quote:
Ben bang dat iemand het recht van me af neemtquote:
Heb je je bril op ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog steeds geen WA berichtje uft!
Gwn zoals ajacied422 doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ben bang dat iemand het recht van me af neemtdus snel tt weg en op Invoeren drukken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog steeds geen WA berichtje uft!
das best sneuquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gwn zoals ajacied422 doen.
De nieuwe TT als op Ctrl + C hebben, en dan Ctrl +V en klaar.
Weet ik, daarom opent hij in VBL bijna alle topics.quote:
Daarom ga ik je de 22e een kusje geven tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog geen pic in de group gallery uft
Uft, you disappoint me.
Dat was voor iets andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom ga ik je de 22e een kusje geven toch
2 dan. Ook 1 voor het uitlachenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 dan. Ook 1 voor het uitlachen
Druiven zijn sowiesoquote:
Ik heb vandaag al bijna een hele tros opquote:
Perzikquote:
Aardbeien, meloen, groene pitloze druiven, granny smith appels en kiwi'squote:
Het is gezond, dus niet erg, een tros valt wel mee .quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al bijna een hele tros opVerspreid over de dag.
Nee ik ga dinsdag, dan moet ik toch naar school voor exaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop