Hoe komt dat? Ik snap er bij mij niets vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alles lijkt bij mij als een malle te chippen op het moment.
Ik mis de fattie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden laatst een hele songfestival-act in elkaar gezet die gegarandeerd ging winnen.
Met een man met 1 been, een blinde vrouw met hoofddoek, een doventolk, een geit, een schaap, een lelijke neger, een ginger, nog wat lui en dan in elke Europese taal een woord zingen.
Voelt iedereen zich aangesproken
Oeh klinkt zekers als een topperquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden laatst een hele songfestival-act in elkaar gezet die gegarandeerd ging winnen.
Met een man met 1 been, een blinde vrouw met hoofddoek, een doventolk, een geit, een schaap, een lelijke neger, een ginger, nog wat lui en dan in elke Europese taal een woord zingen.
Zat er ook bijquote:
ik mis het lekkere mokkel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
srsly?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet me denken aan een lerares van mijn lief die was aangenomen op politieke correctheid.
Een lesbische negrin in een rolstoel
O ja, stapel lekkere wijven, hadden we er ook bij gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik mis het lekkere mokkel.
Het weer? Ik heb gisteren A England Saint George gelakt. En vooruit, het was maar 1 laagje en ik heb lichtelijk gefaald met m'n topcoat, maar nog maar 1 nagel is intact, zonder enige tipwear of kleine chips.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ik snap er bij mij niets van
Och, ben je wel in één keer klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet me denken aan een lerares van mijn lief die was aangenomen op politieke correctheid.
Een lesbische negerin in een rolstoel
really?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Kan best jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het weer? Ik heb gisteren A England Saint George gelakt. En vooruit, het was maar 1 laagje en ik heb lichtelijk gefaald met m'n topcoat, maar nog maar 1 nagel is intact, zonder enige tipwear of kleine chips.
ik had haar ook gelijk aangenomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Zeldzame jonguh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had haar ook gelijk aangenomen.
Hoe vaak kom je zoeene tegen.![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trix ga je nog naar de meet de 30ste?
ja maar ja maarquote:
de 2e van wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon zorgen dat ik trix de 2e meet.
waar kom je vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar ja maarmet wie moet ik dan dat heule stuk rijden
Dat!quote:
Juni.quote:
Waarom heet dat niet gewoon White Russia?quote:
Den Haagquote:
Ze heeft een driedubbele verjaardag ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar ja maarmet wie moet ik dan dat heule stuk rijden
Omdat neprussen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heet dat niet gewoon White Russia?
huh? mis ik weer iets?quote:
Metuhlfestival jonguhquote:
whait whut waar?quote:
Ga dan over rotterdam!quote:
Echt he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had haar ook gelijk aangenomen.
Hoe vaak kom je zoeene tegen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |