Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meeDan heb je helemaal mensen die jaloers op je zijn.
ff wat negertjes uit hun lijden verlossenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vet
Het liefst zo snel mogelijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou. ze trekt echt een Mweehhhhhh gezicht
[..]
Dus wanneer gaan we samen in bad?
[..]
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meeDan heb je helemaal mensen die jaloers op je zijn.
Ik DM je TC linkquote:
je moet dan ook van de standaard uit gaan, je neemt voor een onderzoek onder mensen toch ook de gemiddelde en niet een armere of rijkerequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar normale mensen zijn zo standaard..
Top.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik doe dit altijd wanneer ik uit bad kom
Maakt niet uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe zelf m'n cam niet aan hoor.
Ja mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel vet
Jaaa tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het liefst zo snel mogelijk?
Ik weet het. Als wij gaan meeten (sowieso als ik geld / tijd heb voor volgende meet dan kom ik.) dan hou ik je eraan en dan gaan wij in bad.
Mijn huis is nog vrij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mij ook
[..]
Jaaa tofDe 22e juni is er weer een meet, dus ga sparen
![]()
Telt een zwembad dan ook? Ik weet niet hoe we anders aan een "bad" komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
22 Juni? Waar? Link? Ja zwembad telt ook. Maar privé kan altijd huhuquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mij ook
[..]
Jaaa tofDe 22e juni is er weer een meet, dus ga sparen
![]()
Telt een zwembad dan ook? Ik weet niet hoe we anders aan een "bad" komen.
Seksie manquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij vindt het wel lekker om op de cam te staan he
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij vindt het wel lekker om op de cam te staan he
ohhhquote:
gewone meet denk ik.quote:
In Amsterdam, op fb zag ik het. En mooi, maar prive is inderdaad ook een goede optiequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
22 Juni? Waar? Link? Ja zwembad telt ook. Maar privé kan altijd huhu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |