kan nog best winnen ook.quote:
Willeke Alberti maar weer sturen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staat wel een bejaardentehuis bij mij om de hoek, denk dat er voor volgend jaar een goede lading inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |