Hoe komt dat? Ik snap er bij mij niets vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles lijkt bij mij als een malle te chippen op het moment.
Ik mis de fattie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden laatst een hele songfestival-act in elkaar gezet die gegarandeerd ging winnen.
Met een man met 1 been, een blinde vrouw met hoofddoek, een doventolk, een geit, een schaap, een lelijke neger, een ginger, nog wat lui en dan in elke Europese taal een woord zingen.
Voelt iedereen zich aangesproken
Oeh klinkt zekers als een topperquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden laatst een hele songfestival-act in elkaar gezet die gegarandeerd ging winnen.
Met een man met 1 been, een blinde vrouw met hoofddoek, een doventolk, een geit, een schaap, een lelijke neger, een ginger, nog wat lui en dan in elke Europese taal een woord zingen.
Zat er ook bijquote:
ik mis het lekkere mokkel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
srsly?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet me denken aan een lerares van mijn lief die was aangenomen op politieke correctheid.
Een lesbische negrin in een rolstoel
O ja, stapel lekkere wijven, hadden we er ook bij gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik mis het lekkere mokkel.
Het weer? Ik heb gisteren A England Saint George gelakt. En vooruit, het was maar 1 laagje en ik heb lichtelijk gefaald met m'n topcoat, maar nog maar 1 nagel is intact, zonder enige tipwear of kleine chips.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ik snap er bij mij niets van
Och, ben je wel in één keer klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet me denken aan een lerares van mijn lief die was aangenomen op politieke correctheid.
Een lesbische negerin in een rolstoel
really?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Kan best jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het weer? Ik heb gisteren A England Saint George gelakt. En vooruit, het was maar 1 laagje en ik heb lichtelijk gefaald met m'n topcoat, maar nog maar 1 nagel is intact, zonder enige tipwear of kleine chips.
ik had haar ook gelijk aangenomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Zeldzame jonguh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had haar ook gelijk aangenomen.
Hoe vaak kom je zoeene tegen.![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trix ga je nog naar de meet de 30ste?
ja maar ja maarquote:
de 2e van wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon zorgen dat ik trix de 2e meet.
waar kom je vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar ja maarmet wie moet ik dan dat heule stuk rijden
Dat!quote:
Juni.quote:
Waarom heet dat niet gewoon White Russia?quote:
Den Haagquote:
Ze heeft een driedubbele verjaardag ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar ja maarmet wie moet ik dan dat heule stuk rijden
Omdat neprussen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heet dat niet gewoon White Russia?
huh? mis ik weer iets?quote:
Metuhlfestival jonguhquote:
whait whut waar?quote:
Ga dan over rotterdam!quote:
Echt he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had haar ook gelijk aangenomen.
Hoe vaak kom je zoeene tegen.![]()
![]()
Oh. Wie was dit dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze heeft een driedubbele verjaardag ofzo.
Dat wordt leuk als Jill komtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga dan over rotterdam!
zolang renren- dit niet leest.
dan neem ik twee honters mee!![]()
![]()
![]()
wie is jillquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als Jill komtEn met die katten
Das omquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga dan over rotterdam!
zolang renren- dit niet leest.
dan neem ik twee honters mee!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon zorgen dat ik trix de 2e meet.
Je zei ook wel dat je zou komen, behalve als je weer zwanger was ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?
Swarte, ik denk het niet, ik vier dan liever mijn verjaardag. Ik denk dat de rit dan te vermoeiend is, is de dag nadat we terugkomen van vakantie en ik weet niet hoe ik kwaalsgewijs zitmaar ik wil volgende keer echt wel hoor!
Waarom kan ik dan weer nietquote:
Ikke! Maar die is weer een week opgeschovenquote:
Troost je, het is uitverkocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan weer niet
Volgens mij niet. Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
We hebben toch geen designer in ons midden?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ikke! Maar die is weer een week opgeschovende ongeveertig-viering van mijn schoonzus en nog 8 vrienden
Oooh gelukkig maarquote:
Dat krijg je ervan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
En dan meet Fiets allemaal leuke mensen als ik Mickey Mouse meet.
neejoh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das ommaar ge mag best meerijden hoor als ik Ren dan niet achter me aan krijg
![]()
en honters
Vertel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ergens niet it kom, het is lelijk en ik zit mezelf op te vreten
ja heuj, jij mag bij mickey op schoot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
En dan meet Fiets allemaal leuke mensen als ik Mickey Mouse meet.
Me too!!quote:
hehe als je het zo steltquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neejoh!
A4
A13
A16
A15
A2
hoe is dat dan om?
Wel toffen bands.quote:
Doe maar lekker rustig aan dan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Me too!!
Bambi, jah, ik had al zo'n gevoel dat dan de rit naar Eindhoven te zwaar zou zijn. Ofwel met moe/misselijk, ofwel met bekken. Ik gok nu op het bekken, ik heb al last en de dag ervoor rijden we vanuit DLD naar huis.. Denk dat ik flink rag ben dus
denk dat dit zelfs wel sneller is dan de a12 naar utrecht en dan de A2quote:
Niet, dan scheurt zn pakquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja heuj, jij mag bij mickey op schoot.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Me too!!
Bambi, jah, ik had al zo'n gevoel dat dan de rit naar Eindhoven te zwaar zou zijn. Ofwel met moe/misselijk, ofwel met bekken. Ik gok nu op het bekken, ik heb al last en de dag ervoor rijden we vanuit DLD naar huis.. Denk dat ik flink rag ben dus
Ik weet er wel wat vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ergens niet it kom, het is lelijk en ik zit mezelf op te vreten
Ja Slayer Anthrax machine head ik wil ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel toffen bands.
En m'n eerste festival nuchter. Ik ben benieuwd.
Je wilt gewoon meerijden hequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk dat dit zelfs wel sneller is dan de a12 naar utrecht en dan de A2
quote:
Slayer skip ik lekker, veul te vaak gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja Slayer Anthrax machine head ik wil ook
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je wilt gewoon meerijden he![]()
Wazigen spatie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
En ik zie wel een spatie:
[ afbeelding ]
en jaaa, goed nthouden Bambii
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan dus eigenlijk ook niet. Doen wij wel onze eigen meet aan het strand ofzo.
Smeagol houdt van rust.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.
Met de kadden van SQ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.
en aandachtquote:
ojaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets, je kan met mij en Dico meerijden hè?.
Accepteer ik zelfs die 2 cavia's
ze hebben thuis ook twee kaddersquote:
Dan heb je gewoon twee opties!quote:
Komt Wim ook mee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets, je kan met mij en Dico meerijden hè?.
Accepteer ik zelfs die 2 cavia's
Zolang ze niet onder het rempedaal klimmen ofzoquote:
Meshuggah lijkt me echt zó vet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
En jaa, Slayer Anthrax Maxhine Head!
EN nog veel beter: Meshuggah, Devin Townsend, Lamb of God. Of nouja, die eerste twee vooral..
Smeagol haat kad 2quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hebben thuis ook twee kadders
quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brengt iedereen zijn/haar hont mee ofzo
dico komt uit schiedam. dat is praktisch rotterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon twee opties!
Fiets neemt Cavia's mee, dat telt niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brengt iedereen zijn/haar hont mee ofzo
Die heb ik nog nooit live gezien, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meshuggah lijkt me echt zó vet.
En Nasum.
hij gaat op je titters liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zolang ze niet onder het rempedaal klimmen ofzo
smeagol haat alles behalve jou.quote:
Omdat het kan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waarom heeft oekraine zo'n bloemstuk in dr haar
Dat mag hij bij Dico doen, bij mij rolt hij gelijk naar benedenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij gaat op je titters liggen
Dat laatstequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat het kan?
Offff, omdat de verentooi al bezet was.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
En ik zie wel een spatie:
[ afbeelding ]
en jaaa, goed nthouden Bambii
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat mag hij bij Dico doen, bij mij rolt hij gelijk naar beneden
Hij is verliefd op mij. Hij moet mee naar disneyquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
smeagol haat alles behalve jou.
Dankje, ik vond dat ook alquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Potverdorie, die vrouw van Bulgarije @ NL1 is echt eng.
THE CAKE IS A LIEquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
Hoe kan ik nu ooit nog geloven in de topictitel? Het is allemaal een leugen!!
Facebookupdates van elk cijfer dat ze aanklikt. Sterf.quote:Ik geef Wit-Rusland gemiddeld een 4.6 op het #songfestival. Nederland gaf een 5.1. Ook jureren? http://live.songfestival.nl/
Ik mis vanalles merk ik al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Potverdorie, die vrouw van Bulgarije @ NL1 is echt eng.
Ik miste hetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Best wel idd.
Hey, ze zong stiekem een stukje Engels!
Zo één had ik bij die andere halve.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Facebookupdates van elk cijfer dat ze aanklikt. Sterf.
quote:
Wie??quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Facebookupdates van elk cijfer dat ze aanklikt. Sterf.
Jaaaaaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wie??
IJs, we moeten ff nrs uitwisselen, kunnen we meeten daro
Ik wist geeneens dat die andere halve al geweest was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één had ik bij die andere halve.
Vriendin van mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wie??
IJs, we moeten ff nrs uitwisselen, kunnen we meeten daro
Naja, dat weet ik dus door continue updates erover.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat die andere halve al geweest was.
[..]
Vriendin van mij.
Ik zat ook al van: wtf dies toch heul geen 16 manquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef RenRen- het volgende:
16 en eruit zien als een 30er is toch wel vervelend.
Inca meeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Incantrix het volgende:
Yaaaayy, IJs meeten!
bambi, omg, kun je haar posts niet tijdelijk wegdingesen?
Zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Incantrix het volgende:
Yaaaayy, IJs meeten!
bambi, omg, kun je haar posts niet tijdelijk wegdingesen?
Ow die bedoel je pahahahaha......quote:
Oh daar gaat ze weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat ook al van: wtf dies toch heul geen 16 man![]()
![]()
no, met de oto en nagelschaartjens.quote:
Oo okequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
no, met de oto en nagelschaartjens.
Da's niet authentiek jonguhquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
waarom niet gewoon engels versta je er ook nog wat van
In je vriendenlijst kun je op een knopje dingesen en dan worden diens statusupdates niet meer getoond. Moet je wel op de laptop oid zitten.quote:
Dat had ik ook, volgens mij heeft dit nummer nog best een verhaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
waarom niet gewoon engels versta je er ook nog wat van
stop hem in je tasquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is verliefd op mij. Hij moet mee naar disney
België en Nederland zijn gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... België had ook een 16-jarig dingske voor eurovision
Uiteraard gaat ze niet door; maar goed
Trolololoquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Maar tegenwoordig moet je 80 zijn om door te mogen; dusjah
[ afbeelding ]
We gingen slapen. Mam en ik.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We gingen slapen. Mam en ik.
Dus ik ging praten.
"Rennie, niet praten."
Dus ging ik zingen.
"Rennie, niet zingen. "
Dus ging ik neuriën.
"Rennie, niet neuriën."
Toen fluisteren....
Ik was een heel vervelend kind.
Ze moeten Doe Maar een keer sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Kn je niet gewoon bands uit andere landen inhuren als land zijnde? Moeten ze gewoon Gogol Bordello sturen
Pahahaha herkenbaar.... mams zei algauw: Priem; shhhhhhhhhh............quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ik ging praten.
"Rennie, niet praten."
Dus ging ik zingen.
"Rennie, niet zingen. "
Dus ging ik neuriën.
"Rennie, niet neuriën."
Toen fluisteren....
Jah, ik dacht, als het dan is afgelopen zet je haar weer aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
De rest van haar wil ik best zien namelijk.
JA!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze moeten Doe Maar een keer sturen.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ik ging praten.
"Rennie, niet praten."
Dus ging ik zingen.
"Rennie, niet zingen. "
Dus ging ik neuriën.
"Rennie, niet neuriën."
Toen fluisteren....
Ja echt he... maar ook écht iedereen... Zouden ze zichzelf niet goed horen ofzo??quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik dacht, als het dan is afgelopen zet je haar weer aanmaar dit werkt ook jah
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA!
Now there's a plan I can relate to
Ik vroeg het me ook al af...quote:
is er een reden dat ik dat niet zou moeten durven dan?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is er een reden dat ik dat niet zou moeten durven dan?
neequote:
ik herken er wel een paar woorden engels inquote:
JE HEBT WEL EEN RIJBEWIJS HEquote:
En dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel
You and I
Forever.
Oh oh oh ohhhh
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anders zegt hij "Pull over. Ik ga wel rijden"
Stef doet dat heeeel anders jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus ik ging praten.
"Rennie, niet praten."
Dus ging ik zingen.
"Rennie, niet zingen. "
Dus ging ik neuriën.
"Rennie, niet neuriën."
Toen fluisteren....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel
You and I
Forever.
Oh oh oh ohhhh
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef doet dat heeeel anders ja![]()
"Stef, nu gaan liggen. Het is tijd om te gaan slapen"
*gil krijs spring koprol*
"Stef, nú liggen!"
*koprol spring spring*
"ik ga weg hoor!"
"JA! JIJ WEG"
*kus zwaai deur dicht*
*KRIJS*
*negeer*
*KRIJS*
*negeer some more*
*krijs some more*
*toch maar even gaan kijken*
*gil krijs koprol spring spring*
"ik ga weg hoor!'
"JA! JIJ WEG!"
*Herhaal.
SCHROK JIJ OOK !!!!quote:
WAAR HEB IK DAT VOOR NODIG IK HEB TOCH EEN AUTO EINZ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE HEBT WEL EEN RIJBEWIJS HE
HAHAHAHAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"Stef, nú liggen!"
*koprol spring spring*
"ik ga weg hoor!"
"JA! JIJ WEG"
*kus zwaai deur dicht*
*KRIJS*
*negeer*
*KRIJS*
*negeer some more*
*krijs some more*
"ik ga weg hoor!'
"JA! JIJ WEG!"
*Herhaal.
Bij een pakje boter gekregen ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR HEB IK DAT VOOR NODIG IK HEB TOCH EEN AUTO EINZ?
Ik dacht.. KIJK UIT ACHTER JE.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"Stef, nú liggen!"
*koprol spring spring*
"ik ga weg hoor!"
"JA! JIJ WEG"
*kus zwaai deur dicht*
*KRIJS*
*negeer*
*KRIJS*
*negeer some more*
*krijs some more*
"ik ga weg hoor!'
"JA! JIJ WEG!"
*Herhaal.
Gogol Bordelloquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Kn je niet gewoon bands uit andere landen inhuren als land zijnde? Moeten ze gewoon Gogol Bordello sturen
automaat of een ekte oto?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR HEB IK DAT VOOR NODIG IK HEB TOCH EEN AUTO EINZ?
Ektequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
automaat of een ekte oto?
Of eigenlijk andersom? Ik krijg iig CG en Nubar in ruil voor GOSH.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
6 CG neons en Nubar Polka Dot White swappen voor GOSH Rainbow.
En dan als extra OPI Metallic 4 Ever krijgen.
Ik mag er wel hele goede snoepjes bij doen.
Nope... twas bietje vals zelfs en schreeuwerigquote:
wat voor une is het?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ekte
En hij kan hard jonge![]()
Mijn auto
wedstrijdje doen de 30stequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ekte
En hij kan hard jonge![]()
Mijn auto
whot doe you chihuahuaquote:
Peugeot 206 1.6 XS uit '99quote:
Ik vind toch de results het leukste aan het hele festivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ging ik niet kijken om Joan niet te missen.
Jouw prioriteiten zijn beter.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind toch de results het leukste aan het hele festival
Jupquote:
tuurlijk!quote:
Jij hebt vast meer geld ervoor betaald dan ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fiets ik heb een polo uit 06 een 1.9 die gaat harder
Noes goed bezig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
En jonge, iedereen negeert mijn bazenswap!
Jah met de Kaquote:
Lief dan niet ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt vast meer geld ervoor betaald dan ik
Kijk daar heb je het alquote:
In mijn hoofd zei ik "holy crap! Dat doe je goed!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
En jonge, iedereen negeert mijn bazenswap!
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef RenRen- het volgende:
Niet racen, straks gaat mijn hondje dood
Ons Iriskequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de vlaamse deelneemster is wel cute
hehe goeden zaak tochquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In mijn hoofd zei ik "holy crap! Dat doe je goed!"
En toen deed ik een snurkje
niet als je smeagol en frodo niet hebt. die rennen in een tuigje voor de oto uit. dogpowersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fiets ik heb een polo uit 06 een 1.9 die gaat harder
O en een beschermend jasje aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?
daarom zeg ik ook niet:quote:
Neejoh. Mijn honden doen hun ding. Maar ze kunnen niet zo goed tegen een stootjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?
Ik ga verliezen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet als je smeagol en frodo niet hebt. die rennen in een tuigje voor de oto uit. dogpowers
Ja... weg met je pen0r ja !quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook niet:
ik zou haar geven.
en te 'zingen'quote:
Dat vermoedde ik al ja, haha! Goed man!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
En dit was dus die GOSH Rainbow die ik voor 3,50 op marktplaats gescoord heb.
quote:
Dit dusquote:
MAAR HIJ HEEFT ENEN CAPE MAN !!quote:
ROT DAN LEKKER OP NAAR JE TURK JAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat wel een schip vliegen, dat zie ik jou nog niet doen
Tegen al de hontenpowers kan ik toch niet opquote:
quote:
Noes! wanneer danquote:
zeker niet als smeagol zijn reverse sneezing inzetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Tegen al de hontenpowers kan ik toch niet op
Das toch alleen voor het achteruit rijden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeker niet als smeagol zijn reverse sneezing inzet
HEUL DE TIJD ALquote:
echt stoerquote:
niet als je ze omdraait.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das toch alleen voor het achteruit rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |