SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een before foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto van hoe ik er nu uit zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon nog een deeltje omdat ik nu ik de basics heb ik nog wel wat verder advies kan gebruiken. Tevens moet ik over 2 maanden weer voor een nieuwe winter outfit gaan shoppen.
Iedereen die in de vorige topics geholpen heeft:
Enorm bedankt enzo, kijk eens wat een verbetering al nu
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
vind ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verbetering dat haar
En dat overhemd is ook leuk, alleen jammer van de vouw
Ja klopt, toen had ik hem net gekochtnu heb ik hem gewassen en gestreken
Ja ik zag het, zijn precies de vouwen van in de verpakkingquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vind ik ook
Ja klopt, toen had ik hem net gekochtnu heb ik hem gewassen en gestreken
![]()
![]()
maar ik had m hangend uit zo'n rekje gepaktquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zijn precies de vouwen van in de verpakkingmaar die vouw zal wel door het tasje komen
Het leukste met dit hele makeover gebeuren is dat mijn ouders niets weten behalve dat ik een nieuw kapsel heb. Dus als ik ze over 2 weken weer zie zullen ze wat meemaken
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto![]()
droge volgensmij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto
Deze:
Die babyzalf substantie is wss meer een fiber cream/paste en niet echt wax meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je droge wax? Of van die meer babyzalf substantie? Die droge zijn het beste om je haar te fixen als op de foto![]()
![]()
Misschien is er ook een goede outlet in je buurt? Ik weet niet waar je nu woont/bent ofzo, maar hier kosten de eau-de-toilette's soms 20 euro goedkoper dan in de Douglas ofzo (zelfde kwaliteit). Kun je in de Douglas eerst gewoon massaal geurtjes testen en deze aan wat vrouwelijke metgezellen van je laten ruiken. Welke zij het lekkerst vinden, koop je gewoon in Outlet. (overspray alleen niet, die fout maken veel mensen veel!! Dat is een goed recept dat iedereen een kilometer uit je buurt loopt, 2 sprays zijn genoeg
)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
In Stockholm is vast een soort Bijenkorf achtig iets waar ie massaal kan testenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef Michielos het volgende:
Misschien is er ook een goede outlet in je buurt? Ik weet niet waar je nu woont/bent ofzo, maar hier kosten de eau-de-toilette's soms 20 euro goedkoper dan in de Douglas ofzo (zelfde kwaliteit). Kun je in de Douglas eerst gewoon massaal geurtjes testen en deze aan wat vrouwelijke metgezellen van je laten ruiken. Welke zij het lekkerst vinden, koop je gewoon in Outlet. (overspray alleen niet, die fout maken veel mensen veel!! Dat is een goed recept dat iedereen een kilometer uit je buurt loopt, 2 sprays zijn genoeg
)
![]()
En 2 sprays is niet altijd genoeg!Ligt eraan wat je draagt.
![]()
![]()
nja, waar ik nu ben niet. Maar over 2 weken ga ik weer naar huis en daar is wel een goede outletquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef Michielos het volgende:
)
Ik ben veel zelfverzekerder nu met die kleren en dat kapsel. Dat had ik nooit verwacht dat dat zo'n verschil zou maken.
Oh nice ga daar winkelen dan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, waar ik nu ben niet. Maar over 2 weken ga ik weer naar huis en daar is wel een goede outlet
Ik ben veel zelfverzekerder nu met die kleren en dat kapsel. Dat had ik nooit verwacht dat dat zo'n verschil zou maken.![]()
En ze zeggen niet voor niks; kleren maken de man?Je kleren zijn zò belangrijk voor je zelfbeeld en imago.
![]()
Geen idee hoe dat spul allemaal heet tegenwoordig joh, maar met een zachte murrays kan ts een hoop doen, als ie zoiets dus al niet heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Die babyzalf substantie is wss meer een fiber cream/paste en niet echt wax meer![]()
Zachte Murray's kan ook nog idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul allemaal heet tegenwoordig joh, maar met een zachte murrays kan ts een hoop doen, als ie zoiets dus al niet heeft![]()
![]()
TS, Complimenten voor de stappen die je neemt. Er zijn zat mensen die niet tevreden zijn met zichzelf maar er niks aan doen. Jij vraagt om tips en je doet er ook echt iets mee.
Respect daarvoor![]()
![]()
dankjewel man! Maar ik moet wel zeggen, dat als je eenmaal de eerste stap genomen hebt het veel makkelijker isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:09 schreef Bucketlist het volgende:
TS, Complimenten voor de stappen die je neemt. Er zijn zat mensen die niet tevreden zijn met zichzelf maar er niks aan doen. Jij vraagt om tips en je doet er ook echt iets mee.
Respect daarvoorja, alleen weet ik niet of die "goed" is.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef H-D het volgende:
Je had ook al een goeie riem toch? Een riem is ook zo belangrijk.
even kijken of ik een foto kan vindenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Eerste stap is altijd het lastigst!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dankjewel man! Maar ik moet wel zeggen, dat als je eenmaal de eerste stap genomen hebt het veel makkelijker is
[..]
ja, alleen weet ik niet of die "goed" is.
even kijken of ik een foto kan vinden
En @je riem, ik zou ook een basic normale riem in zwart of bruin halen.![]()
nee, wel zo een met zwarte nylon ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je ook een... normale? één band leer dus, iets nonchalanterWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Idd een simpele leren riem kan echt bijna overal bij. Ik zou eerder voor deze zijn gegaan http://www.hm.com/nl/product/97704?article=97704-A
En dan de donkerdere![]()
Het haar mag nog wel een stuk korter man.Kun je ook een foto van de achterkant van het overhemd nemen? De achterkant is namelijk belangrijker
Misschien een keertje zonnebankje pakken ook?
![]()
De achterkant? Het is overduidelijk een dress shirt ennhoort gewoon in z'n broekquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
Het haar mag nog wel een stuk korter man.Kun je ook een foto van de achterkant van het overhemd nemen? De achterkant is namelijk belangrijker
![]()
![]()
jaja, nog 2 weken en dan weer naar de kapperquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef mrazura het volgende:
t is nu al weer aardig aangegroeid.
Foto's van al mijn kleren komen nog, binnenkort als ik eens zin krijg om ze te maken
Oh en zonnebank is niet nodig, ik zit nu nog in het hoge noorden (morgen wordt er sneeuw verwacht) En vanaf 8 juni weer in Zuid Zweden, waar de temperatuur rond de 22 graden licht
Stiekem vind ik het haar wat je eerst had leuker.. maar dat ligt denk ik meer aan mij
Wel goed dat je bezig bent met je make over!Goedzo!
Hai :D![]()
Laat je hetzelfde kapsel knippen of weer iets anders deze keer?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jaja, nog 2 weken en dan weer naar de kappert is nu al weer aardig aangegroeid.
Foto's van al mijn kleren komen nog, binnenkort als ik eens zin krijg om ze te maken
Oh en zonnebank is niet nodig, ik zit nu nog in het hoge noorden (morgen wordt er sneeuw verwacht) En vanaf 8 juni weer in Zuid Zweden, waar de temperatuur rond de 22 graden licht
![]()
Volgensmij krijg je het haar nog niet zoals je wilt.
Je hebt je haar nu een beetje in een scheiding zitten terwijl hij eigenlijk geknipt is voor bangs up.
Probeer even wat te oefenen om een "kuifje"/bangs up te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |