Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.quote:
Omdat je je geld anders verdient met muziek maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Waarom zitten er zo veel paarden in?
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...quote:
Dito, 2 van de 3 liggen hardop te snurkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Jaren zeventig haar.
De kat is nu echt onder zeil.
Geef maar hierquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...
zou ik ook weleens willen wetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die de naam van de Slowaakse band weet?
rammsteinquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ze nu wel a) in fatsoenlijk Engels zingen en b) articuleren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ze stond een beeeeeeeeetje voor Totumpaal
Zoals bulgarije ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef OverRated het volgende:
Dit vind ik maar niks. Als je zo nodig in je eigen taal zingt, maak er dan een flitsend snel nummer van
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Tijn het volgende:
Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.
Stop met rokenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen eens tijd om te eten, af en toe wijn en een sigaret, meer red ik niet.
Dat zijn echt van die dingen die bij het ESF passen idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...
Max Jason Maiquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 2 ligt in haar hangmat te rotten. Het wordt tijd voor weer een echte gilkip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Dito, 2 van de 3 liggen hardop te snurken
Schijf van twee, dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen eens tijd om te eten, af en toe wijn en een sigaret, meer red ik niet.
Ik heb nog nooit een andere ESF avond gehad tbh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het een teleurstellende ESF avond om eerlijk te zijn..
Het klinkt als een verplichting voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef OverRated het volgende:
Geen tijd om m'n social media bij te werken, dit gaat te snel
Neeeee! Ik heb mn gordijnen na Albanie al moeten vervangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nummer 2 ligt in haar hangmat te rotten. Het wordt tijd voor weer een echte gilkip.
Denk dat het juist wel in ons voordeel gaat werken, die tooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ze stond een beeeeeeeeetje voor Totumpaal
Typisch geval van de ontkenningsfasequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.
Schijf van twee toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Dat dacht Jan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten al die FOK!kers daar in Rotterdam. Als ik in NL had gewoond was ik mee gegaan. Hier ga je je spontaan van bezatten
Ik zou Joan allang weer vergeten zijn eerlijk gezegd, met dat geweld van Zweden, Noorwegen, Oekraine en Slovenie (of was het slowakije?).quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er was zoveel bagger, Joan maakt wel een kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn landen die ongeacht hun liedje altijd doorgaan, de balkanlanden, turkije, dan zijn er nog 4 plaatsen te verdelen voor liedjes die wél goed zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Nepthys het volgende:
Ik denk dat Joan wel doorgaat. Zo veel soeps is de rest nou ook weer niet.
Dat dacht ik met dat rock nummer net juist.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef Stickertje het volgende:
tering, ik dacht dat ik een wijf hoorde zingen
Hij zag Joans tooi en dacht "shit, ik moet ook een attribuut op m'n hoofd om op te vallen!", maar hij had alleen een stropdas en wat glitters.quote:
mssn dat het gewoon een beroepsmasochist is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef speknek het volgende:
Ja zeg zo kan ik ook met mijn stagefright omgaan.
Ja, zeker na al die bagger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit best een goed nummer eigenlijk.
Mijne zit nog steeds voor de tv.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nummer 2 ligt in haar hangmat te rotten. Het wordt tijd voor weer een echte gilkip.
Hij is 1 van de beste van de avondquote:
Poes! Ik groet u.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijne zit nog steeds voor de tv.
[ afbeelding ]
Auuuu die laatste noot
Slechte smaak heb jequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is mijn top drie
1. Macedonië
2. Noorwegen
3. Slowakije
Van mij mogen zequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
allemaal kutbagger, russische oma's winnen dit hele songfestival met gemak
Ah, zo'n faalsysteem vind ik die repetities voor de juryquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
De officiële repititie van de show die naar de jurys is gestuurd
Die wasser nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef speknek het volgende:
Saaie liedjes allemaal, waar is de EURO NEURO van de avond.
neequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De halve finale van dinsdag was nog erger?
Kan Strootman zingen?quote:
quote:
Goeie vraag, ik ben ook benieuwdquote:
jaquote:
Zij is inderdaa het enige positieve aan de avond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil de presentatrice in de rode jurk volspuiten.
Hoho griekenland maakt ook nog kans indien nog iets korter jurkjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
allemaal kutbagger, russische oma's winnen dit hele songfestival met gemak
donder op man joan op #1quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Breidniet het volgende:
Joan kan het vergeten, die gaat met 3 punten ala Sieneke naar huis.
1.Slovenie
2.Servie
3.Zweden
4.Estland
5.Noorwegen
6.Bosnie
7.Portugal
8.Kroatie
9.Macedonie
10.Turkije
ja maar de turken welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben dom, je kunt heul niet op Joan stemmen
Dat zat ik dus ook net te denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Travel. het volgende:
Waarom zou je stemmen? Ander land meer Punten en jij dus minder kans...
die gaat dan het nummer van Idols Herman zingen, i'm a Dancerquote:
Dit lijstje is dus echt slecht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Breidniet het volgende:
Joan kan het vergeten, die gaat met 3 punten ala Sieneke naar huis.
1.Slovenie
2.Servie
3.Zweden
4.Estland
5.Noorwegen
6.Bosnie
7.Portugal
8.Kroatie
9.Macedonie
10.Turkije
Forum Opties | |
---|---|