quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is daar trouwens niet een topic voor?
Moet eigenlijk ook maar is een geurtje halen ipv altijd alleen maar deo.
Maar OT: Hier is zijn haar naar geknipt:Het wel geurtje draag je vandaag topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alleen deo is niks tochje moet wel ff een paar halen dan
waar hou je van? Hoe oud ben je?
![]()
16, Ja heb wat eau de toilette maar die zijn kapot gevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Het wel geurtje draag je vandaag topic
Maar alleen deo is niks tochje moet wel ff een paar halen dan
waar hou je van? Hoe oud ben je?
16 hmm...uhm..test Cool Water by Davidoff, Jazz by Yves Saint Laurent, Allure by Chanel, Code by Armani, Le Male by Jean Paul Gaultier en ook Egoiste by Chanel. In het laatste geval heb je iig iets wat bijna geen enkele 16jarige jongen heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
16, Ja heb wat eau de toilette maar die zijn kapot gevallen.
Waar houd ik van? Pff, Vanalles. Ik heb zelf volgensmij Chanel N.5 gehad (De neppert dan)
Die vond ik wel erg goed ruiken.
Nah wel minder hr. Bij 80¤ ga je al de kant van Creed ofzo op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ah hier heb ik wat aan ! Ik dacht dat die geurtjes altijd een euro of 80 kosten
En hoeveel doe je er dan gemiddeld op? 3 spray's of iets dergelijks?
Die suggesties gelden ook voor Gogoquote:
Het was ook voor Gogo! En ik heb 'm ook al zat kledingtips gegeven hrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Neymarrr het volgende:
lol H-D kan je het ook een keer niet over geurtjes hebbenWel goeie tips trouwens.
haha i know was maar een geintje, maar het is wel duidelijk dat geurtjes echt een hobby van je is hahah.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Het was ook voor Gogo! En ik heb 'm ook al zat kledingtips gegeven hrvooral voor zn nettere outfits
En thanks dat je het goede tips vond
Haha jaaa kleren ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
haha i know was maar een geintje, maar het is wel duidelijk dat geurtjes echt een hobby van je is hahah.
hoaxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
..dus ik zal straks even foto's maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |