Het is waarheid.quote:
Precies je snapt hetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kunnen we samen in bad zonder dat iemand 't erg vind
HIHIHIHHAUUAAHAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maar weer uft lastigvallen op wa
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kindjes in afrika of misschien iemand die er van droomt om net zoals jij vrachtwagens te kunnen besturen.
14 he, jonkie.quote:
14 maar nogsteeds waarheidquote:
elke keer kindjes uit Afrika erbij halenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..
Hoeveelste?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik begin dorst te krijgen, even een beugel openploppen.
wanneer word je 15 dan?quote:
bijna dusquote:
Wat dan, zwervers?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
elke keer kindjes uit Afrika erbij halen
Wat nou. ze trekt echt een Mweehhhhhh gezichtquote:
Dus wanneer gaan we samen in bad?quote:
Of net zoals die chick die met trekker door Afrika ging en zo naar de zuidpool wilde reizen. Dat kan je ook doen met een vrachtwagen. Dan maak je allemaal toffe dingen meequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kindjes in afrika, ja das waar lijkt me wel keertje vet om in afrika te rijden en die dorpjes langs te gaan en eten brengen voor die mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |