Jupquote:
tuurlijk!quote:
Jij hebt vast meer geld ervoor betaald dan ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fiets ik heb een polo uit 06 een 1.9 die gaat harder
Noes goed bezig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
En jonge, iedereen negeert mijn bazenswap!
Jah met de Kaquote:
Lief dan niet ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt vast meer geld ervoor betaald dan ik
Kijk daar heb je het alquote:
In mijn hoofd zei ik "holy crap! Dat doe je goed!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
En jonge, iedereen negeert mijn bazenswap!
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef RenRen- het volgende:
Niet racen, straks gaat mijn hondje dood
Ons Iriskequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de vlaamse deelneemster is wel cute
hehe goeden zaak tochquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In mijn hoofd zei ik "holy crap! Dat doe je goed!"
En toen deed ik een snurkje
niet als je smeagol en frodo niet hebt. die rennen in een tuigje voor de oto uit. dogpowersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fiets ik heb een polo uit 06 een 1.9 die gaat harder
O en een beschermend jasje aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?
daarom zeg ik ook niet:quote:
Neejoh. Mijn honden doen hun ding. Maar ze kunnen niet zo goed tegen een stootjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doen we toch gewoon in een tas ofzo, dat doe je toch altijd met zulke honden?
Ik ga verliezen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet als je smeagol en frodo niet hebt. die rennen in een tuigje voor de oto uit. dogpowers
Ja... weg met je pen0r ja !quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook niet:
ik zou haar geven.
en te 'zingen'quote:
Dat vermoedde ik al ja, haha! Goed man!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
En dit was dus die GOSH Rainbow die ik voor 3,50 op marktplaats gescoord heb.
quote:
Dit dusquote:
MAAR HIJ HEEFT ENEN CAPE MAN !!quote:
ROT DAN LEKKER OP NAAR JE TURK JAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij laat wel een schip vliegen, dat zie ik jou nog niet doen
Tegen al de hontenpowers kan ik toch niet opquote:
quote:
Noes! wanneer danquote:
zeker niet als smeagol zijn reverse sneezing inzetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Tegen al de hontenpowers kan ik toch niet op
Das toch alleen voor het achteruit rijden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeker niet als smeagol zijn reverse sneezing inzet
HEUL DE TIJD ALquote:
echt stoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |