idd ik kan niet meer slapen nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef YazooW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELEMAAL NIKS IN NEDERLAAAAAAAAAND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Elk jaar neem ik me voor nooit meer te kijken en ik doe het steeds weerquote:
1 punt minder dan de nr 10quote:
Nee, de al eerder genoemde Britt met een Fucking Vet variant.quote:
quote:
eens.. het is goed geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
BBC: there might be a point when the Netherlands just give up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang dit miljoenen kijkers haalt blijft dat ook zo smart ass.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en we blijven stug mee doen.
En dat mag ook wel, dit soort dingen blijven episch
Ik schatte ons beter in dan met Shine, Sieneke en de 3j'squote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit, en iedereen nog denken dat we misschien een kans maken komop zeg
Het wordt wel tijd nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
BBC: there might be a point when the Netherlands just give up
Zo is dat. Krijg de tyfus, allemaal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fuck deze tyfus show nederland moet gewoon niet meer meedoen
Ik dacht het echt, het was slecht genoeg om door te zijn en niet zo slecht om niet door te zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit, en iedereen nog denken dat we misschien een kans maken komop zeg
België ging vorig jaar ook door.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo is dat. Krijg de tyfus, allemaal!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland moet gewoon geld erin steken OF stoppen.
Boeit ook geen reetquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef kratovsk het volgende:
Het is natuurlijk volledig terecht dat Nederland niet door is.
Herhalingen van Nick en Simon tegen de rest zie ik nog minder graag op de PO.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef YazooW het volgende:
Schrap dan ook meteen die finale TROS paupers.
jijquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef fratsman het volgende:
Bij wie rijden er al toeterende Turken rond?
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, fout. Zoiets als Joan is allemaal schattig, lievvvvvvvvv en leukkkkkkkkk, maar dat werkt natuurlijk niet he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
We moeten gewoon stoppen. We DOEN het gewoon niet meer. Als VERENTOOI het al niet lukt... dan moeten we toch gewoon stoppen mensen.
Nee hoor, Malta was echt beter....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Klote Oost-Eurpeanen.
Nederland en Slovenië waren beter dan Litouwen en Malta.
Onderdeel van de bezuinigingen maken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
We moeten gewoon stoppen. We DOEN het gewoon niet meer. Als VERENTOOI het al niet lukt... dan moeten we toch gewoon stoppen mensen.
Wat heb je eraan om er geld in te steken als je dan in de finale alsnog laatste eindigt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederland moet gewoon geld erin steken OF stoppen.
Daar dacht ik ook NET aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik zeg nog steeds: chocolatte
Maar ja helaas
Ben benieuwd hoeveelste ze is geworden
Users die denken dat het om de show of nummer gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef HiZ het volgende:
Lesje voor de TROS; Nederland KAN NIET naar de finale met een minder dan geweldige act. We hebben geen block-vote en kunnen het dus wel vergeten als we 'een zangeresje met 4 modellen sturen die niks doen on stage'.
Kom op zeg, Malta heeft net zo weinig vaste stemmers als Nederland, maar die zijn wel door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Klote Oost-Eurpeanen.
Nederland en Slovenië waren beter dan Litouwen en Malta.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, fout. Zoiets als Joan is allemaal schattig, lievvvvvvvvv en leukkkkkkkkk, maar dat werkt natuurlijk niet he.
Maar toch wel beter dan Macedoniëquote:
Malta was waardeloos.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, fout. Zoiets als Joan is allemaal schattig, lievvvvvvvvv en leukkkkkkkkk, maar dat werkt natuurlijk niet he.
Beter gewoon geen muziek en dan gewoon Doutzen die zichzelf ligt te vingeren op het podiumquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Breidniet het volgende:
Armin van buren + Doutzen als playbackende performer, finaleplaats gegarandeerd
Sextape met Yolanthequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef YazooW het volgende:
De Wesley Sneijder tapes? The fuck? Wat heb ik gemist?
Vond ik ook beter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef ouderejongere het volgende:
dus toch, we hadden gewoon Rafaella moeten sturen, zoals geadviseerd door de internationale jury in de nationale finale
Balkanvisionquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Little_Dolls het volgende:
Waarom noemt dit nog geen Oostblok Festival?!![]()
Nog even en het is traditie. Dan stemmen mensen niet meer op NL omdat ze het leuk vinden ons weer te zien falen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef NorthernStar het volgende:
We krijgen echt een reputatie in Europa zo.
De falers.
Ik vond Zweden beter. En ze zijn dooooooooooooooooooor. En Oekraine ook. Dikke vinger naar die domme racisten!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Slovenië was overduidelijk het beste deze avond.
Ze moeten daar maar eens een apart festival voor gaan houden ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Little_Dolls het volgende:
Waarom noemt dit nog geen Oostblok Festival?!![]()
Zullen we nooit weten..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chocolaté had wellicht meer kansen gehad hiero
Ze moeten ons nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik dacht het echt, het was slecht genoeg om door te zijn en niet zo slecht om niet door te zijn
Shit, wat een anti-climax zeg. Ik dacht die Sneijder heeft iets geflikt ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sextape met Yolanthe
http://nos.nl/video/376079-promo-de-sneijdertapes.html
Gebeurt al wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog even en het is traditie. Dan stemmen mensen niet meer op NL omdat ze het leuk vinden ons weer te zien falen.
Altijd makkelijk praten achteraf. Wie zegt dat zij wel was doorgegaan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef ouderejongere het volgende:
dus toch, we hadden gewoon Rafaella moeten sturen, zoals geadviseerd door de internationale jury in de nationale finale
Véél grotere kans, dat vind de massa namelijk leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Altijd makkelijk praten achteraf. Wie zegt dat zij wel was doorgegaan?
Nee hoor... dat lied was volledig overschaduwd door Oekraine en Bulgarije...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chocolaté had wellicht meer kansen gehad hiero
Welke racisten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Zweden beter. En ze zijn dooooooooooooooooooor. En Oekraine ook. Dikke vinger naar die domme racisten!
ik zei dat al meteen, kwaliteit is niet het meest belangrijk, het visuele aspect is datquote:
Vorig jaar kon je het toch nog wel zien hoe er gestemd was?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doen geen punten meer in halve finale
Raf is zo aandachtsgeil, die wil vast volgend jaar wel komen opdraven.quote:
Ik heb me met jullie allen weer vermaakt. Mijn dank is groot.quote:
Is het niet juist té bloot allemaal voor Europese standaarden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Véél grotere kans, dat vind de massa namelijk leuk.
dit was nog duizend keer belabberderquote:
Jezus wat is dat voor een slechte soft erotische ongeile bedoening?quote:
Precies. Het is ook logisch dat de hedendaagse 'radio' mainstream muziek allemaal in de toplijsten staat omdat het simpel, dom en flitsend is. Niet dat ik een voorstander ben, doe mij maar jaren '50, '60, '70 en '80 muziek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik zei dat al meteen, kwaliteit is niet het meest belangrijk, het visuele aspect is dat
De racisten die een paar topics terug beweerden dat ze import was en niet 'Oekrains' genoeg. En die racistische politicus die vond dat zij niet goed genoeg was om Oekraine vertegenwoordigen.quote:
De Jostiband.quote:
Niet dat dat zo goed is, nu kan de TROS het songfestival weer op de eigen manier pluggen aangezien de mol het ook niet voor elkaar gebokst heeft.quote:
Zij oefenen van ons geldquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Marie30 het volgende:
Het is ook niet eerlijk; die oostblokkers hebben veel meer tijd om te oefenen... daar is niets anders te doen. Wij moeten tussen de voorbereidingen door ook nog werken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef dronkeykong het volgende:
Komt allemaal door de PVV met die polensite....
We zullen toch boven Euro Neuro eindigen, lijkt me.quote:
Jawel? Was gewoon slecht gezongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
* zucht * lieve Joan
aan jou heeft het niet gelegen
We deden dit jaar weer aardig mee hoor met ons indiaantje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik zei dat al meteen, kwaliteit is niet het meest belangrijk, het visuele aspect is dat
Daarom worden we ook niet Europees Kampioenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef dronkeykong het volgende:
Je kunt echt niet lezen/luisteren he... dat waren politici uit Oekraine.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
De racisten die een paar topics terug beweerden dat ze import was en niet 'Oekrains' genoeg. En die racistische politicus die vond dat zij niet goed genoeg was om Oekraine vertegenwoordigen.En de andere racisten in Oostenblokland, want dat zijn er een hoop he.
Wat een sneu trutje ben je ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Zweden beter. En ze zijn dooooooooooooooooooor. En Oekraine ook. Dikke vinger naar die domme racisten!
Zal het wel weer Bulgarije zijn dat wintquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry hoor maar ik kijk zaterdag Nederland - Bulgarije
buurmanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef dronkeykong het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
alsof de wereld aan het vergaan is ofzo
Alsof zo'n kutband wel door gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof zon band in deze slangenkuil stapt
amenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
* zucht * lieve Joan
aan jou heeft het niet gelegen
Nee, wij blinken uit in poules des doods.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
En het EK verliezen we ook al in de poule fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |