Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.quote:
Omdat je je geld anders verdient met muziek maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Waarom zitten er zo veel paarden in?
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...quote:
Dito, 2 van de 3 liggen hardop te snurkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Jaren zeventig haar.
De kat is nu echt onder zeil.
Geef maar hierquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...
zou ik ook weleens willen wetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die de naam van de Slowaakse band weet?
rammsteinquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ze nu wel a) in fatsoenlijk Engels zingen en b) articuleren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ze stond een beeeeeeeeetje voor Totumpaal
Zoals bulgarije ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef OverRated het volgende:
Dit vind ik maar niks. Als je zo nodig in je eigen taal zingt, maak er dan een flitsend snel nummer van
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Tijn het volgende:
Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.
Stop met rokenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen eens tijd om te eten, af en toe wijn en een sigaret, meer red ik niet.
Dat zijn echt van die dingen die bij het ESF passen idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja van die pepsels dingen, die stokjes met van dat zout.. ik ben zowat bij het einde van de zak...
Max Jason Maiquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 2 ligt in haar hangmat te rotten. Het wordt tijd voor weer een echte gilkip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Dito, 2 van de 3 liggen hardop te snurken
Schijf van twee, dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen eens tijd om te eten, af en toe wijn en een sigaret, meer red ik niet.
Ik heb nog nooit een andere ESF avond gehad tbh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het een teleurstellende ESF avond om eerlijk te zijn..
Het klinkt als een verplichting voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef OverRated het volgende:
Geen tijd om m'n social media bij te werken, dit gaat te snel
Neeeee! Ik heb mn gordijnen na Albanie al moeten vervangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nummer 2 ligt in haar hangmat te rotten. Het wordt tijd voor weer een echte gilkip.
Denk dat het juist wel in ons voordeel gaat werken, die tooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ze stond een beeeeeeeeetje voor Totumpaal
Typisch geval van de ontkenningsfasequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welnee. Na de hele rij nikszeggende troep is die meid met d'r indianentooi juist iets wat eruit springt.
Schijf van twee toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |