omgquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ook deevee. Ik heb alles gelezen.
"lijd"quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik lijd echt aan autisme, dus niet mee fokken plz
quote:
nog een jaartjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben meer van de vrouwen
[..]
Maar jij bent geen 18
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
mogen we daar wel mee FOK!en ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Als ik onzeker ben dan zeur ik, ben ik zelfverzekerd dan ben ik arrogant :S:S:S:S tis nooit goed :S:S::Squote:
jmmrquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik onzeker ben dan zeur ik, ben ik zelfverzekerd dan ben ik arrogant :S:S:S:S tis nooit goed :S:S::S
Klopt, meer je best doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik onzeker ben dan zeur ik, ben ik zelfverzekerd dan ben ik arrogant :S:S:S:S tis nooit goed :S:S::S
Ja, wat is er gquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje jij kaologevaarlijke kaolobaas
Ik ben gewoon stoerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 op 1 is ze best wel bescheiden via the internetz.Ze doet alleen stoer in gezelschap.
Ik ben 14quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf? Vanaf je 15e is ze jong genoeg, tot je 21e moet het kunnen.
inb4 dv die preekt over harry potter termen in het nederlandsquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's 2 x 2 x de helft van wat je nu bent dreuzel
Weet ik toch g, en als je homo was had je me gedaan ik weet hetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik bier had zou ik er speciaal een voor jou opentrekken
mensen die 14 zijnquote:
Hermelienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inb4 dv die preekt over harry potter termen in het nederlands
ik ben speciaal hetero geworden om dat soort pijnlijke situaties te voorkomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik toch g, en als je homo was had je me gedaan ik weet het
Pics? Ik zorg goed voor haar, ik heb geld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah balen man. Mijn zusje is 16 maar die mag je lekker niet.
time sharen een optie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pics? Ik zorg goed voor haar, ik heb geld.
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben speciaal hetero geworden om dat soort pijnlijke situaties te voorkomen
Het is een über mensch. Net als ik ariër dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pics? Ik zorg goed voor haar, ik heb geld.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inb4 dv die preekt over harry potter termen in het nederlands
Heeft ze donkere wenkbrauwen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een über mensch. Net als ik ariër dus.
Ariërs.
ja, ik woon in Zaandamquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ariërs.
maar dan was ik slecht voor het ras geweestquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik toch g, en als je homo was had je me gedaan ik weet het
in een vorig leven was ik dus homo he. en dan wilde ik zo een stoere vent in zijn kontje neuken, en dan ging ie mij neuken. maar hey joh neger dat was de afspraak nietquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik dus homo he. en dan wilde ik zo een stoere vent in zijn kontje neuken, en dan ging ie mij neuken. maar hey joh neger dat was de afspraak niet
daarom dus
hoe weet jij die shit?quote:
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 21:33:26 ]
ik ben een soort hitler. half joods maar wil jullie best leiden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ariërs.
Haha, jij bent vernedert in je vorige levenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik dus homo he. en dan wilde ik zo een stoere vent in zijn kontje neuken, en dan ging ie mij neuken. maar hey joh neger dat was de afspraak niet
daarom dus
Het beste ras inderdaad. Alle andere rassen zijn minderwaardig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ariërs.
Ik klikte op je naam, en toen zag ik zaandam staan, ik zat op Pacal college bij de Mac daarzo in zaandam op school en fitness nog steeds in zdamquote:
ik ben mijquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.Ik heb dezelfde smaak als DV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
true story.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jij bent vernedert in je vorige leven
LOL, ik woon in 't kalf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik klikte op je naam, en toen zag ik zaandam staan, ik zat op Pacal college bij de Mac daarzo in zaandam op school en fitness nog steeds in zdam
Ik train bij jagersplas, Miller sportquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LOL, ik woon in 't kalf.
ben vandaag natuurlijk nog ff in de pauze naar de mac geweest
dat is niets. als je had geweten dat ik aids heb had je wel een condoom omgedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik verneder jou nog regelmatigLekker ding
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dv heeft geen smaak maar wel een vagina en daarom heeft ze altijd gelijk. op dit forum.
DV heeft wel smaakquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dv heeft geen smaak maar wel een vagina en daarom heeft ze altijd gelijk. op dit forum.
Smoofie denkt andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bij TVZ en Hercules?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik train bij jagersplas, Miller sport
daar fiets ik natuurlijk elke dag langsquote:
beter een ariër dan een neger?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar typisch, vind je niet dat ik gelijk heb
Miss op mob?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom sturen mensen over facebook messenger na een gesprek dat al een half uur is doodgebloed opeens ''''
combineer die gedachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
beter een ariër dan een neger?
ja, dan heb je gelijk
doe ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom sturen mensen over facebook messenger na een gesprek dat al een half uur is doodgebloed opeens ''''
Ik wist niet eens dat dat bij mijn info stond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik keek gewoon bij je Info en bij familie zag ik je zusje staan. Niet zo moeilijk hoor.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
combineer die gedachten
[ afbeelding ]
Zoals je zusje, nu kom je echt niet meer van mij af negerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bij mijn info stond.Ik gebruik facebook echt nooit eigenlijk. Ik kijk er wel op maar stuur nooit wat. Behalve 'GEFECLIITEEERRDDD XXXXX'' naar dames die wel de moeite waard zijn.
Dat is een manier van mensen die in hun gedachten nog 13 zijn een gesprek aan te knopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
Gekke indiersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
combineer die gedachten
[ afbeelding ]
ik doe het toch niet bij jou?quote:
Rot op ga weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals je zusje, nu kom je echt niet meer van mij af neger
en jij denkt dat dat helpt?quote:
quote:
Ik ga toch negeren tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een manier van mensen die in hun gedachten nog 13 zijn een gesprek aan te knopen.
nog best nieuw...quote:
Ik wou dat jij mijn broertje was.quote:
okaay smoothie ik zal eens mijn mobiel aanzetten en uft overhalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Eey flips, haal uft eens over om die kut pic te posten van haar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Eey flips, haal uft eens over om die kut pic te posten van haar
Niet in de letterlijke betekenis.quote:
Vraag aan DV die weet alles.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet in de letterlijke betekenis.
Maar over je zusje....wanneer wordt ze 17.
Mijn leven is relax.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Leven van anderen ziet er altijd zo interessanter uit
Of is dit een gras aan de overkant lijkt groener geval
quote:
ja net zoals iemand vast jaloers is op jouw leven. Dat is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Leuke ondertitel.quote:
Ik wou opzoeken maar ik ben typisch zn naam vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
DV, zeg eens meer over zn zusje, wanneer wordt ze 17?
was ik maar als jij dan zag ik elke dag weer spannends op de weg en boeiende verhalen van zeemannen en geile chicks die maanden op zee hebben gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Daarom als familie toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al dibs op dalando. afblijven
Ja als vriendje had ook gekund, maar dan heb ik problemen met DV.quote:
Wie is er nou jaloers op mijn leven..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja net zoals iemand vast jaloers is op jouw leven. Dat is nou eenmaal zo.
Kunnen we samen in bad zonder dat iemand 't erg vindquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom als familie toch.
[..]
Ja als vriendje had ook gekund, maar dan heb ik problemen met DV.Dan maar als broertje. Dan kan ik ook van je houden. Wel op een andere manier, maar hey.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar smoof, z'n zusje is al 7 maand bezet.
Bij sommige magazijnen word je als stront behandel, zeg je gedag word er niks terug gezegd..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar als jij dan zag ik elke dag weer spannends op de weg en boeiende verhalen van zeemannen en geile chicks die maanden op zee hebben gezeten
Kindjes in afrika of misschien iemand die er van droomt om net zoals jij vrachtwagens te kunnen besturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wie is er nou jaloers op mijn leven..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar smoof, z'n zusje is al 7 maand bezet.
Het is waarheid.quote:
Precies je snapt hetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kunnen we samen in bad zonder dat iemand 't erg vind
HIHIHIHHAUUAAHAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maar weer uft lastigvallen op wa
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kindjes in afrika of misschien iemand die er van droomt om net zoals jij vrachtwagens te kunnen besturen.
14 he, jonkie.quote:
14 maar nogsteeds waarheidquote:
elke keer kindjes uit Afrika erbij halenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..
Hoeveelste?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik begin dorst te krijgen, even een beugel openploppen.
wanneer word je 15 dan?quote:
bijna dusquote:
Wat dan, zwervers?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
elke keer kindjes uit Afrika erbij halen
Wat nou. ze trekt echt een Mweehhhhhh gezichtquote:
Dus wanneer gaan we samen in bad?quote:
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..
normale mensenquote:
Maar nog niet helemaalquote:
Weer dichterbij Qlimaxquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaalEn dan nog maar een jaartje en dan Intents Festival en bier en alles
ja, voor mij ook nog 2 weken en een jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaalEn dan nog maar een jaartje en dan Intents Festival en bier en alles
Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meeDan heb je helemaal mensen die jaloers op je zijn.
ff wat negertjes uit hun lijden verlossenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vet
Het liefst zo snel mogelijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou. ze trekt echt een Mweehhhhhh gezicht
[..]
Dus wanneer gaan we samen in bad?
[..]
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meeDan heb je helemaal mensen die jaloers op je zijn.
Ik DM je TC linkquote:
je moet dan ook van de standaard uit gaan, je neemt voor een onderzoek onder mensen toch ook de gemiddelde en niet een armere of rijkerequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar normale mensen zijn zo standaard..
Top.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik doe dit altijd wanneer ik uit bad kom
Maakt niet uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe zelf m'n cam niet aan hoor.
Ja mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vet
Jaaa tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het liefst zo snel mogelijk?
Ik weet het. Als wij gaan meeten (sowieso als ik geld / tijd heb voor volgende meet dan kom ik.) dan hou ik je eraan en dan gaan wij in bad.
Mijn huis is nog vrij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mij ook
[..]
Jaaa tofDe 22e juni is er weer een meet, dus ga sparen
![]()
Telt een zwembad dan ook? Ik weet niet hoe we anders aan een "bad" komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
22 Juni? Waar? Link? Ja zwembad telt ook. Maar privé kan altijd huhuquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mij ook
[..]
Jaaa tofDe 22e juni is er weer een meet, dus ga sparen
![]()
Telt een zwembad dan ook? Ik weet niet hoe we anders aan een "bad" komen.
Seksie manquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij vindt het wel lekker om op de cam te staan he
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij vindt het wel lekker om op de cam te staan he
ohhhquote:
gewone meet denk ik.quote:
In Amsterdam, op fb zag ik het. En mooi, maar prive is inderdaad ook een goede optiequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
22 Juni? Waar? Link? Ja zwembad telt ook. Maar privé kan altijd huhu
privé is beter. pm me ff je adresquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh
[..]
gewone meet denk ik.
[..]
In Amsterdam, op fb zag ik het. En mooi, maar prive is inderdaad ook een goede optie
hoe ziet Flippiee er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh
[..]
gewone meet denk ik.
[..]
In Amsterdam, op fb zag ik het. En mooi, maar prive is inderdaad ook een goede optie
sexy chest welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Dalando het volgende:
Mensen die niet geloven dat ik halfnakend ben
FLips heeft grote tietenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe ziet Flippiee er eigenlijk uit?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
privé is beter. pm me ff je adres
[ afbeelding ]
He kijk Trollsciencequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohh, is vrijdags dus kan sws nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh
[..]
gewone meet denk ik.
[..]
DM TC LINK!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Dalando het volgende:
Mensen die niet geloven dat ik halfnakend ben
Nog geld betalen ook, jeetje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Je mag het huren flips, ik bedoelde het niet raar.
Die roze boxerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe ziet Flippiee er eigenlijk uit?
quote:
Ja ik weet eigenlijjk het precieze er ook niet van. Alleen dat het in Amsterdam was en de 22equote:
21quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoeveel vakantiedagen heb jij op jaarbasis
Nee ik heb me nog nooit ziek gemeld, maar is amsterdam dan moet ik weer met auto enzo en kan niet drinken danquote:
uhmmm 3 week vrij in 1 jaar is kk veel.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ok. nu weet ik eigenlijk niet of dat veel of weinig is
dat denk ik ook altijd voordat ik ga drinken. nadat ik er 2 opheb besef ik dat ik beter rij met een slok op. gewoon doen dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik heb me nog nooit ziek gemeld, maar is amsterdam dan moet ik weer met auto enzo en kan niet drinken dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Ja ik weet eigenlijjk het precieze er ook niet van. Alleen dat het in Amsterdam was en de 22e
ok weinig dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uhmmm 3 week vrij in 1 jaar is kk veel.....
maar ik neem sowiezo wel 8 baco's, en daarna heb ik me grens bereikt dan meer of niks meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd voordat ik ga drinken. nadat ik er 2 opheb besef ik dat ik beter rij met een slok op. gewoon doen dus
Jawel Maringo. Ik denk ik houd de verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mogen we dat zelf niet meer bepalen, Flips.
quote:
Gastttttt. Zo jammer weer.quote:
ga met de trein gquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik heb me nog nooit ziek gemeld, maar is amsterdam dan moet ik weer met auto enzo en kan niet drinken dan
Zit wat in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
@flips
Naja, als je het aardig vraagt mag het wel gratis..maar een bad vullen + warm water is best wel veel, vooral de bad hier..![]()
Tortilla's zijn in mijn eentje net zo lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan kom ik ook nooit bij je eten. Ik praat net zoals Britt .
Maar met mij vast veel lekkerder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tortilla's zijn in mijn eentje net zo lekker.
goedenavendquote:
Uft past er ook nog inquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit wat in.Vooruit dan maar. Aangezien ik al heel lang niet in een bad heb gelegen.
Dan zal ik niet kunnen ophouden met grinnikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan kom ik ook nooit bij je eten. Ik praat net zoals Britt .
Ik denk dat ik weet welkequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken maar ik laat het.
ah chilllquote:
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan zal ik niet kunnen ophouden met grinniken
Aiiii ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken maar ik laat het.
blijf nog maar even nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah chilllDat is een deal
[..]
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.
[..]
Aiiii ik ben nu nieuwsgierig.
M'n mannetje?quote:
Mij lijkt het geweldig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik word er door FOK!kers al zo meegepest. Steven van het weekend zei ook continu Britt.
ik had hem echt wel door hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |