Oh. Wie was dit dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze heeft een driedubbele verjaardag ofzo.
Dat wordt leuk als Jill komtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga dan over rotterdam!
zolang renren- dit niet leest.
dan neem ik twee honters mee!![]()
![]()
![]()
wie is jillquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als Jill komtEn met die katten
Das omquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga dan over rotterdam!
zolang renren- dit niet leest.
dan neem ik twee honters mee!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon zorgen dat ik trix de 2e meet.
Je zei ook wel dat je zou komen, behalve als je weer zwanger was ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?
Swarte, ik denk het niet, ik vier dan liever mijn verjaardag. Ik denk dat de rit dan te vermoeiend is, is de dag nadat we terugkomen van vakantie en ik weet niet hoe ik kwaalsgewijs zitmaar ik wil volgende keer echt wel hoor!
Waarom kan ik dan weer nietquote:
Ikke! Maar die is weer een week opgeschovenquote:
Troost je, het is uitverkocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan weer niet
Volgens mij niet. Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
We hebben toch geen designer in ons midden?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ikke! Maar die is weer een week opgeschovende ongeveertig-viering van mijn schoonzus en nog 8 vrienden
Oooh gelukkig maarquote:
Dat krijg je ervan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
En dan meet Fiets allemaal leuke mensen als ik Mickey Mouse meet.
neejoh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das ommaar ge mag best meerijden hoor als ik Ren dan niet achter me aan krijg
![]()
en honters
Vertel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ergens niet it kom, het is lelijk en ik zit mezelf op te vreten
ja heuj, jij mag bij mickey op schoot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef RenRen- het volgende:
En dan meet Fiets allemaal leuke mensen als ik Mickey Mouse meet.
Me too!!quote:
hehe als je het zo steltquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neejoh!
A4
A13
A16
A15
A2
hoe is dat dan om?
Wel toffen bands.quote:
Doe maar lekker rustig aan dan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Me too!!
Bambi, jah, ik had al zo'n gevoel dat dan de rit naar Eindhoven te zwaar zou zijn. Ofwel met moe/misselijk, ofwel met bekken. Ik gok nu op het bekken, ik heb al last en de dag ervoor rijden we vanuit DLD naar huis.. Denk dat ik flink rag ben dus
denk dat dit zelfs wel sneller is dan de a12 naar utrecht en dan de A2quote:
Niet, dan scheurt zn pakquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja heuj, jij mag bij mickey op schoot.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Me too!!
Bambi, jah, ik had al zo'n gevoel dat dan de rit naar Eindhoven te zwaar zou zijn. Ofwel met moe/misselijk, ofwel met bekken. Ik gok nu op het bekken, ik heb al last en de dag ervoor rijden we vanuit DLD naar huis.. Denk dat ik flink rag ben dus
Ik weet er wel wat vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ergens niet it kom, het is lelijk en ik zit mezelf op te vreten
Ja Slayer Anthrax machine head ik wil ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel toffen bands.
En m'n eerste festival nuchter. Ik ben benieuwd.
Je wilt gewoon meerijden hequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk dat dit zelfs wel sneller is dan de a12 naar utrecht en dan de A2
quote:
Slayer skip ik lekker, veul te vaak gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja Slayer Anthrax machine head ik wil ook
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je wilt gewoon meerijden he![]()
Wazigen spatie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
En ik zie wel een spatie:
[ afbeelding ]
en jaaa, goed nthouden Bambii
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan dus eigenlijk ook niet. Doen wij wel onze eigen meet aan het strand ofzo.
Smeagol houdt van rust.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.
Met de kadden van SQ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil dat frodo avec smeagol een leuke dag hebben.
en aandachtquote:
ojaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets, je kan met mij en Dico meerijden hè?.
Accepteer ik zelfs die 2 cavia's
ze hebben thuis ook twee kaddersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |