SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een before foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto van hoe ik er nu uit zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon nog een deeltje omdat ik nu ik de basics heb ik nog wel wat verder advies kan gebruiken. Tevens moet ik over 2 maanden weer voor een nieuwe winter outfit gaan shoppen.
Iedereen die in de vorige topics geholpen heeft:
Enorm bedankt enzo, kijk eens wat een verbetering al nu
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
vind ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verbetering dat haar
En dat overhemd is ook leuk, alleen jammer van de vouw
Ja klopt, toen had ik hem net gekochtnu heb ik hem gewassen en gestreken
Ja ik zag het, zijn precies de vouwen van in de verpakkingquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vind ik ook
Ja klopt, toen had ik hem net gekochtnu heb ik hem gewassen en gestreken
![]()
![]()
maar ik had m hangend uit zo'n rekje gepaktquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zijn precies de vouwen van in de verpakkingmaar die vouw zal wel door het tasje komen
Het leukste met dit hele makeover gebeuren is dat mijn ouders niets weten behalve dat ik een nieuw kapsel heb. Dus als ik ze over 2 weken weer zie zullen ze wat meemaken
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto![]()
droge volgensmij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto
Deze:
Die babyzalf substantie is wss meer een fiber cream/paste en niet echt wax meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto![]()
![]()
Misschien is er ook een goede outlet in je buurt? Ik weet niet waar je nu woont/bent ofzo, maar hier kosten de eau-de-toilette's soms 20 euro goedkoper dan in de Douglas ofzo (zelfde kwaliteit). Kun je in de Douglas eerst gewoon massaal geurtjes testen en deze aan wat vrouwelijke metgezellen van je laten ruiken. Welke zij het lekkerst vinden, koop je gewoon in Outlet. (overspray alleen niet, die fout maken veel mensen veel!! Dat is een goed recept dat iedereen een kilometer uit je buurt loopt, 2 sprays zijn genoeg
)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
In Stockholm is vast een soort Bijenkorf achtig iets waar ie massaal kan testenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef Michielos het volgende:
Misschien is er ook een goede outlet in je buurt? Ik weet niet waar je nu woont/bent ofzo, maar hier kosten de eau-de-toilette's soms 20 euro goedkoper dan in de Douglas ofzo (zelfde kwaliteit). Kun je in de Douglas eerst gewoon massaal geurtjes testen en deze aan wat vrouwelijke metgezellen van je laten ruiken. Welke zij het lekkerst vinden, koop je gewoon in Outlet. (overspray alleen niet, die fout maken veel mensen veel!! Dat is een goed recept dat iedereen een kilometer uit je buurt loopt, 2 sprays zijn genoeg
)
![]()
En 2 sprays is niet altijd genoeg!Ligt eraan wat je draagt.
![]()
![]()
nja, waar ik nu ben niet. Maar over 2 weken ga ik weer naar huis en daar is wel een goede outletquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef Michielos het volgende:
)
Ik ben veel zelfverzekerder nu met die kleren en dat kapsel. Dat had ik nooit verwacht dat dat zo'n verschil zou maken.
Oh nice ga daar winkelen dan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, waar ik nu ben niet. Maar over 2 weken ga ik weer naar huis en daar is wel een goede outlet
Ik ben veel zelfverzekerder nu met die kleren en dat kapsel. Dat had ik nooit verwacht dat dat zo'n verschil zou maken.![]()
En ze zeggen niet voor niks; kleren maken de man?Je kleren zijn zò belangrijk voor je zelfbeeld en imago.
![]()
Geen idee hoe dat spul allemaal heet tegenwoordig joh, maar met een zachte murrays kan ts een hoop doen, als ie zoiets dus al niet heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Die babyzalf substantie is wss meer een fiber cream/paste en niet echt wax meer![]()
Zachte Murray's kan ook nog idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul allemaal heet tegenwoordig joh, maar met een zachte murrays kan ts een hoop doen, als ie zoiets dus al niet heeft![]()
![]()
TS, Complimenten voor de stappen die je neemt. Er zijn zat mensen die niet tevreden zijn met zichzelf maar er niks aan doen. Jij vraagt om tips en je doet er ook echt iets mee.
Respect daarvoor![]()
![]()
dankjewel man! Maar ik moet wel zeggen, dat als je eenmaal de eerste stap genomen hebt het veel makkelijker isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:09 schreef Bucketlist het volgende:
TS, Complimenten voor de stappen die je neemt. Er zijn zat mensen die niet tevreden zijn met zichzelf maar er niks aan doen. Jij vraagt om tips en je doet er ook echt iets mee.
Respect daarvoorja, alleen weet ik niet of die "goed" is.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef H-D het volgende:
Je had ook al een goeie riem toch? Een riem is ook zo belangrijk.
even kijken of ik een foto kan vindenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Eerste stap is altijd het lastigst!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dankjewel man! Maar ik moet wel zeggen, dat als je eenmaal de eerste stap genomen hebt het veel makkelijker is
[..]
ja, alleen weet ik niet of die "goed" is.
even kijken of ik een foto kan vinden
En @je riem, ik zou ook een basic normale riem in zwart of bruin halen.![]()
nee, wel zo een met zwarte nylon ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je ook een... normale? één band leer dus, iets nonchalanterWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Idd een simpele leren riem kan echt bijna overal bij. Ik zou eerder voor deze zijn gegaan http://www.hm.com/nl/product/97704?article=97704-A
En dan de donkerdere![]()
Het haar mag nog wel een stuk korter man.Kun je ook een foto van de achterkant van het overhemd nemen? De achterkant is namelijk belangrijker
Misschien een keertje zonnebankje pakken ook?
![]()
De achterkant? Het is overduidelijk een dress shirt ennhoort gewoon in z'n broekquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
Het haar mag nog wel een stuk korter man.Kun je ook een foto van de achterkant van het overhemd nemen? De achterkant is namelijk belangrijker
![]()
![]()
jaja, nog 2 weken en dan weer naar de kapperquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
t is nu al weer aardig aangegroeid.
Foto's van al mijn kleren komen nog, binnenkort als ik eens zin krijg om ze te maken
Oh en zonnebank is niet nodig, ik zit nu nog in het hoge noorden (morgen wordt er sneeuw verwacht) En vanaf 8 juni weer in Zuid Zweden, waar de temperatuur rond de 22 graden licht
Stiekem vind ik het haar wat je eerst had leuker.. maar dat ligt denk ik meer aan mij
Wel goed dat je bezig bent met je make over!Goedzo!
Hai :D![]()
Laat je hetzelfde kapsel knippen of weer iets anders deze keer?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jaja, nog 2 weken en dan weer naar de kappert is nu al weer aardig aangegroeid.
Foto's van al mijn kleren komen nog, binnenkort als ik eens zin krijg om ze te maken
Oh en zonnebank is niet nodig, ik zit nu nog in het hoge noorden (morgen wordt er sneeuw verwacht) En vanaf 8 juni weer in Zuid Zweden, waar de temperatuur rond de 22 graden licht
![]()
Volgensmij krijg je het haar nog niet zoals je wilt.
Je hebt je haar nu een beetje in een scheiding zitten terwijl hij eigenlijk geknipt is voor bangs up.
Probeer even wat te oefenen om een "kuifje"/bangs up te maken.![]()
Ik vind lang haar ook meestal leuker, maar dat doet maar een minderheid van de meiden dus goed dat je het hebt laten knippen gogoquote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef PixieDot het volgende:
Stiekem vind ik het haar wat je eerst had leuker.. maar dat ligt denk ik meer aan mij
't Is al een flinke stap in de goede richting zo. Ik heb laatst je voorbeeld gevolgd overigens, ook net een beetje m'n make-over klaar![]()
![]()
zo. ik was aan het leren dus vandaar het langzame antwoord.ja, klopt dat dacht ik zelf ook alquote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Muffle het volgende:
Je mag trouwens ook best wel iets vrolijker kijken![]()
Voor de rest mooie vooruitgang!
en dankjewel!Thanks!quote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef PixieDot het volgende:
het zelfde denk ik, dat zag er toch wel goed uit?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Laat je hetzelfde kapsel knippen of weer iets anders deze keer?tsja, het is nu een beetje te "lang" om het goed op z'n plek te houden. Dus daarom doe ik het noodgedwongen maar zo,quote:Op maandag 28 mei 2012 10:53 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij krijg je het haar nog niet zoals je wilt.
Je hebt je haar nu een beetje in een scheiding zitten terwijl hij eigenlijk geknipt is voor bangs up.
Probeer even wat te oefenen om een "kuifje"/bangs up te maken.
ziet dat er echt zo slecht uit dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind lang haar ook meestal leuker, maar dat doet maar een minderheid van de meiden dus goed dat je het hebt laten knippen gogo
't Is al een flinke stap in de goede richting zo. Ik heb laatst je voorbeeld gevolgd overigens, ook net een beetje m'n make-over klaar
Zoiets idd. Zonder de scheiding.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Neymarrr het volgende:
^ mee eens. Probeer het anders eens wat meer zo te stylen:
[ afbeelding ]
Denk dat dat nog wat beter zou staan.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
ja pcies al vind gogo het blijkbaar niks, aangezien hij letterlijk op iedereen reageert behalve mijn suggestiequote:![]()
![]()
Stond zeker wel goed hr. Al zou je ook nog kunnen doen wat Neymarr als suggestie had. Maar persoonlijk denk ik dat wat je had je beter zou staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
zo. ik was aan het leren dus vandaar het langzame antwoord.
[..]
ja, klopt dat dacht ik zelf ook al
en dankjewel!
[..]
Thanks!
[..]
het zelfde denk ik, dat zag er toch wel goed uit?
[..]
tsja, het is nu een beetje te "lang" om het goed op z'n plek te houden. Dus daarom doe ik het noodgedwongen maar zo,
ziet dat er echt zo slecht uit dan?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
ja pcies al vind gogo het blijkbaar niks, aangezien hij letterlijk op iedereen reageert behalve mijn suggestieDat lange of dat wat ik geknipt had toen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Stond zeker wel goed hr. Al zou je ook nog kunnen doen wat Neymarr als suggestie had. Maar persoonlijk denk ik dat wat je had je beter zou staan.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Lekker zweedje! Echt een wereld van verschil! Goed bezig! En het is logisch dat je wat zelfverzekerder wordt. Je vond je eigen stijl niet leuk, vandaar ook deze topic. B'vo
Paar aanmerkingen:
Probeer idd iets meer met je kapsel, je hebt namelijk haar waar ik zelfs jaloers van zou worden. Lekker dun en mooi blond. Doe er lekker wax in en gooi het lekker omhoog!
Ik vind die hemd je echt goed staan! Maar volgens mij is hij wel iets te groot.. Als ik namelijk naar je armen kijk zie ik dat je heel veel ruimte over hebt. Dus ga meer eten en sporten :p! (hoewel ik een topic van je las waar je vertelde dat je amper geld heb voor eten)
En kijk wat blijer!!
#FREEBAJSKORV![]()
Wat je geknipt had! Dat lange zou ik laten en nooit meer over praten als ik jou wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Dat lange of dat wat ik geknipt had toen?![]()
![]()
![]()
Hij heeft echt ideaal haar idd, je kan er alles mee. Zou ik ook willenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef xSanjay het volgende:
Lekker zweedje! Echt een wereld van verschil! Goed bezig! En het is logisch dat je wat zelfverzekerder wordt. Je vond je eigen stijl niet leuk, vandaar ook deze topic. B'vo
Paar aanmerkingen:
Probeer idd iets meer met je kapsel, je hebt namelijk haar waar ik zelfs jaloers van zou worden. Lekker dun en mooi blond. Doe er lekker wax in en gooi het lekker omhoog!
Ik vind die hemd je echt goed staan! Maar volgens mij is hij wel iets te groot.. Als ik namelijk naar je armen kijk zie ik dat je heel veel ruimte over hebt. Dus ga meer eten en sporten :p! (hoewel ik een topic van je las waar je vertelde dat je amper geld heb voor eten)
En kijk wat blijer!!
![]()
![]()
Inderdaad! van plat, futloos en modelloos (aka gewoon laten hangen) tot hip, omhoog en in model.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat je geknipt had! Dat lange zou ik laten en nooit meer over praten als ik jou was![]()
Gewoon gel erin masseren en scheiding wegwerken. Is misschien even "oefenen", vooral als je altijd scheiding gehad hebt, lang haar en er eigenlijk niks mee deed
Of Fiber Paste. Is chill spul vind ik altijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad! van plat, futloos en modelloos (aka gewoon laten hangen) tot hip, omhoog en in model.
Gewoon gel erin masseren en scheiding wegwerken. Is misschien even "oefenen", vooral als je altijd scheiding gehad hebt, lang haar en er eigenlijk niks mee deed![]()
![]()
Nooit gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Of Fiber Paste. Is chill spul vind ik altijd.Heb nu gewoon zo een tube kappersgel.
Kapperswax/cream was zooo fijn spul! Mja ¤15 per potje was een beetje tè...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nooit gehadHeb nu gewoon zo een tube kappersgel.
![]()
Ik heb momenteel
Schwarzkopf Junior Power Styling Styl'N Freeze L5.
Kost zo'n 5 euro per potje en doe je makkelijk een maand mee als je zo'n kapsel hebt.![]()
http://www.truus.nl/nl-nl(...)n-shaper-100011.aspx
Deze gebruik ik momenteel. Het is jammer dat hij in Nederland uit de running is genomen maar het is de beste die ik ooit heb gehad. Je haar wordt er ook helemaal niet vet van wat ik vaak wel heb.![]()
Dus het komt er op neer dat ik gewoon sterkere wax moet kopen?
Ik dacht dat het alweer te lang werd en dat het daarom niet werkte
Ja, Waarschijnlijk valt je haar naar beneden als je de wax gebruikt die je nu hebt.
Gewoon eventjes in de winkel vragen of ze een wax hebben die een sterke factor heeft, Oftewel gewoon een sterkere wax.![]()
Nee gewoon sterker spul halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef gogosweden het volgende:
Dus het komt er op neer dat ik gewoon sterkere wax moet kopen?
Ik dacht dat het alweer te lang werd en dat het daarom niet werkte
Al geurtje gekocht btw?![]()
![]()
Is daar trouwens niet een topic voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee gewoon sterker spul halen.
Al geurtje gekocht btw?
Moet eigenlijk ook maar is een geurtje halen ipv altijd alleen maar deo.
Maar OT: Hier is zijn haar naar geknipt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is daar trouwens niet een topic voor?
Moet eigenlijk ook maar is een geurtje halen ipv altijd alleen maar deo.
Maar OT: Hier is zijn haar naar geknipt:Het wel geurtje draag je vandaag topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alleen deo is niks tochje moet wel ff een paar halen dan
waar hou je van? Hoe oud ben je?
![]()
![]()
16, Ja heb wat eau de toilette maar die zijn kapot gevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Het wel geurtje draag je vandaag topic
Maar alleen deo is niks tochje moet wel ff een paar halen dan
waar hou je van? Hoe oud ben je?
Waar houd ik van? Pff, Vanalles. Ik heb zelf volgensmij Chanel N.5 gehad (De neppert dan)
Die vond ik wel erg goed ruiken.![]()
16 hmm...uhm..test Cool Water by Davidoff, Jazz by Yves Saint Laurent, Allure by Chanel, Code by Armani, Le Male by Jean Paul Gaultier en ook Egoiste by Chanel. In het laatste geval heb je iig iets wat bijna geen enkele 16jarige jongen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
16, Ja heb wat eau de toilette maar die zijn kapot gevallen.
Waar houd ik van? Pff, Vanalles. Ik heb zelf volgensmij Chanel N.5 gehad (De neppert dan)
Die vond ik wel erg goed ruiken.![]()
![]()
Ah hier heb ik wat aan ! Ik dacht dat die geurtjes altijd een euro of 80 kosten
En hoeveel doe je er dan gemiddeld op? 3 spray's of iets dergelijks?![]()
Nah wel minder hr. Bij 80¤ ga je al de kant van Creed ofzo op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ah hier heb ik wat aan ! Ik dacht dat die geurtjes altijd een euro of 80 kosten
En hoeveel doe je er dan gemiddeld op? 3 spray's of iets dergelijks?
Hoeveelheid sprays hangt van de geur en je persoonlijke voorkeur af. Probeer gewoon lekker wat uit![]()
![]()
Die suggesties gelden ook voor Gogoquote:
Vooral Jazz wel. Of Egoiste als ie het extra zelfvertrouwen heeft voor een wat meer uitgesproken geur![]()
![]()
Het was ook voor Gogo! En ik heb 'm ook al zat kledingtips gegeven hrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Neymarrr het volgende:
lol H-D kan je het ook een keer niet over geurtjes hebbenWel goeie tips trouwens.
vooral voor zn nettere outfits
En thanks dat je het goede tips vond![]()
![]()
haha i know was maar een geintje, maar het is wel duidelijk dat geurtjes echt een hobby van je is hahah.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Het was ook voor Gogo! En ik heb 'm ook al zat kledingtips gegeven hrvooral voor zn nettere outfits
En thanks dat je het goede tips vond![]()
Haha jaaa kleren ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
haha i know was maar een geintje, maar het is wel duidelijk dat geurtjes echt een hobby van je is hahah.![]()
Voor haar zou ik fudge matte hed proberen. Kan je dat soort dingen mee doen zonder dat het vet of hard wordt en blijft goed zitten.![]()
Oja, ik heb dit topic even links laten liggen vorige week omdat ik het nogal druk had met leren. Nu heb ik net mijn laatste proefwerken gemaakt dus ik zal straks even foto's maken!
Zeg gogo, KIJK EENS WAT VROLIJKER!!
en reageer op skype.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
hoaxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
..dus ik zal straks even foto's maken!![]()
![]()
Ein übergrosse schop
waarom?
het heeft hier alweer gesneeuwd en ik heb wat tips voor winterkleren nodig (geen herfstkleren dus, winterkleren. Ik zit hier een beetje in een 2 seizoenen gebied)
Winkels:
H&M
eventueel andere. Internet winkels zijn mogelijk nu, maar heb liever fysieke winkels
Brand maar los met een paar ideeën. Door jullie ideeën heb ik ook leuke zomerkleren kunnen halen
Wat spullen van de zara:
http://www.zara.com/webap(...)277002/928514/DUFFEL
http://www.zara.com/webap(...)39/926552/VETERLAARS
Met wat lekkere dikke truien![]()
bivakmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Heeft de Jåck en Jønes een vestiging bij je in de buurt? Wat ze daar veelal hebben is kwalitatief niet je-van-het, maar goed genoeg om met de rest mee te komen (hihi komen) voor erg weinig geld.![]()
dat ziet er wel tof uit iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:47 schreef saaw het volgende:
Even snel op de h&m website gekeken en er is best veel leuks
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0565_019R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2129]&set=key[height],value[2490]&set=key[x],value[2415]&set=key[y],value[692]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_1004_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[2441]&set=key[height],value[2854]&set=key[x],value[1221]&set=key[y],value[491]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1527_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.55]&set=key[width],value[3137]&set=key[height],value[3668]&set=key[x],value[317]&set=key[y],value[349]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1530_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2692]&set=key[height],value[3148]&set=key[x],value[617]&set=key[y],value[841]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J66_0001_077R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[5340]&set=key[height],value[6244]&set=key[x],value[724]&set=key[y],value[842]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En wat combineerplaatjes
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0868_041R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[4126]&set=key[height],value[4824]&set=key[x],value[867]&set=key[y],value[488]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0560_016R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[4452]&set=key[height],value[5206]&set=key[x],value[94]&set=key[y],value[195]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0802_251RC_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[2543]&set=key[height],value[2973]&set=key[x],value[345]&set=key[y],value[1129]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J93_0001_042R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[4197]&set=key[height],value[4907]&set=key[x],value[368]&set=key[y],value[379]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Een beetje kleur, denk aan laagjes, koop wat leuke sjaals en mutsendas een dure winkel manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft de Jåck en Jønes een vestiging bij je in de buurt? Wat ze daar veelal hebben is kwalitatief niet je-van-het, maar goed genoeg om met de rest mee te komen (hihi komen) voor erg weinig geld.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
J&J is echt niet duurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ziet er wel tof uit idd
[..]
das een dure winkel man![]()
![]()
niet?quote:
misschien dat ik aan JC dacht dan.
zal wel de JC hier hebben en niet de J&JWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
JC Rags is een 'echt' merk en wel wat duurder jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet?
misschien dat ik aan JC dacht dan.
zal wel de JC hier hebben en niet de J&J
Haal ook wat overhemden en nette truien/vesten bij de Zara oid...met een chino heb je dan best een nette outfit. Beetje nette schoenen erbij.![]()
Even over die laatste foto: bovenste knoopje los.
En voor de rest zou ik je zelf geen chino's aanraden, maar dat moet je natuurlijk zelf uitzoeken. Genoeg prima spijkerbroeken te vinden.![]()
Maar jij scheurt vaak uit je kleren door je brute kracht of niet dan? Is toch niet te betalen op de lange termijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:35 schreef drumstickNL het volgende:
J&J gaat wel qua prijzen; ik draag het ook dus ben je helemaal de man.
peace![]()
als gogo sinds de OP aan het trainen was geweest was hij ook al een stuk verder.. geen dedicatie he
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maar ja, dat stukje inzet om dan maar gewoon rondjes te rennen en met ijsberen te worstelen zie ik ook niet terug, nee. Matig, erg matig allemaal.![]()
Maar je kunt niet altijd in spijkerbroek aankomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even over die laatste foto: bovenste knoopje los.
En voor de rest zou ik je zelf geen chino's aanraden, maar dat moet je natuurlijk zelf uitzoeken. Genoeg prima spijkerbroeken te vinden.![]()
Update?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gisteren eventjes wat nieuws gekocht!
http://score.nl/tops/jass(...)-7111500125-swb.html
http://shop.g-star.com/BA(...)&BundleAssignmentID=
http://www.fiftysix.nl/co(...)comc-5620-taprd.html
Mn rekening was er alleen minder blij mee!![]()
Die bovenste truien zijn allemaal echt heel mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:47 schreef saaw het volgende:
Een beetje kleur, denk aan laagjes, koop wat leuke sjaals en mutsen! En je kapsel is echt opgeknapt, btw.
[ Bericht 65% gewijzigd door sharr op 07-10-2012 22:18:47 (rare quote) ]![]()
Dit zijn misschien ook wel leuke dingen voor TS.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Jeffrey94 het volgende:
Mn rekening was er alleen minder blij mee!![]()
Dit zijn over het algemeen leuke kleding voor de man of is de TS normaliter niet zo op Gstar?,quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Dit zijn misschien ook wel leuke dingen voor TS.![]()
Daar is niet iedereen het mee eens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Jeffrey94 het volgende:
[..]
Dit zijn over het algemeen leuke kleding voor de man of is de TS normaliter niet zo op Gstar?,![]()
Dit jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens.![]()
![]()
Daarmee kan ik zeker inkomen! Ik vind ook zeker niet alle dure kleding mooi(ook bij Gstar), soms denk je echt van
cheap-ass rommel blijkt het toch 80 euro heeft gekocht![]()
Ik vind die jas en shirts best aardig maar de broek bijzonder lelijk. Maar smaken verschillen natuurlijk
an urge to help mankind overcomes me![]()
Shirts zijn inderdaad prima, jas is niet aan mij besteed maar ik ben dan ook bijna 30.
Maar die broek is een van de lelijkste die ik ooit gezien heb.![]()
Dan was deze iets mooier, maargoed die had ik al een paar weken geleden gekocht:
http://www.jeansandfashio(...)ariant=2204001201024![]()
Veel te druk. Overal vreemde stukken stof aan elkaar genaait, extra zakje voorop, allerlei lijnen die door elkaar lopen. Pasvorm ziet er ook niet bepaald geweldig uit op de foto's, heel wijd bij de dijen en opeens een stuk smaller bij de knieen.
Geef mij maar een mooie donkere of dry 5 pocket met een paar kleine details en een goede fit.![]()
Dat kan, aan smaken valt niet te twisten maar goed als ik een broek van 120 - 160 euro koop heb ik niets aan een gladde broek zonder details , zo'n een heb ik voor 80 euro wel.
En het is een wat slim-fit model vandaar de ''vreemde'' lijnen.![]()
Nja mijn persoonlijke stijl is het niet, zal het nooit kopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Jeffrey94 het volgende:
[..]
Dit zijn over het algemeen leuke kleding voor de man of is de TS normaliter niet zo op Gstar?,
Maar denk dat het wel bij TS zou kunnen passen.![]()
Kijk in de OP?quote:heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Het is een topic om de TS te helpen aan nieuwe kleren/nieuwe look. Vandaar de term 'Makeover'.
![]()
![]()
Oohzo...nee het is specifiek voor Gogosweden );quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef Jeffrey94 het volgende:
Jawel maar ik dacht meer dat het voor tips was in het algemeen, niet voor een specifiek iemand.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef kipknots het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan, wat spullen van de jack en jones die wel ok zijn:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen![]()
G-Star is A. in het algemeen kut en B. veeeeeeeeel te duur voor TS.
Jack en Jones is precies goed in dit geval, ze hebben nog een paar aardige dingetjes ook.![]()
Mannen die dit dragenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef kipknots het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan, wat spullen van de jack en jones die wel ok zijn:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Overigens vind ik die roze kleur in de OP niet helemaal jouw ding ivm je blonde haar TS, misschien meer kijken in de strekking van zoiets blauw/gestreept? Daar ben ik zelf iig wel fan van.Verder wel een hele mooie verbetering!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 13:40:15 ]![]()
Waarom zou je in hemelsnaam 35 euro betalen voor een standaard t-shirt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Jeffrey94 het volgende:
Mn rekening was er alleen minder blij mee!
Die jas is trouwens ook absoluut geen 190 euro waard.
Zonde van je geld.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
ik heb het nogal druk op het momentkijk hier voor het weekend nog even naar
sorry
Ik heb 500 euro voor mijn jas betaald... wat ik wil zeggen is dat als tmooi is ik t geld er gewoon voor over heb een of dit nu vijf euro is of vijfendertig boeit me geen zier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam 35 euro betalen voor een standaard t-shirt?
Die jas is trouwens ook absoluut geen 190 euro waard.
Zonde van je geld.Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: